Nou op deze manier heb ik nog niet eerder last gehad van steekjes. En normaal heb ik de week voor ongi last van mn borsten en nu niet.. maar verder nergens last van
Als jullie nog dagje door willen duimen? Hier nog geen ongi te bekennen.. Moet al wel vaker naar t toilet.. Jullie zijn morgen de eerste die t horen!
@Mayo, echt knap dat je kan wachten met testen. Wat is de reden dat je tot zat wacht. Ga je uit van je langste cyclus. Je bent 5 dagen overtijd nu ik hoop en duim voor je dat je zwanger bent. Nog 1 dagje. Hoe voel jezelf denk je dat raak is ! @ hier, lekker weer naar huis, moest alleen ff een toets maken. Ga zo denk nog me bedje ben echt kapot.
@ Mayo: Oooooh ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je!! Duimpjes draaien iig nog even door voor je. @ Liesje: Duim voor jou ook dat die steekjes een goed teken zijn!! @ Yasminn: Weet niet of ik al te laat ben, maar succes met je toets zo! En fijn dat je waarschijnlijk in februari examen mag doen. Sorry kan je met je rolgordijn niet helpen, wij hebben overal gewone gordijnen en die gooi ik altijd gewoon in de wasmachine. @ S04: Fijn dat je je zus weer een paar daagjes kan zien, lijkt me echt onwijs moeilijk om elkaar zo lang te moeten missen! Mijn broertje is sinds een maand uit huis en woont in Utrecht, dus ik zie hem nu ook wat minder (ik woon 5 minuutjes bij mn ouders vandaan), dat vind ik al echt super jammer...moet je nagaan als er meerdere landsgrenzen tussen zitten. Gaan jullie nog speciaal leuke dingen doen, of gewoon lekker genieten van dat ze er even is? @ Mediq: Balen dat je geen TLC hebt, komt het omdat de ontvangst van jullie digitenne zo slecht is? Want wij hadden ook digitenne maar konden het met een buitenantenne gewoon ontvangen. Over nagels, snap je helemaal hoor.. toch een beetje veel werk als je het er na 1 dag alweer af moet halen. Toen ik nog als vuilnisvrouw werkte deed ik het ook niet, dan braken ze toch altijd gelijk af, maar als huisvrouw blijven ze toch een stuk beter zitten hihi. Fijn dat je vriend een gesprek heeft gehad met zn baas en dat alles nu opgehelderd is, zal voor jullie alletwee ook een stuk meer rust geven! @ hier: Gisteren heerlijk dagje gehad samen met vriendinnetje...zo fijn om weer lekker bij te kunnen kletsen. Ze had ook een superschattig cadeautje voor me, onwijs zag beertje/knuffellapje, kon het bijna niet laten om er zelf elke keer mee langs mn wang te wrijven, zo zacht was ie! Verder me helemaal krom gelachen om haar katten (ze heeft er 5)..ze lagen op een gegeven moment met zn allen in dezelfde vensterbank, kop aan kont, was zo'n lollig gezicht (en voor hen lekker boven de verwarming natuurlijk). Zo meteen maar eens met een schoonmaakrondje door het huis beginnen, maar eerst een lekker bakje koffie. Ik heb vl als vervroegd verjaardagscadeau een espressomachine/bonenmaaldinges gegeven, hmmm sindsdien heb ik heel de tijd trek ik koffie, zo lekker! Maar mag van mezelf maar 1 kopje per dag, dus hopelijk ga ik er zo hard van schoonmaken hihi.
@Mediq, bedankt voor de uitleg! Zit niets anders op dan afwachten he,.. @liesje en mayo, Ik duim voor jullie mee hoor! Hier niet zo veel te melden.. Straks even de stad in om een winterjas te halen. Ga terwijl ook ovutestjes halen. Ben deze morgen gestart met tempen. 35,4 had ik nu. Ik weet dat in enkele dagen voor mijn menstruatie steeds 36,2-36,5 had. Dus misschien had ik wel al steeds een eisprong? Achja, ik weet 't niet... We zullen wel zien..
