jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    tja dan kan het ook zijn dat je cyclus wat langer is. wanneer had je je ei gespot? want bij die dag dan ongeveer 14 dagen optellen en dan zou t wel aardig moeten kloppen.

2. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @liesje haha goede rolverdeling ;)
    Ja ik snap het. Ik hoop het ook echt voor je!
    Als ik vragn mag hoelang duurde het voordat je eerst zwanger werd? Dus de zwangerschap waarbij het een miskraam werd?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    3 juni had ik n posi test en volgende dag ging t mis. was toen net 3 dagen overtijd en was nog nooit overtijd geweest.. dus ben toen in ronde 5 zwanger geraakt, maar was er toen verder niet mee bezig kwa ovulatietesten en temperaturen. dat ben ik na mn vmk gaan doen

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    tja.. rolverdeling of niet:p als ik t niet doe gebeurt er hier niks aan het huishouden haha. maar ik werk er ook wel bij hoor;) alleen dan part-time afgelopen week 20 uur gewerkt..

5. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ liesje oke. Jeetje dus eigenlijk al heel snel ging het mis:(
    Nou ik zal extra hard voor je duimen dat het snel mog gebeuren en helemaal goed mag gaan!
    En over die rolverdeling ik snap het hoor;) haha! Vl kookt hier wel altijd! Wat heel fijn is want ik vind koken niet zo leuk. maar verder gebeurt er hier anders ook niets. Zeker wassen niet. En ik vind ook dat iets al veel eerder vies is dan hij ;)

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ja denk dat het al gelijk niet goed heeft gezeten, met de innesteling al. en weten dat het zeker wel kan dus daar maar aan vast houden:). en lijkt me veel erger als het later fout gaat, wij moesten nog aan t idee wennen dat we zwanger waren..

7. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja dat kan ik me wel voorstellen.
    Ik heb ook een miskraam gehad. Bleek toen al bijna 4 maanden te zijn. Maar de baby was veel te klein en heel erg onder ontwikkeld.
    Dat maakt me wel bang voor een nieuwe zwangerschap. Vooral omdat ( dit gaat heel raar klinken hoor..) ik Altijd het gevoel heb gehad dat ik een gehandicapt kindje ga krijgen.
    Maar inderdaad wel hoopvol dat het wel kan.
    En hopelijk heb ik het mis en gaat alles goed en zo niet zal ik met alle liefde voor het kindje kiezen en zorgen.

8. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hey meiden!

zo na een ontspannend weekend sluit ik mij ook aan op het wachtbankje! ik heb dummy's (die kleine snoepjes in doosjes), chips, en cakejes meegenomen.. mag ik er nu bij? ;)

ooeehh Mayo! super spannend.. kan je je test drang nog een beetje inhouden?

balen MumL een aanrijding is nooit leuk en zeker niet als ze dan nog zo asociaal zijn om door te rijden of geen briefje achter te laten.. word je weer met onnodige, dure kosten opgezadeld..

Liesje ik snap wat je voelt! je wilt graag weten of het wel of niet gelukt is, want als het niet gelukt is kun je je weer richten op de volgende ronde! wat is dat wachtbankje toch ontzettend vervelend :(

ik heb volgens fertility friend afgelopen vrijdag mij ei gehad, dus dan zouden we in principe goed geklust moeten hebben.. het is afwachten.
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2012-11-11&mode=a&ts=1351512484&u=

ik ben op het moment erg relaxed en heb veel dingen die me bezig houden zodat ik niet zoveel tijd heb om met zwanger worden bezig te zijn.. heerlijk eigenlijk! :D

ik slik echter wel elke ochtend "vitaal zwanger" van kruidvat eigen merk en tarwekiemolie.. vitaal zwanger voor alle zwangerschapsvitamines (je kan deze ook slikken als je zwanger wilt raken) en tarwekiemolie voor het dikker maken van je baarmoederslijmvlies waardoor je innesteling mogelijk beter kan verlopen.

vrijdag tentamen, dus hard aan de slag hier!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mediq, nou moeten even overleggen hoor of je er bij mag;);) haha natuurlijk wel:D
    alvast succes met je tentamen!

