Oooooohh dat is een hele geruststelling zeg! Heel erg fijn. En nu maar snel zwanger worden, hihi. Hier ; veel pijn in m'n rechterlies, rug en veel witte afscheiding ( heel dik ) sorry, voor de lekkere details..... Xx
@ krista ow oke ik snap nu wat je bedoeld met die uitkering. Dat is wel lastig dan. Maar je komt wel altijd in sanmerking dan voor een bijstanduitkering als je vriend niet genoeg verdient voor jullie samen. Spulletjes ik heb een paar rompertjes en pakjes en hele schattige stoere nike schoentjes gekregen haha. Een paar broekjes.. Haha gewoon alles wat te leuk is om te laten liggen Voor mij telt ook wel mee dat wij het niet enorm breed hebben dus dat als ik iets zie in de aanbieding of heel goedkoop wat ik echt heel leuk vind denk ik altijd ach wat ik nu koop hoef ik dan niet meer te kopen Ik voel me nog steeds niet zo lekker lig nu ook nog in bed. Vl is vandaag ook thuis en gelukkig zorgt ie goed voor me Maar vanmiddag toch maar mijn bed uit want mijn zus komt thuis uit spanje voor een paar dagen en ik hebchaar al een jaar niet gezien!
@mediq super fijn! Klinkt als een goede afspraak. Wel heel fijn ook van de werkgever van je vriend dat hij zo meedenkt! En inderdaad zoals krista al zegt.. Nu maar hopen dat het snel raak is
Dat is inderdaad wel een groot nadeel aan m'n baan. Maar het zou allemaal wel goed komen denk ik.. Wat voor werk doet je vriend? Sorry voor als ik het al een keer gevraagd heb.... Je hebt groot gelijk, en babyspullen zijn ook erg duur hoor. Alles wat je kan krijgen moet je aanpakken. Ik ben nu al aan het sparen voor alles. Ik ben nogal een perfectioniste en alles zou ook dan perfect moeten gaan , kan er niks aan doen Hoezo voel je je niet lekker dan?? Ik heb hoofdpijn, menstruatiekrampen en pijn in m'n rug en veel witte afscheiding. Heb ik normaal niet.... Lfs.
@krista mijn vriend is muziekant. Verdient geld met optredes en lesgeven en daarbij werkt hij als uitzendkracht. Hij is nu bezig met zijn rijbewijs halen en krijgt dan hopelijk een vast contract. We redden het prima zo maar we hebben om die reden wel lang getwijfeld of we al met kindje wilde beginnen. Het is toch wel een onzeker leven zeg maar. Ik weet niet zo goed waarom ik me niet lekker voel. Misselijk, geen honger gewoon een beetje een algeheel bleeeeeh gevoel @liesje mijn zus doet een master in spanje. Ze is nu klaar maar heeft een pgd aageboden gekregen dus blijft nu waarschijnlijk nog 4 jaar. Heel leuk voor haar, maar ik vind het toch wat minder leuk Voel me ineens enigstkind! Hah? En ik mis haar natuurlijk. Ze heeft nu even vakantie dus komt ze even een paar dagen langs.
Ben je dan niet bang voor de toekomst?? Begrijp me niet verkeerd hoor.. Ga je wachten met testen tot je NOD? Of ga je eerder?
