jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo dames,

Wil iemand mij ook op de lijst zetten?? :D

4de ronde - 1ste kindje - 22 jaar - NOD 7 november.

Lfs.

2. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ liesje super leuk!
    Ja mijn vl is muziekant dus hij verdient er ook exht zijn geld mee. Met in bandjes spelen en lesgeven.
    Ja naja het helpt gelukkig wel dat we het geld niet nodig hebben. Het zou fijn zijn maar we komen nu ook wel rond.

3. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Welkom Krista!
    leuk dat je gezellig mee komt kletsen.

hier trouwens even een ego berichtje.
    vl en ik zijn erachter gekomen dat zijn nieuwe baan inhoudt dat hij ook regelmatig wat nachtjes niet thuis zal zijn.. (vorige week al in New York en gisteren in Groningen)

helemaal prima als we samen zouden zijn, maar met een kleine erbij en ik met onregelmatig werk is dat natuurlijk niet te doen.
    Ik vind dat als ik recht heb op mijn baan waar ik gelukkig van word, dan heeft hij dat recht absoluut ook.. alleen waar laat dat onze kinderwens?

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als ik 's avonds moet werken en hij onverwachts niet naar huis komt en ons kindje zit op de crèche en moet dan opgehaald worden door opa of oma of wat dan ook.. ik bedoel dat is voor mij gewoon ondenkbaar, wij kiezen voor een kind, dus wij moeten er voor kunnen zorgen..
    dus we moeten beslissen wat we willen, hoe we het willen..

vl wil graag voor zichzelf beginnen en dan kan hij gewoon thuis zijn en van 9 -5 werken, alleen hij kan dat pas opstarten als ik werk (qua financiën). pffft.. wat een dilemma.. en waarom nu?
    alles ging zo goed, we hadden alles zo goed op een rijtje..
    en nu moeten we het misschien uitstellen.. op zich niks mis mee, maar als je eenmaal bezig bent met een kindje maken is het een te moeilijke gedachten om uit je hoofd te zetten.

we komen er wel uit hoor, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven..

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jonge wannebe & soon to be mama’s – deel 4

Bekijk bijlage 283661

♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober
    - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november
    - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november
    - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november
    - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november
    - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november
    - Krista1990 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 november
    - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november
    - Smnee (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 november
    - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 22 november
    - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Myhiro (21 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 1 december
    - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend
    - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend
    - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ?

- Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen)

♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)

................................................

♥ ZWANGER♥
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON
    - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Angel1989 (22 jaar) Eerste Kindje, Uitgerekend op: 28-06-2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echo’s♥
    - Luffy90: 1 november - 20 weken echo
    - Tiraa: 5 november – Controle verloskundige
    - Amann: 6 november - Controle verloskundige
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 8 november - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

.................................................
    ♥BEVALLEN ♥

Krista heb je toegevoegd:)

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mediq he lastig even.. jullie zullen er vast uitkomen met zn twee. maar is natuurlijk wel even lastig..

@krista wil je misschien nog wat meer over je zelf vertellen? werk/hobby's?

en meiden volgens mij waren er nog meer afspraken gemeld, maar kan t even niet terug vinden..

@Amann en Youngmama hoe gaat t met jullie? heb al n poosje niks van jullie gehoord.. nog even en dan zitten jullie op de te bevallen datum:)

6. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Dank je wel!

Wat een vervelende situatie nu voor jullie.

Ik hoop voor jullie dat jullie er uit kunnen komen, en het is inderdaad erg moeilijk om iets uit te moeten stellen waar je al mee bezig bent, lijkt mij.

Lfs.

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh meis wat vervelend zulke situaties :(
    Is niet lullig bedoeld.. maar wisten jullie dit niet toen vl de baan aan nam? blijft zo dat het t niet leuker maakt ...

Jij zegt dat je onregelmatig werkt.. zit je in de zorg ? (sorry als je het al gezegd had)
    denk je niet dat je niet een heleboel kan regelen met je werkgever?

Ik hoop dat jullie er snel uitkomen meis!
    *knuff*

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL

Snap dat dit een lastige keuze is!
    En snap al helemaal dat je niet wilt dat je ouders of zijn ouders continu zouden moeten opdraaien voor jullie kindje. Maar dat is wel in veel gezinnen het geval. En op zich ook geen drama. Zolang ze de opvoeding maar niet overnemen!

Wat je zegt dat als hij opzich zelf begint kan werken van 9 tot 5, ik weet niet in wat hij als zelfstandige zou beginnen, maar wil je er toch even voor waarschuwen.
    Mijn vriend is ook zelfstandige ( al voor bijna 2 jaar) en moet echt wel heel heel heel hard werken!! Elke avond zit hij wel met zijn laptop voor de tv met werk bezig en het gebeurd ook wel eens dat ik al ga slapen en hij maar om 2 uur komt slapen ofzo. En dat hij tot dan bezig is geweest met werken..
    Ik bedoel het helemaal niet grof en zeker niet dat het niet mogelijk is, maar het is wel zwaar.

9. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @mediq super lastig. Inderdaad veel overwegingen om mee te nemen in jullie besluit. Succes met er samen uitkomen. En ik hoop dat hoe jullie ook beslissen jullie er allebei gelukkig mee kunnen zijn!

@krista welkom:)

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    mayo hoe gaat t trouwens bij jou?? word n beetje stil rond je. de duivels zijn toch niet nu als nog gekomen?

11. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Hoi allemaal,
    gisteren bijna niet thuis geweest vandaar ook mijn afwezigheid.. Ik ga eventjes proberen antwoorden op alles hoor.. Sorry als ik iets/iemand vergeten ben!!

@Love, Prolactine is een hormoon die ervoor zorgt dat je borstvoeding kan geven, en daarmee ook de eisprong onderdrukt als het hormoon heel hoog staat. Inderdaad heel vervelend van die 2 maand :( We hopen natuurlijk dat het wel lukt maar die hoop heb ik inmiddels al 7m :(
    Ze vertelde mij dat als het tegen dan nog 'niks' is, dat het hormoon terug gecontroleerd moet worden. Ik vermoed dus eerst terug een bloedonderzoek en als het weer te hoog staat, weet ik niet zeker wat er dan volgt..
    Wat naar dat jouw eitjes nog niet goed gegroeid waren :( Het zit jullie niet mee he, ik duim voor jullie hoor, dat alles beter mag verlopen dan verwacht!!

@Liesje, Mediq heeft al uitgebreid antwoord gegeven zag ik, ik denk dat zij er alvast meer over weet dan mij :)

@Dinges, bedankt om te helpen uitleggen! :)

@Mediq, bedankt! En ja, ik probeer er niet te veel op te denken hoor maar tja.. Langs de andere kant denk ik dat het er misschien toch wel wat met te maken heeft dat we nog niet zwanger zijn...
    Bedankt voor de uitleg, mijn arts gaat er voorlopig vanuit dat het door stress komt. Ik was die dag dat mijn bloed genomen is, ook wel erg gestressed maar kan het dat dit zo snel in mijn bloed te zien is?
    En tja die eisprong, da's nu net het vervelende... Ik weet het helemaal niet of ik een eisprong heb of niet :( Ik voel 'm niet dus ik weet 't niet. Wel heb ik meestal enkele dagen in mijn cyclus last van mijn borsten, en dan dacht ik dat steeds dat het te maken had met een eisprong maar dat ben ik dus niet zeker. Deze maand bleven mijn borsten ook echt veel pijn doen tot op de dag van mijn menstruatie. Normaal duurt dat maar een vijftal dagen, nu bijna 2 weken, vandaar dat ik dacht misschien wel zwanger te zijn... Maar nee dus!
    Kan ik eigenlijk aan de waarden van de andere hormonen zien of ik een eisprong gehad zou hebben? Want ik heb die waarden dus wel allemaal meegekregen...

@Yasminn, proficiat!!!

12. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @Krista, welkom! :)

@Mediq, wat een lastige situatie zo.. Ik begrijp dat je je er zorgen over maakt, zou ik ook doen hoor. Hopelijk komen jullie er snel uit samen.

13. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Misschien is tempen en ovutestjes iets voor jou? :) Zo weet je al iets beter of en wanneer je je eisprong hebt!

14. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @MumL, inderdaad dat was ik vergeten zeggen! Ik ga ovutestjes in huis halen en hopelijk blijkt daaruit dan wel dat ik een eisprong heb... Ik had er ook al aan gedacht om te beginnen tempen maar inmiddels al weer vergeten... Ik zit nu op dag 5 van mijn cyclus, menstruatie is net voorbij.. Is het nog op tijd om vanaf morgen te beginnen tempen?

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ja hoor je kan morgen nog beginnen met tempen:) wel goed omdenken dat je tempt voordat je uit bed gaat. ik was vanmorgen vroeg wezen plassen en had toen niet getempt, maar later was temp best hoog voor mij. dus denk dat zelfs dat invloed heeft gehad.

16. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    #816 Mediq22, 31 okt 2012
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
    thanks, lief van je :)

nee dit wisten we absoluut niet! vl had wel gemeld dat hij af en toe miss voor een project een weekje naar het buitenland moet, maar dat zou sporadisch voorkomen.
    hij werkt er nu nog geen maand en is al 3 keer van huis weggeweest en ook niet echt gepland zeg maar..
    dit is ook niet wat hij wil hoor! gelukkig.. dus hij gaat ook in overleg met zijn werkgever over de mogelijkheden en misschien alleen op projectbasis binnen nederland (Er zijn meer collega's die alleen binnen nederland willen werken).

