Ja inderdaad, een onregelmatige cyclus ja! Ben niet zeker hoor wanneer ik mijn eisprong had, dus kan misschien wel zijn dat ik nog te vroeg testte misschien... Maar toch, ik ga er maar niet te veel meer op hopen.. Ik heb ook altijd zo'n last van mijn menstruatie!! Echt niet fijn he, bah! Ik loop steeds als een ellendeling door huis tijdens mijn menstruatie
Jonge wannebe & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 282890 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Myhiro (21 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 26 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 19 november - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen) - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: ? ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Angel1989 (22 jaar) Eerste Kindje, Uitgerekend op: 28-06-2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 24 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Dinges89: 30 oktober - controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
Kan bij je aansluiten heb er ook altijd gigantische veel last van, met name vreselijke ongi krampen bah.. en flink bloeden waarbij je na de ongi duizelig bent een dikke week Ik gebruik er Advil menstruatie tabletten voor kun je zo kopen in de winkel, neem er 2 in en alles is weg heel fijn! Gebruik het altijd zodra ik die ongi krampen krijg bij mij werkt het perfect
Heeey lieve meiden! Ik ben er weer na een paar dagen. Sorry sorry sorry! We hebben het na de uitslag een beetje moeilijk gehad en we moesten even samen bij komen om het allemaal te laten bezinken ook al is het hier nog heel sterk aanwezig, kan het nog niet erg goed een plekje geven en wordt er telkens mee geconfronteeerd zo vervelend. Heel toevallig zie je ineens van alles met zwanger zijn, baby's waar je ook bent bah.. maar ik zal het toch een plekje moeten geven dat weet ik, maar het kost zoveel energie en zoveel moeite jeetje.. dit had ik niet verwacht Heb al aantal keren spontaan huilbuien gehad omdat ik er zo erg aan moest denken, maar ik kan het echt niet zomaar ineens aan de kanten schuiven vreselijk zeg! Ik heb zoveel vragen die door mijn hoofd gaan vooral na alles wat ik heb gelezen in de informatie folder jeetje.. Wat zal het met onze relatie gaan doen? Komen we er samen uit? Gaan we dichter naar elkaar toe groeien of juist niet? Hoelang gaat alles duren? Nu aan IVF beginnen of toch nog ff wachten? Ga zo maar door, maar gelukkig kunnen we er samen wel goed over praten, al heb ik soms toch echt ff het gevoel dat er dingen zijn wat vl toch ondanks alles opkropt... Zit nu op school, klasgenootje waar ik een tijdje geleden over vertelde die een aantal weken overtijd was en niet wou testen (eigenwijs) was vandaag weer op school.. dus ik vroeg het haar al ik zeg en heb je al een testje gedaan of nog niet? Heel raar zei ze tegen me ''ik zeg niks'' en ze keek weg nouja heb dus een vermoeden dat ze dus echt wel zwanger is! Heel fijn als dat zo zou zijn zo word ik er nog dubbelhard op gewezen, pfff vind het echt moeilijk hoor weet soms echt ff niet meer wat ik er mee moet. Heb een dagboekje gekocht een hele mooi, daar ga ik al onze behandelingen in op schrijven, mijn gevoelens, wat het met ons doet, met de relatie, en ik hoop echt dat dit helpt En elke keer als ik toch weer even hier spiek dan denk ik, kan nu niet meer echt mee praten over zwanger worden? Zal ik zwanger zijn omdat dat waarschijnlijk nu toch nog even niet gebeurt het voelt allemaal zo raar, zo onwerkelijk jeetje.. Maar ik blijf mee praten hoor blijf mee volgen met alles want daarvoor zal ik jullie veel te snel missen hihi Sorry even een berichtje moest het toch even tegen jullie zeggen. Voelt nu een stuk beter Hoe is het hier verder? Zijn er nog dingen gebeurt iets wat ik nog moet weten ? @Corina: Jeetje beterschap met je vriendin zeg 22 en dan al een longembolie dat is niet niks! @Mayo: Jeetje na een lange tijd uit elkaar heftig zeg heel moeilijk besluit! Ik hoop dat het goed mag komen, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Alle meiden op het wachtbankje.. ik duim voor jullie!!
