jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja is goed gegaan moet dus alleen morgen weer terug komen om te kijken hoe groot ze dan zijn. Ze waren 5,1 mm maar ze moeten wel 18 tot 20 mm worden dus ben benieuwd morgen ;)

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oké nou mooi:) hopelijk groeit t allemaal goed door.
    Als t goed uitreken gaan jullie eind augustus/begin september trouwen?

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    DANKJEWEL MEISJE!!!!!
    Ja super he :D:D:D!!!

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

DANKJEWEL MEISJE :D:D!!

Ja we hebben de datum op 26 sept 2013 staan ;)
    Spannend hoor allemaal hihi..

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heel spannend!! En natuurlijk zijn we allemaal uitgenodigd;) (A):p haha

6. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ xxlove: Oooooh wat heerlijk meis, van harte gefeliciteerd!!
    Succes morgen bij de gyn, dat je eitjes maar mooi mogen doorgroeien!

@ Andere dames: Bedankt lieverd, tis indd ff rot zo bij elkaar allemaal, maar we proberen maar positief te blijven, meer kunnen we toch niet doen.

Ik ga ook mijn bedje induiken, morgen weer een afspraak bij de verloskundige, dus wil proberen toch nog een beetje uitgerust te zijn. Welterusten alvast allemaal!

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Love succes morgen bij gyn en dinges veel plezier bij verlos.. ga er van uit dat jullie morgen uitgebreid verslag komen doen;)

Hier zo ook maar naar bedje. Morgen moet vl gekeurd worden voor verlenging groot rijbewijs en moeten we om 9 uur in groningen zijn. Oftewel gaan op tijd die kant op i.v.m spitsuur.. liever daar nog even wachten dan te laat, of op t nippertje heb ik hekel aan:D

8. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    xxLove06 whaaaaaaaaa van harte gefeliciteerd!!
    heeft hij het netjes op zijn knieën gevraagd of is het een gezamenlijk besluit geweest?? wat leuk!!!! :D:D

Dinges89 jeetje meis, wat een naar bericht.. heel veel sterkte, met je broertje, met je schoonmoeder, met alles. zorg goed voor jezelf he! hoe belangrijk andere dingen in het leven soms ook zijn, nooit jezelf vergeten.. en zeker nu niet! Heel veel succes en ik duim voor goed nieuws!

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ love, Wat leuk! Gefeliciteerd :)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lovegefeliciteerd !! Wat leuk !! Is hij braaf op z'n knietjes gegaan?

11. christina89

christina89 Niet meer actief

12. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @ love, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan meid! Niet alleen van de dag zelf, maar probeer ook te genieten van alle voorbereidingen :) wij zijn op 5/4/2012 verloofd en op 17/8/2012 getrouwd, en ik vond dit echt zalig! En ik heb minstens even hard genoten van de tijd vooraf als van de dag zelf :) Iedereen het blije nieuws vertellen, alles plannen en kiezen.. Super! Geniet ervan :)

Hier ging eventjes tot gisteravond een beetje beter, tot ik van de huisarts de resultaten van bloedonderzoek kreeg... Mijn prolactine gehalte staat te hoog! :( als ik binnen 2 maand niet zwanger ben, moet ik teruggaan voor verder onderzoek... Ik weet niet wat er de laatste tijd allemaal in me omgaat, maar heb echt zo'n mega dip periode, ik kijk gewoon nergens nog naar uit! Alles lijkt ook zo veraf (alleen al de volgende NOD is nog meer dan een maand) en dan dit ook nog eens... Bah pff :(

13. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Myhiro: Balen dat je je zo rot voelt meis. Maar ook met wat verhoogde prolactinewaarden kan je zwanger worden hoor (tenminste, dat heb ik gelezen), dus die dag komt voor jou vast heel snel! Niet te veel piekeren, en als je je hart wil luchten kan dat altijd hier he, daar zijn we voor;).

Hier alweer terug van de verloskundige, stond met 10 minuutjes alweer buiten. Alles was prima met beebs, ze kon al voelen hoe hij lag, met z'n ruggetje langs mijn linkerflank en z'n hoofdje omlaag. Verder hartslag hardstikke prima en ook mijn bloeddruk is goed.
    Ze was alleen iets minder blij toen ik op de weegschaal ging staan (ik ook trouwens:)), ben in de afgelopen maand 4kg aangekomen...oeps! Heb ook best wel veel gesnaaid de afgelopen maand dus ik weet iig waar het vandaan komt, maarja die kilootjes moeten er na de zwangerschap wel weer af, dus beter eet ik ze er niet aan (lastig, aangezien ik echt heel de dag een hongergevoel heb...)
    Volgende keer gaan ze mijn hb (ijzer) prikken, maar er is geen indicatie dat daar iets mee mis zou gaan, de laatste keer was mijn hb mooi hoog, dus daar maak ik me niet zo druk om.

Zo liesje.... uitgebreid genoeg zo mijn verslag?:p Mijn volgende afspraak bij de verlos is 22 november.

Whoei, baby danst volgens mij op dit moment de salsa in mijn buik...buik gaat alle kanten op, wilde dat jullie het konden zien, is zo ontzettend maf, ik moet er altijd van lachen!

14. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    GEFELICITEERD LOVE, wat super :)

@ dinges 89 sterkte meisje. Is niet niets zo allemaal. Ookal is het niet jou verdriet kan het toch wel een enorme aanslag op je doen. Dus denk ook aan jezelf.

@myhiro wat naar meis. Geen fijn nieuws. Extra hard duimen dat het snel goed komt. En vervelend dat je in zon dip zit. Ik hoop dat alles er uit gooien hier soms wel wat helpt.

Hier alles oke. Voel me een beetje ziekig. Vanavond staat er een concert op de agenda maar moet nog even kijken of ik dat trek.
    Vandaag maar eens op vitamine jacht.;)

15. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Even uitproberen of mijn banner het zo doet

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meisje!!

Jij ook succes vandaag bij de verloskundige he! Laat je even weten hoe het ging?

17. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meisje!!

19. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ xxlove: Oeh klinkt spannend meis, houdt ons op de hoogte! En mijn verslagje van de verlos staat een paar reactie's boven die van jou;).

@ S04: Beterschap! Hopen dat je voor vanavond nog een beetje opknapt. Welk concert ben je van plan heen te gaan?

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meisje! Haha.. nou dat moet hij nog klinkt misschien gek maar hij gaat het op een hele speciale apart manier doen, daarvoor moest ik vrij hebben zei hij, maar dat ging hij allemaal voor me regelen daar hoefde ik niet achteraan haha.. ik verwacht dat het nog wel gaat gebeuren dit jaar ;) We zullen zien :D

Deel Deze Pagina