Dank je love ja t is idd nog n beetje uitvogelen voor me, maar ik mag Isa n pb sturen als n vraag heb dus das wel fijn al denk ik niet dat ik t zo goed als zij zal kunnen hoor. Oh duim voor je love.. zou zo super zijn.
Trouwens sophia89 heb ik nog wel op de lijst staan maar volgens mij kletste ze in t vorige deel ook al niet meer mee? Want op de laatste lijst die Isa had geplaatst stond er ook al n vraagteken bij haar nod..
Liesje, weet ik zo niet eigenlijk! Hier net in bed veilig naast m'n mannetje. Hebben net paranormal activity 2 gekeken op tv en is werkelijk niet goed bevallen. Kan er slecht tegen zulke films haha. Nu heb ik het lampje naast bed zachtjes aan gelaten
@hilse oh ja das ook niks voor mij! Hele poos terug ook gezien en toch n paar nachten niet helemaal rustig geslapen brrr.. voor mij hoeft deel 3 dus ook niet meer
Haha ik wou het nooit zien maar vl was aan het kijken en het maakte me nieuwsgierig helaas! Begin nu wel echt moe te worden gelukkig!
Liesje: ja bedoel inderdaad het nod-forum en je mag m best lenen, ik zet je op de wachtlijst haha Christina: Hahahaha ! Het is eigenlijk niets voor mij, maar iedereen is zo enthousiast Hilse: heb het begin gezien, vond het nogal saai. Toen ik later terug keek was het niet meer saai brrr
@liesje! Aaah dat komt wel goed meisje. Alles heeft zijn tijd nodig vind het moedig dat je het doet, lijkt me wel heel leuk om te doen hoor, maar heb helaas nu ff te druk met school en stage anders had ik je graag willen helpen hoor.. maar als je ergens niet uit komt kun je het gerust altijd aan ons vragen @hilse: Oe bah zulke dingen moet ik ook niet gaan kijken helemaal niks voor mij haha.. krijg ik alleen maar nare dromen van Veel plezier met zwemmen straks ga je met vl en nora? Vanmorgen wat wakker geworden met buikpijn gisteren avond toen ik naar bed ging voelde ik ineens wat weg stromen was wat slijm wat heeel licht donkerbruin/roze was. Ik dacht shit nu gaat het komen... heb dus maar een inlegkruisje voor gedaan, maar vanochtend werd ik dus wakker met een beetje vage krampen, maar tot nu toe nog niks weer gezien????? Hoop echt dathet zo mag blijven wil het nu een keer zo graag
Was ff aan het rondzoeken over vruchtbaarheidsproblemen af en toe heb ik dat wel eens, maar wauw wat sprak deze site me aan zeg! Had hem wel eens eerder gezien maar nog nooit zo bij stil gestaan om dat is ff goed te gaan lezen! Super site echt waar http://www.freya.nl/web_folders/brochurealg.pdf Ik heb vaak het gevoel dat het leven van de rest van mijn omgeving maar doordraait en dat ons leventje stilstaat. Wat sprak deze zin me aan zeg! Precies hoe wij het ook vaak denken gewoon onbewust doe je dat vaak
Ja lijkt mij ook wel! Mooie site hoor.. denk dat wij het wel kunnen gebruiken voor een aantal dingen als we verder moeten met dat.. voor informatie erg handig! Ook lekker aan het genieten van de zondag?
Haha soort van vanmorgen eerst nog weer n uurtje de keuken ingedoken. Ben m aan t schoon maken, maar kan me er niet toe zetten om alles in 1x schoon te maken. Maar hoef nu alleen nog maar binnenkant van de kasten. T meeste werk i.v.m. servies er uit halen e.d. Dus van de week maar even weer verder, als t maar voor mn verjaardag weer lekker fris is. En dat moet wel lukken viert volgende weekend haha
geweldige site en ik snap je helemaal meid hier ook een dame die al 1,5 jaar bezig is En de mensen om me heen mij niet begrijpen of willen begrijpen mijn schoonmoeder zei laatst je moet er niet zo veel aan denken/mee bezig zijn dan word je vanzelf zwanger als of je lichaam denk goh ze wil te graag laten we dan maar geen eitje springen of laten we haar dan maar een miskraam bezorgen zo ook een kennis van mijn ouders die gewoon bij de dokters niet serieus werd genomen ze is vrij stevig en na 2 jaar proberen nog geen zwangerschap dus naar de dokter zegt de dokter tegen haar eerst maar 30 kg (zo iets) afvallen en dan een jaar verder proberen dan komt het helemaal goed dus zij 30 kg afgevallen in een jaar, jaar zelf proberen en nog steeds niks dus zij weer naar de dokter, ja mevrouw u bent nog maar 25 kg af gevallen(ondertussen paar kilo van stress er weer aan) dat is echt te weinig, val die laatste 5 kilo af en kom dan naar een half jaar maar weer terug, na dat half jaar nog steeds niks toen kreeg ze eindelijk een verwijs brief naar de gyn en daar kwamen ze na een poosje er achter dat haar man gewoon bijna geen zwemmers had en bij haar was en is alles in orde nu zijn ze dus ondertussen 7 jaar verder
Gister nieuw autostoeltje voor Nora gekocht en kinderwagens bekeken/uitgezocht Toch echt wel de Joolz day. Alleen lekker prijzig De earth editie stond alleen in de winkel en is wel echt super mooi, maar net zo duur als het kamertje! Is dat niet te gek? Pff vind het wel lastig! Maar wil ook geen wagen waar ik niet tevreden over ben!