mogguh! nog steeds veel meiden op het wachtbankje!! @Mayo ik duim met je mee @dinges, lekker zo'n koffiemachine. vaak hoor je dat zwangere vrouwen helemaal niet van koffie houden, maar daar heb jij geen last van? @ Christina. ik kom gezellig naast je zitten, heb chocolademousse in de aanbieding vanav komen twee nichten eten waarvan eentje nu zo'n 15 weken zwanger is. ga een hartige 'herfst' taart maken met spek en paddenstoelen en ik heb chocolademousse gemaakt. jammie!! @Myhiro, vervelend dat je bloedwaardes (ben even de naam van het hormoon vergeten) niet in orde zijn. Hopelijk wordt je snel zwanger of hoor je meer over hoe verder. hier weet ik het echt niet, ben wel misselijk en duizelig, maar heb niet het idee dat het nu echt heel anders is dan vorige maanden. Hoop het heel erg, maar probeer wel van ongi uit te gaan zodat de teleurstelling minder groot is.
ja domme ik, ik dacht gisterenavond laat ik eens even langs de zenders zappen; gewoon TLC hoor! pffft.. al die programma's gemist omdat ik dacht dat ik die zender niet had! maar goed, nu kan ik dus ook alle leuke programma's weer bijhouden jippie! die doekjes zijn zoooo lekker he! als ik in de babywinkel sta moet ik er ook altijd even aanvoelen hoor.. kan me voorstellen dat die kinderen daar heerlijk mee kunnen kroelen.. hihi! ben zo benieuwd! hoe voel je je verder? @ hier; over een uurtje tentamen, daarna wel lekker even een tijdje vakantie..
@mayo, ohh wat spannend voor jou! Ik heb vandaag een testje gedaan en die was omo ik weet t nu ffies niet, het voelt even kut en snap er niets van.. Nog steeds pijn in mn liezen een pijn die ik nog niet eerder heb gehad.. ohhh wat haat ik mijn lichaam.. afgelope rondes netjes stabiele cyclus gehad ennu ineens dit.. vorige cyclus lf 10 en die daarvoor 11 nu zit ik op 13 dpo sorry voor mijn ego bericht meiden..
De rede dat ik wacht is dat ik niet tegen witte omo testen kan en omdat dit pas mijn 2e ronde is kan ik het nog niet echt ergens op vast pinnen, maar nu ik na 5 dagen nog steeds niks merk, hoop ik morgenvroeg een positieve test in mijn handen te hebben. Hihi... Dank je! Hoe ik me verder voel?! Haha hebben jullie even? Vlagen misselijk, beurs gevoel aan m'n borsten, vloei erg veel wit sinds gister en krampen in mijn buik. Ook rommelende darmen, hoofdpijn en rugpijn.. Dank je dames voor het duimen!!
oke dat kan hoor ik duim voor je wanneer ga je testen? gezellig!!! chocolademousse sla ik maar even over haha heb al genoeg puisten haha jij ook al je NOD deze maandag, wanneer ga je testen? al last van rare dingen? @Mayo ik duim met je mee, ook ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor @hier Druk druk druk !! van alles voor iedereen aan het plannen en doen Straks na mijn oma haar huis voor de opzichter die even komt kijken wat we aan het huisje moeten doen voor dat ze er uit gaat daarna snel eten koken en dan met vl en buurman nieuwe auto bekijken voor hem Morgen na vl zijn opa want die ligt in het ziekenhuis(andere kant NL) en heeft een niet reanimeren verklaring getekend waardoor het wel eens de laatste kans kan zijn dat we hem nog zo zien Zondag hier in huis wat verbouwen want we krijgen een nieuwe kast en woensdag een nieuw terrarium (met baardjeskoppel) want ons baardje heeft vorige week de geest gegeven dus ik zal het weekend hier niet echt aanwezig zijn en dan maandag alweer mijn NOD wat waarschijnlijk WOD wordt
