jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    * steekt ondertussen gezellig wat kaarsjes aan*

2. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Gezellig hoor :)

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wat is t rustig hier:) zo maar weer lekker op bedje. Lekker bij slapen.

Myhiro ongi al door gekomen?

4. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ corina1989: Jeetje longembolie is niet niks. Hoe gaat het nu met haar?
    Bijna 20 weken echo lees ik, spannend zeg. Wil je ook weten wat het wordt?

@ myhiro: IK ga voor je duimen dat het raak is deze maand!

@ xxlovee06: Jeetje meid, dat is inderdaad ook een hoop om te verwerken. Fijn dat jullie wel heel veel aan elkaar hebben en elkaars steun zijn. Sterkte meid!

@ daan22: Ja die pillen zijn echt groot allemaal he! Kun je het niet in kleiner stukjes hakken?

@ liesje88: Gezelligg kaarsjes:D Past ook echt bij het weer!
    Hoe komt dat meid dat je steeds zo moe bent?

Welke zwangerschaps vitamine gebruiken/gebruikten jullie toen jullie zwanger wilden worden?
    Ik weet nog niet precies welke ik wil. Ik ben sowieso heel slecht in pillen slikken dus ze moeten niet te groot zijn.
    In ieder geval met foliumzuur natuurlijk en het liefst ook nog met andere vitamines. En zijn er ook pillen die helpen voor een goede menstruatiecyclus? Haha kan ik ook wel gebruiken...
    Heb wel gehoord over etos zwanger worden pillen, maar dat zijn capsules en die kan ik weer niet doorslikken. Heb ook wel gelezen dat mensen ze uit elkaar halen, maar weet niet of dat zo goed is...

En ja...verder nog steeds wachten op de menstruatie.
    Heb af en toe wel het "menstruatie buikpijn", en dat komt wel steeds vaker, dus hopen dat het snel doorzet.

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @maulona ik heb geen idee waarom zo moe ben. Denk dat t ook door mn verkoudheid komt. Maar als nog langer aan houd miss toch even langs de ha..
    Ik slik momenteel alleen foliumzuur en dan kruidvat eigen merk. Zitten 120 tabletjes in n potje voor zo'n 3 euro en die zijn heel klein..

6. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @liesje, nee nog niet ongesteld. Heb ook niet 't gevoel dat het eraan zit te komen... Ik laat 't zeker horen als 't wel zo is.

@maulona, ik neem ook foliumzuur van kruidvat :) ik heb van vitaminen ook nog omnibionta 3 geslikt. Ik voelde me er wel beter door! Heb soms zo van die periodes dat ik heel erg vermoeid ben en het wel kan gebruiken. Zijn niet speciaal voor zwangerschap of zwanger worden, maar zouden ook veilig moeten zijn. Volgens mij heb je van omnibionta ook een prental vitamine ofzo... Misschien even langs de apotheek wat info vragen? :) ennuh, dank je trouwens :D

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik maak er een egobericht van hoor; waarschuwing

vanmorgen verslapen, dus al wat aan de late kant... kom ik thuis uit het werk, ligt er een brief van mn vrienden bij het cjib. kon er nog wel bij, na die van de menzis. ga ik ff snel boodschappen doen, want we moesten nog naar de stad om die kapotte iphone weg te brengen. rij ik daar op de parkeerplaats zo tegen een auto aan!! dat hele gezeur geregeld, ruzie met manlief dat ik uit moet kijken blabla. ga ik naar de winkel voor de telefoon, kan dat niet. moet ik verdorie naar de apple-store ..

IK WORD KNETTERGEK!!!!

zo dit lucht op :)

8. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @smnee, oh wat een baaldag!! *dikke knuf* Valt de schade aan je auto wel mee?

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja bij mij is t een krasje. maar goed, mijn auto is van '93 dus dat maakt me echt niks uit.
    waar ik tegen aan zat was eentje met nieuw kenteken... dus dat was minder leuk :)

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @smnee, wat balen!! alles achter elkaar..! als het eenmaal begint...

@vitamines, ik slik etos zwanger worden.. weet niet of het helpt met je cyclus maar sinds ik die gebruik heb ik een cyclus van 27 :) en het zijn indd wel grote capsules maar ze zijn best glad.. ik vind ze goed te doen.. maar ik slik dan ook rustig 4/5 pillen tegelijk.