@krista ja ik ben wel bang voor de toekomst. Natuurlijk. Maar we hebben nu genoeg geld. We kunnen genoeg sparen. Ik heb gewoon een vaste baan. En mocht het echt nodig zijn hebben we een goede achterban die ons kan helpen. Maar ja absoluut. Daarom hebben we er ook lang over gedaan om te beslissen of we wel echt nu met een kindje wilde beginnen. Maar ja het lastige is dat ons leven altijd zo zal blijven. In de muziek is het nou eenmaal altijd onzeker. En we verdienen nu genoeg en kunnen sparen. Uiteindelijk kunnen we nooit in de toekomst kijken. We hebben wel een eigen huisje dus dat is allemaal gewoon stabiel. Die is ook afbetaald dus daar hebben we eigenlijk geen kosten aan en kunnen we nooit uitgezet worden of iets. Het is wel best wel eng, maar ik weet zeker dat we het gaan redden. Maar daarom is vl dus nu ook bezig om een vaste aanstelling te krijgen om gewoon onszelf wat zekerder te maken. Ik ga wachten met testen. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is natuurlijk omdat ik pas net ben gestopt met de pil dus ik ga proberen me te bedwingen
Daar heb je absoluut gelijk in. Toekomst is altijd onzeker. Huis afbetaald?? M'n vriend wil ook niet eerder er ECHT voor gaan totdat hij een vast contract heeft, het is nu wel mondeling toegezegd, maar hij wil het ook ondertekend hebben en dit gebeurt in maart/februari... Maar we doen het niet veilig nu, als het zo is dan is het meer dan welkom en komt het ook allemaal goed!!! Xx
@ so4006, helaas kunnen we niet in de toekomst kijken. Ik vind dat je bepaalde dingen goed in orde moet hebben huis, werk , liefde en dat heb je dus. Je weet nooit hoe je leven loopt. @ krista, welkom, leuk dat je meekomt kletsen jullie gaan er toch al echt voor als je het niet veilig doet? @ hier happy net een goed gesprek gehad, als alles goed loopt mag in feb examen doen. Whoep whoep. Donderdag is bij mij altijd zo een lange en drukke vermoeiende dag. Ben echt moe nu, maar moet toch ff de stad in. Wou me rolgordijn wassen hij was echt vies. Heb hem in bad gestopt maar toen ik wou ophangen is die door t midden gescheur. Dus dan weten jullie dat geen rolgordijn wassen. Het is zo een duorolgordijn. Hoe wil ik het dan schoon krijgen ? Maargoed word dus een nieuwe kopen. Gelijk schoon maar lijkt me geen goede oplossing voor altijd natuurlijk. Dus iemand enig idee hoe je die dingen schoon krijgt? Typ via tel ff snel Srry als onduidelijk is
ojee! lekker vroeg je bed in dus! houd je je testdrang nog in? Vind het zo knap.. het is bijna zaterdag, ben benieuwd meid! ik duim voor je
Hihi... Het gaat erg lastig, maar probeer het wel! Heb sinds vandaag ineens veel witte afscheiding weer en mijn buik maakt de gekste geluiden...
Nee we gaan er nog niet echt voor. Pas vanaf Januari dat we echt zeggen dat we er echt voor gaan.. Maar we doen het niet veilig nee.. Maar we doen het over het algemeen ook niet in de vruchtbare periode. ( over het algemeen hè ) hoop dat je het een beetje begrijpt, haha..
Mayo vind knap van je dat je nog kan wachten.. maar eigenlijk heb ik zoiets van testen!!!!!! NU!! Hier gister steek in linkerlies toen bukte, zat op de bank en bukte voorover om wat op te rapen, en zopas even gedoucht om op te warmen en ook ineens steek in de buurt van mn linkerlies en dit hield wat langer aan.. hoop zo dat t n goed teken is! Want voelde niet zoals n ongikramp zopas, was gewoon n steek die aan bleef aanhouden en ook niet erger werd en ook zo weer op hield.
Hihi.... Ik wil t ook weten, maar ben ook bang tegelijk dat t niks is en dat m'n lichaam me kats voor de gek houd
@krista, Ow Oke op die manier. Jullie gaan er half voor zeg naar Hihihihi. Nou wie weer is t voor Jan wel raak. hiero net geleerd en nu bedje heb morgen een toets.
die steekjes heb ik ook wel eens, bij mij betekend dat niet zo heel veel maar wie weet bij jou wel voor de rest al ergens last van? bedenk me dat ik nog geen plaats genomen heb op het wachtbankje uhmm ik heb koffie/thee met een plakje cake in de aanbieding mag ik nu nog even neer ploffen hier al een paar dagen wat ongi krampjes maar nog niks van ongi te bekennen niet dat ik denk dat het wat betekend hoor mijn lichaam doet wel vaker vaag maar nog geen suc6 gehad