@s04006 dat lijkt me helemaal zwaar als je je kindje na 4 maand verliest:( en het is natuurlijk nooit makkelijk als je n gehandicapt kindje krijgt, maar ik zou ook net zo veel van houden als n gezond kindje

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    zit hier trouwens ook heel fout aan de zoutstengels.. ook omdat me had voor genomen om in ieder geval twee kilo kwijt te raken, niet dat te zwaar ben heb n gezond gewicht. maar vergeleken met drie jaar terug ben ik tien! kilo zwaarder (was toen tussen de 50 en 55) en die kilootjes zitten op me buik en ik wil me strakke buik terug:D

11. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @mediq alvast succes met je tentamens! En fijn dat je afleiding hebt :)

@liesje ik wist niet dat ik zwanger was. Ik was gewoon ongesteld slikje de pil en had eigenlijk geen verchijnselen. Ik merkte het dus pas toen ik een miskraam kreeg. Dus wat jij zei over dat je moest wennen aan dat je zwanger was. Dat had ik ook heel erg.
    Maar ja het was erg moeilijk. Ik was toen net 18. Maar we hebben het een plekje gegeven en zijn helemaal klaar voor een wondertje :)

12. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @liesje haha ik ken het gevoel;) maar ja nu nog even lekker genieten toch! hopelijk mogen we binnenkort 9 maanden heel goed op ons eten letten ;)
    Ik zit aan de crackers met smeerkaas ;)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    haha ja als zwanger ben ga er wel beetje omdenken:p dat dan niet veels te veel aankom, n beetje is normaal natuurlijk:)
    en dan na de 9 maanden maar even intensief bezig:D

over bezig gaan gesproken, ga hier bezig met mn minst favoriete klusje. afwassen... blegh:p

14. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Kletskousen! :D :D

S04: Heftig verhaal over je miskraam! Maar wel goed dat je het een plaatsje hebt kunnen geven !

Liesje Ik duim ook voor je hoor! :D :D

Mayo Nou ik zou zoveel geduld niet kunnen hebben. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? :) :)

Mediq Ik kan je tempkaartje niet openen!
    Is het een zwaar tentamen wat je hebt? :) :)

Zo, ik ga nu vertrekken naar de garage voor onze auto. En dan even naar KV achter wat vitaminetjes voor zwanger te worden..

15. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    OOhja, vermageren! Ik zelf wil ook nog 4 kilo vermageren ! :D
    Dat is ook altijd een soort van boost voor mezelf. Elke keer als ik ongesteld word, dan denk ik! Nog een maandje extra dat ik wat aan men gewicht kan doen.

16. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    #716 Mediq22, 29 okt 2012
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
    owh.. raar van dat temp kaartje.. hoe doen jullie dat dan? gewoon die link kopiëren toch?

haha ik kan ook heel moeilijk van lekkere dingen afblijven.. maar ik ben sinds januari ongewenst 7 kg kwijtgeraakt (door een ziektegeval in de familie en daardoor veel stress).. dus ik mag juist alles er weer aan eten! mjn BMI is nu op het randje 18,6 dus vl vind het juist heerlijk als ik straks zwanger ben en weer een dikke kont terug krijg ;)

tentamen gaat over behandeling van kanker.. best lastig, want er is zo veel.. maar goed, we komen er wel doorheen ;)

EDIT: 3fb976 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    doet ie het zo wel?

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    jup zie m nu wel:) en idd overduidelijk vrijdag je ei. omdat je temp daarna mooi stijgt

18. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Vitaminetjes zijn binnen :D :D

Mediq Nu wel zichtbaar! :D En inderdaad heel erg duidelijk je ei gehad!
    Hoop dat het raak mag zijn! :D

19. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Iedereen mag mee op het wachtbankje.. Als ze maar iets lekkers meenemen :D

Ik heb 2 weken geleden rond deze tijd ook mijn ei gehad dus ik weet dat mijn banner zo ongeveer wel klopt :)
    Het liefst wil ik nu al naar die test vliegen, maar als ik te vaak omo witte testen zie, word ik daar erg onzeker van..

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oké dus banner klopt.. heb die van mij met n dagje aangepast.. en snap zeker wel dat je geen witte test wilt zien hoor meis..

Deel Deze Pagina