Hey dames, Wat een koude zondag hier in Engeland brr. Zon scheen heel mooi waar het was koud. Wel een lekkere wandeling genomen. Ik ga uit van een cyclus van 30 dagen. Dus ik ben naar de website gegaan en die zegt op 10 nov mag ik gaan testen. Betekend dat dat 9 nov mijn NOD is of de 10e? x
Ja klopt er zijn zoveel mensen die me niet begrijpen he zo jammer hoe je ze het ook uitlegd maar het helpt niet vaak hebben ze nog een weerwoord ook Bij mij zeggen ze ook altijd ''komt omdat je er veel te veel aan denkt dan lukt het zwanger worden ook niet'' ooooohhh... dan kan ik zooo kwaad worden!! Net alsof je lichaam daar op reageert zal misschien wel een deel van uit maken maar we weten beide waar het aan ligt en dat zal het probleem dan ook wel zijn maar zo onrespectloos bah... Jeetje wat heftig zeg! Wat ontzettend gemeen! Dat een dokter zoiets kan doen vind ik echt verschrikkelijk jeetje na al die moeite en nu al 7 jaar verder hele dikke respect echt waar!! Eigenlijk gewoon sneu en zulke mensen gun je het van harte! Een klasgenootje van mij is waarschijnlijk ook zwanger dat vertelde ze vorige week. Ze heeft nog niet eens 3 maanden met die jongen maar hij is het helemaal goed moet zij weten, maar nu vertelde ze dus dat ze een vermoeden had dat ze zwanger was.. dus ik vroeg aan haar ik zo hoelang ben je al overtijd dan 7 weken ik zoooo waarom ga je niet testen?? Nee durfde ze niet... dus ik begon een gesprek met haar zegt ze ineens goh, wat ben je jaloers ofniet je zou willen dat jij het was ofniet? Staks als het geboren is ga jij er zeker mee van door (beetje lachend) Nou op dat moment kon ik wel door de grond zaken bah wat een klote opmerking kijk haar voorlopig ook ff niet weer aan... dan zijn mensen echt verkeerd bij mij!!
LeukLeuk!! Ja kleintjes worden groot wat voor autostoeltje heb je nu gekocht 1tje waarvan je daarna een zitverhogertje overhoud? Waarbij je het bovenstuk de rugleuning af kunt halen? Mooie kinderwagen hoor! Ik weet welke je bedoeld zijn erg mooi maar idd heel erg prijzig zal mij benieuwen als het zo ver is en wij zwanger zijn hoe vl het vind van al die prijzen hihi
@Hier: Geen krampen meer gehad tot nu toe, maar helaas komt er nu wel meer bruine afscheiding los heb al 1 inlegkruisje vol gehad... kleur is nog wel erg licht, maar verwacht helaas weer dat ik ongesteld word... Zijn we heerlijk uiteten geweest kom je thuis en dan heb je dit weer niet leuk Ik ga afwachten tot het goed doorbreekt de vorige keer heb ik ook geen echt menstuatie gehad
@hilse, persoonlijk zou ik hoe zo'n mooie kinderwagen ook er niet het zelfde voor betalen als voor een kamertje. @love Jeetje wat n rot opmerking! Zelfs al is t zogenaamd grappig bedoeld. Snap heel goed dat t je zo'n pijn kan doen zo'n opmerking. Balen dat t nu toch weer lijkt door te zetten. @UmmA de dag dat je kan testen is je NOD.. zal t noteren, 10 november. Pas ik morgen de lijst aan. Ben nu film aan t kijken.