Hoi meiden, Eerst nog evenreageren.. @krista ja ons huis is afbetaald omdat het van mijn ouders is geweest. wij hebben het overgenomen, maar er zit dus geen hypotheek meer op. we betalen dus vrijwel alleen gas,water en licht. super fijn! @yasminn precies. soms zou ik wel willen dat ik een glazenbolletje had hoor haha ik moest wel lachen om je roltordijnen verhaal. ik kan je ook niet helpen helaas ik heb luxaflex. @mayo super spannend nu! Goed dat je het volhoud! Ik duim nogsteeds voor je! @dinges89 ja het is ook wel lastig hoor dat mijn zus zover weg is. Gelukkig is er wel skype dat maakt het echt een stuk makkelijker. Je kunt gewoon gezellig met elkaar kletsen. He Anders dan aan de telefoon. Dan heb ik sltijd het idee dat je echt iets heel interessants moet vertellen Ik heb haar gister opgehaald van schiphol. Toen hebben we daar even lekker iets gedronken en een gebakje gegeten enzo en toen zijn we naar mijn ouders gegaan en hebben we met zn allen gegeten. In het weekend heeft ze afstudeer feestjes van haar beste vriendinnen, waar ze dus nu ook precies bij kon zijn. Zondag gaan we nog een keertje met zn alle eten en dan gaat ze alweer naar huis. Gelukkig komt ze wel met kerst weer dus dat duurt niet heel lang meer. Hier nogsteeds niet op en top. Hopelijk het weekend weer beter want klussen als je ziek ebnt... haha! Ik ga vandaag lekker aan de thee en vitamines!
Denk nog steeds dat je gewoon zwanger bent hoor @dinges89 dank je voor t duimen hihiJ.. zo raar, maar denk wel dat zwanger ben, waarom: geen idee behalve dan dat eigenlijk geen klachten heb. Alleen: afgelopen week dagje licht in t hoofd/duizelig, als twee kopjes thee op heb kan ik twee keer vlak na elkaar naar de wc rennen, gister dus steekjes en oh ja geen pijnlijke/gevoelige borsten. Zo klinkt best veel haha. @myhiro jij ook bedankt voor de duimen vind je temp wel vrij laag, hoe temp je? Rectaal/vaginaal via mond? @IS duim voor je hoor! hoop voor je dat je gewoon aan de vroege kant was met testen. Want n lf van 11 vind ik eigenlijk ook vrij kort.. @mediq succes met je tentamen! Al ben je nu waarschijnlijk al bezig
@christina ook jij dank je wel voor t duimen wil eigenlijk wachten tot zaterdag met testen, vooral omdat met mn vmk had getst toen 2 á 3 dagen over tijd was en vervolgens de volgende dag een miskraam kreeg. maar ja dat kan natuurlijk ook als je later test
dank je.. nu al de zenuwen haha.. n ga zoiezo wachten tot woensdag,dus t weekend kan me niet snel genoeg gaan. maandag en dinsdag weer werken dus dan afleiding hihi. maar als maandag me temp daalt weet ik genoeg, hoop t niet. op zich ziet dat er nu nog positief uit. hoger als vorige maand..
OMG!!! net nog even mn temp van vanmorgen ingevuld.. en die geeft me eisprong op dag 14/15 aan.. ff op dag 17.. maar dan zou ik morgen op 15 dpo zitten!! En dan is me temp van vanmorgen echt hoog.. Help!!
helemaal begrijpelijk dat je daarom even wilt wachten met testen maar zoals je al zegt kan het altijd misgaan als je mijn onderschrift ziet had ik wel heel lang moeten wachten met testen haha ik denk dat ik al dinsdag ga testen als ik nog niet ongi ben mocht ik zwanger zijn wil ik er zo lang mogelijk van genieten en heb ik dus ook snel duidelijkheid ik dacht vanochtend eerst misschien moet ik maar morgen al gaan testen dan kan ik het evt nog vertellen aan me s.opa maarja of die daar zo veel aan heeft ik ga er maar gewoon van uit dat ik wel ongi word want ik heb namelijk nog helemaal nergens last van
@christina, ja dat is de vraag of je s.opa er wat aan heeft.. t kan misschien wel n positieve boost geven waardoor ie t langer vol houd.. of t kan m ook juist rust geven, dat ie zeker weet dat bij jullie goed gaat.. snap je? maar ja snap waarom je wil wachten, n witte test komt altijd zo hard aan..