@love dikke knuffel neem er lekker de tijd voor is geen makkelijke beslissing waar jullie voor staan. En t moet natuurlijk allemaal nog bezinken en wel heel fijn dat jullie samen er goed over kunnen praten. En weet dat er geen foute beslissingen zijn bij zoiets En denk dat n dagboek n heel mooi idee is kun je t lekker van je afschrijven en als je er behoefte hebt nog eens terug lezen. Denk dat dat je ook veel steun gaat geven. En zal denk ik idd niet makkelijk zijn om t zware traject van ivf in te gaan maar zolang je er allebei achter staat is t goed ja. Dikke dikke knuffel meis..
xxlove: Om eerst maar even op jou te reageren. Goed dat je op deze manier ook even je hart lucht . Daar zijn wij ook voor! Snap ook dat het een erg onzekere periode is voor jullie. Ik hoop daarom ook dat jullie beide de goede keuzes zullen maken en sterk kunnen blijven, ook voor elkaar! Er zijn zoveel meiden die via IVF uiteindelijk zwanger zijn geworden, dus hou hoop, he meid!! Houd moed en dan komen jullie er wel! Mijn pb box staat altijd open als je wat kwijt wilt meis . Liesje: Je kan ook een aantal afspraken van de lijst verwijderen. Dat hebben we inmiddels al gehad . Zo, hele ochtend van huis geweest. Heb inmiddels een mooie positiejas gevonden. Zal zo kijken of ik een foto kan vinden van die jas . En langs vriendin geweest. Ze gebruikt nu morfine tegen de pijn, met resultaat gelukkig. En ze moet nu 6 maanden bloedverdunners gebruiken (sintrom, dus trombosedienst komt er dan bij). Wrs is de pil de oorzaak geweest bij haar . Ik kom zo even weer. Ga eerst even in huis wat doen, anders gebeurt er weer niks . Moet sowieso even badkamer en WC schoonmaken .
@love super begrijpelijk dat je het moeilijk hebt en even weg gebleven bent. Jetje wat moet dit heftig voor jullie zijn. Wel heel fijn dat jullie er samen zo goed over kunnen praten. Dat is het allerbelangrijkste. Neem je tijd. Neem jezelf niet kwalijk dat je verdrietig bent of tijd nodig hebt. Is alleen maar heel logisch. Ik hoop dat je weet dat we aan je denken. Sterkte meisje!
Jonge wannebe & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 282916 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Myhiro (21 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 26 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 19 november - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen) - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: ? ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Angel1989 (22 jaar) Eerste Kindje, Uitgerekend op: 28-06-2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Dinges89: 30 oktober - controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
Dankje. Zo ik ben nu moe pff. Merk toch wel dat ik vaker rustpauzes nodig heb nu ik zwanger ben . Heb de WC schoon, badkamer schoon, keuken (alleen buitenkant ) en huiskamer schoon (ook nat afgestoft). Nu even uitrusten en over uurtje met koken bezig. Wij gaan voor het eerst een broccoli schotel van Maggi proberen. Broccoli, uitje en gehakt met kaassaus. Ben benieuwd! Wat gaan jullie eten?
Weet nog niet wat we gaan eten.. doe wel makkelijk in ieder geval, voel me niet zo lekker. Last van me buik, weet niet wat t is lijkt mij t meeste op darmkrampen..
Oew klinkt lekker. Ik ga denk ik voor iets makkelijks vandaag. Zo even boodschapjes doen. Kook alleen voor mijzelf. Vl moet vanavond optreden en is dus al met zijn band in de weer. Ik ga zo snel iets eten en dan bij hem kijken Fijne avond allemaal!
Heb net vsm puur mama zwangerschapsvitamines gekocht, maar wat zijn die groot pfff.... Die broccoli schotel is wel lekker! Ik heb sla met tonijn komkommer en tomaat gegeten, lekker makkelijk, manlief is werken!
Nou de broccoli schotel is niet voor herhaling vatbaar, vind ik. Heb het net gegeten en bordje wel leeg. Maar echt lekker vond ik het niet. Ben benieuwd wat vl ervan vind straks. Heb ook nog wat broccoli apart gelaten. Vl is wel kieskeurig, dus weet niet of hij wil proeven . Nou ja, dit ook eens geprobeerd... Liesje: Wat vervelend dat je buikpijn hebt . Maar even lekker warm douchen en bank hangen?
@corina heb dus idd net gedoucht hihi.. heel apart maar buikpijn lijkt nu weer weg. Was 5 min en nu weer over, heel apart..
@ Love: Meisje toch!! Goed praten met elkaar hoor. Knuffel vanuit hier!! @hier: Zo, weekend! Daar was ik na alles wel even aan toe. Helaas staat morgen het huishouden weer klaar.. @wachtbankje: Zitten we nog lekker? Mijn buik rammeld al een paar dagen, net of dat ik honger heb?!
@mayo zitten uh nee.. hangen mag dat ook Ben alweer zó moe!.. ben er wel flauw van, lag er gister om tien al in.. en eergisteren dus rond half elf op de bank in slaap gevallen. Van t weekend maar even bijtanken met dat uurtje extra