@Corina, jeetje meis! longembolie.. wat erg! en nog zo jong!! sterkte!

@wachtbankje, word steeds knusser ;) kaarsjes, dekentje bankhangen :D

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Maulona: Het gaat al iets beter met mijn vriendin. Ze hoopt vandaag weer naar huis te mogen. Maar wel met morfine tabletten. Pijn houd ze nog. En ze zit 6 maanden aan de bloedverdunners :(.

Ja, de 20 weken echo komt eindelijk in zicht! Lang op gewacht haha. Ja, we zijn er nu over uit en willen wel weten wat het word. En we gaan het wrs ook delen met iedereen :).

Over zwangerschapsvitamines. Ik heb alleen KV foliumzuur geslikt. Ik eet verder gezond en vond het verder onnodig (aangezien je toch veel weer uitscheid). Ook mijn VK vond het niet nodig dat ik nu vitamines slik. Mijn HB is goed, suiker ook en ik eet gezond :).

Smnee: * knuffel * . Wat een gedoe op zo'n dag!!

Dinges1989: Bedankt :).

Ik al vroeg van bed. Zo naar de winkel en daarna door naar Sappemeer. Foto's maken van de oefencross. Vrienden doen mee en dan mijn nieuwe camera oefenen :D.
    Fijne dag allemaal!!

12. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @liesje, vandaag ongesteld geworden! :(

Goede nieuws is wel dat cyclus regelmatiger lijkt te worden :)
    Nieuwe NOD is 1/12

13. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Goedemorgen/middag iedereen

@vitamines. Ik was ook al aan het kijken. Wil ook wel iets slikken en denk dat ik voor etos zwangerworden ga. Bij mij worden sommige vitamines niet goed ogenomen uit het eten. Bijvoorbeeld vitamine d en b12. Dus ik denk dat ik nu ook wel wat extras kan gebruiken. Weet iemand of in die van de etos ook magnesium zit?

Hier in huis zijn we pas net wakker. Pff ;)
    Vl heeft gister opgetreden en we waren pas om 5 uur vannacht weer thuis. Jeetje dit wordt dus een niets doen dagje! ;)
    Het was wel heel gezellig en ze hadden erg veel enthousiast publiek dus ik ben trots op mijn mannetje!
    Vandaag lekker samen bankhangen en een filmpje kijken! Hm kan ik echt naar uitkijken :)

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @myhiro fijn dat je cyclus wel regelmatiger word.. zal t aanpassen..

@hier vanmorgen behoorlijk hoofdpijn en beetje misselijk..nu gaat wel weer iets beter. Pff hoop dat komende week gauw voorbij gaat. Ben wel weer flauw van t wachten hihi

15. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ik ook liesje! :D Thee en koekjes op het wachtbankje?

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja goed plan:).. en voor vanavond lever ik de warme choco, mét slagroom!:D

Waren vanochtend nog bij me schoonma kreeg ik n fles pina colada mee haha, ze weet dus niet dat we bezig zijn.. maar als ongi word breek ik m misschien toch aan of anders bewaren haha.. vl is toch in januari jarig misschien dat er dan iemand zin in heeft.

17. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ik sla de alcohol ook maar even af. Afgelopen woensdag bij mijn schoonouders ook geen wijntje genomen.. Hopelijk viel het niet op, omdat ik meestal een wijntje neem :)

Lekker!!! Krijg er nu al zin in warme choco met slagroom :D

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Vorig weekend heb ik wel n wijntje gehad ook weer sinds ruim n half jaar ofzo. Zat toen ook rond eisprong en weet dat t nu eigenlijk ook nog geen kwaad kan, maar wil me later niet daar schuldig over hoeven voelen dat t misschien innesteling heeft beïnvloed ofzo..

19. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    '
    Ja zit ook magnesium in die van de etos.
    Heb die ook net vanmiddag gekocht.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat, want het zijn echt best wel grote capsules. Ben heel slecht in pillen slikken.

20. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Haha het wordt steeds beter op het bankje..:p
    Wij hebben voor vanavond kruidnoten en chocoladekruidnoten gekocht, mmm:)

@ Myhiro: Balen dat je ongesteld bent geworden:(
    Maar inderdaad wel weer positief dat het wat regelmatiger wordt.

Deel Deze Pagina