Christina, Ik had vanmorgen een 'geniale' ingeving... vorige maand heb ik niet getest, maar getemt en met de temp verlaging kwam de ongi. Nu dacht ik kan de laatste dagen wel tempen en vergelijken met vorige maand. dus vanmorgen gedaan en mn temp is nog hoog. dit ga ik een paar dagen volhouden en als mn temp hoog blijft test is dinsdag of woensdag. veel sterkte bij je schoonopa en leuk een nieuw terratorium! wat zijn baardjes?
Meiden zo spannend hier!! Net achter gekomen dat zondag nod is, na overleg met iemand die wat meer weet over tempen.. als morgen en overmorgen me temp zo blijft ziet t er goed uit! En ga ik woensdag al testen als t hoog blijft, ben zo gespannen nu! Best stom hihi
Hallo dames . Een spannende week voor sommige dames dus! Mayo: Mijn duimen draaien. Ben érg benieuwd . Liesje: Ook voor jou draaien de duimen. Ben benieuwd woensdag . Ik zit helemaal niet in het tempen en ovutesten dus kan je daar helaas niet bij helpen. Christina: Oeeh baardjes, mijn zusje heeft er ook een keer 2 gehad. Brr wat een enge beesten . Heb er helemaal niks mee haha. Sterkte met de opa van je vriend!! En fijn weekend. Hier goed nieuws . Mijn contract word in principe in april verlengd!! Dus in mijn bevalmaand. Superfijn natuurlijk . Weten we ook waar we aan toe zijn. Nu opzoek naar oppas mogelijkheden, maar hebben al wat opties (oppas oma's en opa's en vrienden).
Liesje spannend!! Ik duim voor je mee, veel meiden dus NOD deze week/weekend of gaan testen. Ik hoop op veel mooie streepjes @Corina, gefeliciteerd! wel fijn dat je contract verlengd wordt, jaarcontract of vast? en denken jullie ook na over kdv of gastouder?
Heel veel meiden die vlak achter elkaar kunnen gaan testen.. zou wel heel leuk zijn als we allemaal twee streepjes komen showen haha.. Hier nu toch wel kriebels voor testen hoor.. mayo kan je nu al vertellen dat je niet na kan doen met zo lang wachten haha.. als zondag temp nog goed is overleg ik met vl wat we doen.. of we toch nog even wachten of dan al testen.. Heb kv en cb digi met indicator in huis.. dus heel verleidelijk om te testen hihi..
Ik zit ook rond te kijken naar een gastouder of flexibele oppas. Dit is vooral handig als de opa's en/of oma's niet kunnen. Dan moeten we toch wat achter de hand hebben! Ik dacht dat ik weer een jaarcontract krijg. Heb ik het niet eens over gehad. Maar ik hoefde niet bang te zijn voor geen verlenging, dus ik ben allang blij . Liesje, ik woon in het Noorden van Groningen. Ongeveer 10/15 km van het centrum van Groningen vandaan.
Nee dan is Gasselternijveen niet handig haha.. randje drenthe/groningen. En heb zelf geen rijbewijs helaas..
Wel jammer hihi.. zou grappig zijn.. stel dat me gevoel klopt, dan zou ik ongeveer in de laatste drie maanden zitten tegen de tijd dat jij uitgerekend bent haha.. kon ik lekker oefenen met jou kleine whaha.. maar helaas
Wolfje; fijn dat het goed gaat!! lijkt me heerlijk om een hartje te horen Dinges; belachelijk dat die deur prachtig mooi moet zijn. als dat gebouw naar de vlakte gaat moet dat toch niets uitmaken? willen ze al het bruikbare opnieuw gaan gebruiken ofzo? en WOW MOOIE NAGELS!! doe je dat zelf? S04; he bah.. wat naar dat je een ziekte hebt. lijkt me best lastig als je geen 'volledig' inkomen hebt.. ik hoop dat het uwv een beetje meewerkt, ik heb drie weken ww-uitkering gehad, nou eh die mensen zijn net machines. echt absurt onmensenlijk kunnen die doen Mediq; wat lastig!! ik weet niet wat voor werk je doet, maar zou je niet parttime kunnen werken? dat je wat meer thuis bent voor je kindje.. en dan een gastouder voor als je werkt? die zijn wat flexibeler als een kdv, en dan hoef je ook je ouders en schoonouders niet te vragen steeds. Krista; zo zeg jij bent lekker druk!! wel allemaal leuke dingen hoor Mayo; oooooo dat klinkt goed!! mijn duimen draaien overuren. zou je bijna willen dwingen tot testen haha zo ff een beetje half wel half niet gelezen.. van twee dagen niet op komen dagen is het altijd wel veel zo, ik heb lekker weekend!! hihi. van het weekend in mn ei, hoop ik. en ik hoop zo dat ik over twee weken een mooie banner mag. merk gewoon dat ik ongeduldig word (sorry als ik iemand kwets hoor) nog leuke plannen het weekend?
Haha, best wel hè? Maar het is voor een goed doel. En ik heb het niet zo heel erg lang zo druk meer, hoop ik Veel studeren dit weekend en morgen lekker winkelen met m'n vriend en zondag op verjaardagvisite van m'n oppasjongentje. En jij?
Ja, idd. Nou ik hoop voor je dat jullie ook gauw een positieve zwangerschapstest hebben!! Smnee: Hoop dat je dit weekend gelukt heb en dat je ei bevrucht kan worden . Klusze alvast hihi. Krista: Veel shopplezier morgen! Ik morgen sowieso boodschappen doen en huisje schoonmaken. 's Avonds op visite bij onze nieuwe overburen. Zij kunnen elk moment hun eerste kindje verwachten (nu bijna 38 weken zwanger). En zondagmiddag krijgen wij visite . Heb nu ook visite dus ga weer. Fijne avond allemaal en fijn weekend!
hahaha mayo; ex kapster over twee weken ben ik alweer een jaar uit het vak.... wat gaat dat snel zeg hihi. maar dat terzijde, hou op met dat bijdehante gedrag en ga ff testen corina; dat hoop ik ook.. heb nog steeds omo witte ovu testen... ze kunnen ook in een keer gaan knallen las ik al.. dus ik hoop maar dat dat zo snel mogelijk gebeurd
Aah mayo als je zo ver overtijd bent kun je ook nu wel testen anders kunnen we vanavond niet slapen van de spanning! * zegt ze met n dood serieus gezicht(A)* Maar kan hier niet wachten tot morgenvroeg! Wil weten wat me temp dan doet, zit dan dus op 14 dpo en normaal begint me temp dan al te zakken en word ik de volgende dag ongi.. @smnee veel klus plezier hihi..