jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

over vitamines.. heb de eerste drie rondes foliumzuur geslikt, gewoon van kruidvat het goedkoopste merk. maar toen was hij op, vergeten nieuwe te halen... en nu denk ik steeds, voor het zelfde geld gaat t nog een jaar duren dan blijf ik aan de gang. maar goed, etos zwanger worden zit wel meer in he?

wachtbankje word lekker knus he, ik schenk voor mezelf een wijntje in, ei is nog niet in aantocht ;)

lijkt alleen wel of het hier steeds rustiger word, of ligt dat aan mij? :p

2. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Heerlijk knus hoor :D

Zit ik even lekker rustig, begint mijn tiet gigantisch te jeuken.. grrr stomme symptomen :(

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

HAHAHAHAHAHAHAHA:D sorry, heel vervelend natuurlijk.

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Het is hier idd rustig.. veel meiden zullen wel lkkr filmpje kijken ofzo.. zag net dat de green mile ook weer op tv komt, blijft n mooie film.

@mayo hihi moet je terug jeuken:p maar is wel vervelend ja. Hopelijk is t dan ook nog ns positief al die symptomen..

5. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @ maulona, ja jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk dan maar :)

Ik schrok nog wel even toen ik zag dat ik ongesteld was geworden! Ik heb geen enkel gevoel van ongesteldheid, nergens last van. Terwijl ik anders lig te kronkelen van de buikpijn. Maar tot nu toe is het ook echt nog maar heel weinig, en nog allemaal "oud" bloed. Ik verwacht me morgen wel aan die erge buikpijn haha :)

Het is hier inderdaad stilletjes, hoef bijna niks bij te lezen! :)

6. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Ja heel rustig inderdaad.
    Heb net even de etos zwanger worden pil proberen naar binnen te krijgen, maar het lukt me echt niet. Water met prik geprobeerd, zonder prik.
    Uiteindelijk het poeder maar in een glas water gedaan en opgedronken.
    Had dan al bij de etos gevraagd, het was niet schadelijk ofso om dat te doen alleen zou je lichaam op die manier misschien niet alles kunnen opnemen. Dus ik krijg waarschijnlijk iets minder binnen.
    Maar ga in December er nog wel even extra foliumzuur bijslikken (dat zijn in ieder geval kleine pilletjes), we gaan toch pas in januari echt beginnen voor een kindje.
    Ik slik de etos zwanger worden pillen nu vooral om mijn menstruatie proberen op gang te laten komen...

Straks hier ook lekker bankhangen en "ik hou van Holland" kijken.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hou van holland is erg leuk :D

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Dames op t bankje warme choco is onderweg!:) voor de liefhebber er zo n dot slagroom op en wat sprinkels:D

9. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Lekkerrrr!!

Ja ik hou van Holland is weer leuk, haha vind Linda de Mol ook altijd zo komisch..

10. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    *gaat even rond met de chippies*

Ik hou van Holland was weer erg leuk! Zometeen weer Studio Sport dat is weer minder..

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zo dit meisje gaat jullie weer even verlaten en lekker slaapie doen.. slaap lekker iedereen!

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jij ook! Ik duik ook het mandje in

13. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Slaap lekker meiden!! Ik ga ook mijn bedje opzoeken

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jonge wannebe & soon to be mama’s – deel 4

Bekijk bijlage 283167

♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober
    - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november
    - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november
    - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november
    - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november
    - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november
    - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 19 november
    - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november
    - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Myhiro (21 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 december
    - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend
    - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend
    - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ?

- Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen)
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: ?

♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)

................................................

♥ ZWANGER♥
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON
    - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Angel1989 (22 jaar) Eerste Kindje, Uitgerekend op: 28-06-2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echo’s♥
    - Dinges89: 30 oktober - controle verloskundige
    - Wolfje89: 31 oktober – Eerste echo
    - Luffy90: 1 november - 20 weken echo
    - Tiraa: 5 november – Controle verloskundige
    - Amann: 6 november - Controle verloskundige
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 8 november - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

.................................................
    ♥BEVALLEN ♥

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Zo eindelijk klaar met ongi. @ liesje mijn nieuwe Nod is 22 november. Ga deze x ovutesten gebruiken, moet ze alleen nog wel bestellen hihihi. Temperaturen lukt me niet, word niet elke dag op de zelfde tijdstip Wakker. Het is wel rustig hier. Vraag me af om me lichaam nog aan t ontpillen is, was al in mei gestopt met de pil. Tijd gaat hard. Vraag me af wanneer ik zwanger zal raken.

16. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Zou best kunnen hoor Yasminnn, ze zeggen dat ontpillen wel een half jaar tot zelfs een jaar kan duren ;)

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Yasminn; een halfjaar ofzo dacht ik? tenminste eerder doet de ha sowieso niks.

Liesje; ik zit in mn 5e ronde :)

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oké meiden zal t aanpassen:)
    @yasmin tja is lastig he dat je gewoon geduld moet hebben. En ik ben ook niet elke ochtend op zelfde tijd wakker hoor maar temp wel. Klopt ook wel met eisprong e.d. belangrijkste is gewoon dat je tempt voordat je op staat. Enige risico is dat t wat meer kan schommelen. Zal kijken of mijn kaartje kan toevoegen.
    T is hier idd rustig. Moet wel zeggen dat zelf ook niet zoveel te melden heb hoor, behalve dat t wachtbankje nu alweer goed flauw ben haha.

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    My Ovulation Chart
    Als goed is, is dit m. Je kunt zien dat schommelt maar wel duidelijk is

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ liesje, Oke die daling is dan je een eisprong neem ik aan dag 15? Ik heb er helemaal geen verstand van Hihihihi. Ja ze zeggen dat temperaturen meest vertrouwelijke is vandaar dat ik t wel zou wel willen doen. Heb ook niet zo veel te melden hoor alleen dat de angst me af en toe toeslaat of ik wel zwanger kan worden. Zo simpel is het helaas niet dus. Xx

Deel Deze Pagina