ik studeer nog, maar als ik straks mijn co- schappen in ga kan ik ze eventueel in deeltijd doen.. dat is het probleem ook niet echt, dat hadden we allemaal wel op een rijtje gezet.
    het gaat er meer om dat vl op de dag zelf ineens lang moet overwerken of zelfs een overnachting moet doen.. ja als ik dan ingeroosterd ben om te werken of co- schap te lopen heb je toch een probleem, zeker als dat vaak voorkomt..

haha lief van je, ik weet dat het heel zwaar is, en dat je heel makkelijk kan zeggen van 9 - 5 maar dat dat in de praktijk vaak helemaal niet zo is.

waar het ons meer om gaat is dat er vastigheid is in het thuis zijn. ik krijg gewoon een rooster later, weliswaar onregelmatig, maar ik weet waar ik aan toe ben.. als vl nu om half 5 opbelt dat hij niet thuis komt eten en we dus met een kindje op de opvang zitten dat niet opgehaald kan worden, ja dat werkt gewoon niet.. en als hij thuis is heb je dat toch wat meer in de hand..

of dat nou zelfstandig is, of bij een baas, als hij maar gelukkig is..
    het is gewoon even lastig.. in welke branche is jouw vriend zelfstandige als ik vragen mag? mijn vl is software engineer..

we komen er wel uit hoor, het is gewoon weer even alles op een rijtje zetten..

ik weet trouwens ook wel dat er heel veel gezinnen zijn tegenwoordig die heel veel moeten regelen en racen om kinderen van school te halen enzovoorts.. en ik weet ook dat het te doen is, ook met de baan die vl nu heeft.. maar het is meer dat het dan ineens op je dak komt en je er toch even mee zit, als je het dan zo van je afschrijft dan kom je wel een beetje tot rust..

het komt allemaal wel goed! tot zover mijn ego berichten.. :D
    vertel eens wat leuks meiden
    Mayo al getest? knap hoor dat je het zolang volhoudt..

17. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Mediq Ooh ja, zo ! :D Ik snap het!
    Dat zou inderdaad wel beter zijn dan :) :)
    Maar ben zeker dat jullie er uit komen !

Mijn vriend heeft een eigen zaak in de video. Hij filmt van alles en nog wat, monteert, schrijft scenario's, ... Hij doet dat uiteraard niet allemaal zelf. Maar hij is wel de baas! Haha :D

18. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Jeeeej meiden ik ben zo blij...ons oude appartementje was volgens de woningbouwstichting helemaal in orde!! Alle sleutels zijn ingeleverd en de eindafrekening was 0 euro, ze hebben dus niet lopen zeuren over die deur:D. Pfff wel gek, maar stiekem ben ik ook wel blij dat we ons nu echt helemaal op ons nieuwe mooie huis kunnen richten (en dat vl nu hopelijk echt eens tijd krijgt om dus wat dingetjes in de babykamer te gaan doen als ie daar tijd voor heeft).

@ Mediq: Snap dat het een nare situatie is zo, zeker omdat jullie het ook niet van tevoren wisten. Hopelijk is de baas van je vriend redelijk en kan hij het voor elkaar krijgen dat ie wat minder vaak naar het buitenland moet. Schrijf maar lekker van je af hoor meid, fijn toch dat je hier dan ff je hart kan luchten!

@ Liesje: Jep ik had een afspraak voor bij de verloskundige neergeplempt: 22 november. Is een gewone afspraak, ze gaan alleen ook mijn ijzer meten dan en als ik weer zoveel aangekomen ben ook mijn suiker:).

@ S04: Wat vet dat je vriend z'n brood kan verdienen met de muziek! Lijkt me onwijs gaaf als je zo goed een instrument kan bespelen. Metalbandje klinkt in mijn oren weer helemaal leuk.. maar ik ben daarin ooit door vl aangestoken. Die zit ook nu al voor minimetalshirtjes voor de kleine te kijken hihi.

@ Krista: Welkom hier! En we zijn indd maar een klein beetje nieuwsgierig naar je, dus wil je nog wat meer over jezelf vertellen?:D

@ Mayo: Hoe is het daar?? Duimen draaien nog steeds keihard!

Zo... nu ga ik lekker met mn voetjes omhoog op de bank mijn nagels lakken, tis even me-time!:)

19. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Zo, hier het hele huisje gepoetst! Nu kunnen we lekker fris het verlengde weekend in :)
    Nagels lakken, moet ik straks ook doen! Gister was m'n broer jarig en maakte ik ze geel met verschillende kleurtjes glitters, haha! Dat mag er vandaag toch maar weer af :D

20. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hmm heerlijk dat je je oude huisje hebt kunnen afsluiten! op naar het nieuwe mooie frisse huisje.. vl gewoon even aan t werk schoppen ;) hophop die baby moet toch in een prinsheerlijk kamertje kunnen slapen straks!

heerlijk he.. even ontspannen, tv aan, kopje thee erbij, nageltjes lakken, kan je helemaal van tot rust komen! geniet ervan meis :D

welke waarden heb je allemaal gehad?
    weet je toevallig je progesteron waarde?

Deel Deze Pagina