jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dinges, hahahahaha! Je hond vergeten als je hem wil gaan uitlaten :D
    HEERLIJK !! :D
    Je maakt men dag goed!!

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @love, jeetje heb vol ongeloof je berichtje gelezen.. het is niet te geloven hoe artsen soms niet aan de gevoelens van mensen denken mbt het uitleggen van uitslagen oid..
    Maar wat ontzettend moeilijk, dAt jullie veel steun aanelkaar mogen hebben en hopelijk snel maar wanneer jullie er klaar voor zijn via ivf zwanger mogen worden!
    Dikke knuff meis!

@dinges, zou ook wat voor mij zijn hihi :D

@yasminn, hehe dat gebeurt iedereen wel eens meis ;)

@temp, weetnietmeerwie maar kan ik je niet mee helpen sorry, misschien in het topic tempen ?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte

Je temp kan n dag voor nod zakken maar ook pas n paar uur voor ongi. Verschilt p.p. bij mij zakt ie n dag van te voren.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

hihi boodschappen vergeten.. gebeurd me ook heeeeel vaak. ben soms zo warrig. kan af en toe wel drie keer terug naar super haha.

ben vanmiddag gebeld door een kraamzorg instantie, en ik mag op gesprek komen voor een BBL-plek! lijkt me super!! ik kan me herinerren dat iemand hier ook in de kraam werkte? hoe is dat?

5. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL

Nou dan wordt morgen heel erg spannend!
    Maar heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden..
    Heb heel erg het gevoel dat mijn buik aan het vollopen is met bloed ( Haha! STOM, maar kan het niet anders omschrijven. Heb in ieder geval ook dat gevoel als ik ongesteld moet worden. Zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik.)

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Tja helaas zit er niks anders op dan wachten.. hier ook weer op de lounge-wachtbank. Heb er wat extra kussens op gegooid en n plaid;)

7. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht

Super leuk! Ik wil dat ook heel graag doen maar ik heb geen rijbewijs en geen auto.. En sat is me dan toch een beetje een te grote investering.

Haha boodschappen vergten. Ach joh kan gebeuren zou ook echt iets voor mij zijn en dat van die hond uitlaten zonder de hond heb ik ook wel eens ;)

8. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik betrap mijzelf trouwens elke dag in een babywinkel of op marktplaats steeds goedkope leuke pakjes zoeken.. :) ieieieh kriebels!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou liesje; maak het je gemakkelijk. ik zit op de 'ik wacht op mn ei bank' :p haha

S04; ja ik ben heel benieuwd. lijkt me super leuk, ben al een beetje info aan het zoeken :)

10. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Hé meiden! ik zit op de wachtbank :p Alleen heel vreemd.. Al een aantal dagen heb ik het gevoel of er in me buik iets in elkaar trekt en vanmiddag had ik even 2 seconde een gemene steek aan de linker kant van mijn buik. Wie kent dit??

11. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Liesje, Wat je trouwens verteld van niet aangeraakt willen worden. Dat had ik vorige week ook! Heel raar, maar kon het niet verdragen dat hij aan mij zat. Ookal was het nog maar stom zijn hand op mijn been of arm leggen !

mayo Lastig he dat wachtbankje! Steekjes kan goed teken zijn!

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Mayo, tja kan van alles zijn.. hoop voor je dat n goed teken is. En hoop dat jouw wachtbank net zo comfortabel is als de mijne haha.. anders is er nog wel plaats hoor:p liggen allemaal lekkere kussens haha

MumL apart dat jij dat ook had.. ik heb t echt nooit eerder gehad. Jij dan?

13. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Kom ik gezellig bij jou Liesje! Met z'n 2e is toch gezelliger dan alleen ?? ;)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mayo; steekjes kan een goed teken zijn! je zit denk ik ook wel rond de innestelperiode gezien je banner

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mayo ja gezellig!! Heb helaas geen gebak meer;) ja n bevroren slagroomschnit haha...:p:p

16. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ohh dat is ook goed! :D

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012