Maar je bent nog niet echt officieel bezig zeker? Dus dan zou het nog niet heel erg zijn als je niet zwanger zou zijn?
Dinges1989: Oooh wat leuk zeg die site van jou ziet er super goed uit hoor! En nog bedankt voor je felicitatie he ! En jeetje ook balen zeg van je omo test Ik hoop voor je dat je toch een knal test mag krijgen en anders ga ik hard voor je duimen voor de volgende ronde!! Mediq22: Kan me heel goed voorstellen dat dit echt een dilemma is en erg vervelend is jeetje en idd net als je alles op een rijtje hebt dat je dan dit allemaal krijgt kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt Ik hoop dat jullie er samen mogen uitkomen!! Ik zag net wat verder in je verhaaltje dat hij een gesprek had gehad en dat het gelukkig is opgelost! Wat zul je blij geweest zijn ofniet. Wat fijn! Krista1990: Welkom hier Corina: Wauw super meid!! Wat mooi nieuws zeg wat fijn! Gelukkig maar dat je contract verlengd is zou bijna zeggen champagne erbij en vieren hihi, maar dat kan helaas niet haha Liesje: Wauw wat mooi van die hoge temp. ik hoop dat het zo mag blijven en dat er een super mooie knal test uit mag knallen! Ik duim!! Mayo: Meisje toch jeetje... zo lang en spannend al te wachten op het wachtbankje en ik zie dat je gisteravond en vanochtend getest hebt maar je omo testen had jeetje zeg wat jammer ik zag al staan dat je 6 dagen overtijd was, ik dacht die ik dik zwanger!! Ik blijf duimen voor je en anders hoop ik dat je de volgende ronde zwanger mag zijn!
Me vriend wil dat wacht wat met testen, maar als me temp zo blijft morgen en overmorgen dan ga ik denk ik maandag of dinsdag testen. Me vriend is maandag vrij en ik 's middags dus dan kunnen we 's middags alvast samen genieten.. Maar vind t wel super spannend!!!
Heey meiden! Sorry dat ik een paar dagen niks van me heb laten horen... ik ben zo druk geweest afgelopen dagen (zag dat er hier al meerdere ook ontzettend druk hadden gehad). We zijn allebei druk bezig met alle voorbereidingen voor onze bruiloft ! We zijn al langs een aantal familieleden geweest om ze het te vertellen allemaal reageerde ze natuurlijk super leuk, gelukkig maar hihi.. ! Nu moeten we het alleen vl's oma nog even vertellen en dan wil ik het officieel ook op facebook neer zetten zodat vrienden om me heen en alles het ook weten, misschien net zo fijn haha.. Gisteren weer bij ge gynacoloog geweest, helaas slecht nieuws voor mezelf gehad, weer een flinke domper.. ben deze week al 4 keer naar het zk geweest voor echo's om te kijken hoe de eitjes groeiden, maar zat gisteren om dag 18 en de eitjes waren nog niet eens op de helft Waren nu 8 mm en hadden al tegen de 20 mm moeten zitten omdat ik al over dag 14 van de eiersprong ben. Mijn eitjes waren veel te klein en ze dacht dat ik waarschijnlijk ze ook neit echt groter ging maken, dus dit betekend dat ik misschien geen eiersprong heb. Kon er ook nog wel bij vl wat en ik wat dat schiet natuurlijk niet echt op helaas Ik heb medicijnen mee gekregen moet nu elke avond tabletten in slikken 10 dagen lang om de menstruatie op gang te laten komen en zodra die goed door breekt moet ik beginnen met hormonen slikken die mijn cyclus moeten veranderen.. dan gaan ze kijken of ik doormiddel van die hormonen eitjes aanmaak. Dus weer zk in en uit pff wordt er nu al gek van laat staan het straks nog vaker moe Maar 1 gedachten hou ik vast.. ''alles voor een kindje''! Hoe is het verder met jullie? Duim voor de meiden op de wachtbankjes!!
Krista spannend joh! alleen die klachten kunnen ook van ongi zijn.. die lijken altijd zo op elkaar Liesje ooo spannend dat klinkt goed meid xxlove dat is echt leuk nieuws en slecht nieuws in een bericht! natuurlijk heel fijn dat iedereen zo leuk reageert op dat jullie gaan trouwen.. misschien geeft dat wel wat afleiding? maar wat een rotnieuws zeg.. krijg je straks clomid? ik lees hier en daar nog wel eens wat, heb er zelf geen verstand van hoor. ik hoop echt dat het je helpt een eisprong te krijgen meid, wat een ***-zooi
He wat balen meis dat je zelf geen eisprong hebt hopelijk slaan de hormonen die je dan moet gebruiken goed aan. Duim zo voor jullie dat t straks allemaal de positieve kant op gaat! En geduld? Weet nu ff niet wat dat is haha.. wil dat t weekend om is, net twee chocoladebroodjes gehad en ben nu misselijk! Hoop zo dat t n goed teken is..
` Ja idd goed nieuws en niet want ondanks alles baal ik er toch behoorlijk van en het deed me gisteren ook goed pijn, echt alles kan misgaan bij ons vreselijk elke keer die teleurstellingen bah Voor het mentruatie opgang te laten brengen moet ik 10 dagen lang provera slikken en als de mentruatie is gekomen moet ik vanaf de 3e dag beginnen met clomifeencitraat valt allemaal niet mee. Vanavond begin ik met de eerste tablet die moet ik savonds voor dat ik naar bed ga innemen want ik krijg er blijkbaar opvliegers van.. ja kijk ik niet gek van zijn allemaal hormonen
Dankjewel lieverd hoop dat het ook nog de goede kant op mag gaan We krijgen als het goed is deze week ook de uitslag van harmen's zaad onderzoek want die moesten we ook weer opnieuw doen ben heel benieuwd want stress kan een gemene invloed op het zaad hebben en de vorige keer was hij erg gestrest een aantal weken voor we het zaad hadden in geleverd en gelukkig nu niet! Misschien?? Ja dat kan ik me voorstellen pfff wat ben ik benieuwd naar je zeg! Ja heerlijk die broodjes mmmm, en hopen idd op een geod teken!
@mayo had ik niet verwacht! Wat vervelend meid! Ik dacht echtdat jezwanger was. Trek je het nog een beetje of ben je echt heel erg teleurgesteld? Dikke knuffel! @liesje oew spannend! Haha ik snap dat je geen geduld meer hebt! Ik blijf voor je duimen @love jeetje zeg.. Wat k*t.. Ik hoop heel erg voor edwt de hormonen helpen en dat het dan alsnog snel mag lukken. Pff het is niet niks zo allemaal! Wel super leuk dan mensen goed reageren op jullie aankomende bruiloft en dat jullie er al zo mee bezig zijn! Hoop dat dat een beetje afleiding kan brengen. Knuffel! @krista ik hoop het voor je meid!
Ooh, ik zal je verwarren met iemand anders. Dacht dat je al was gestopt met de pil, maar pas vanaf januari echt gingen proberen.
Nee, je verward me niet met iemand anders.. Ik zou inderdaad heel graag zwanger willen zijn en m'n vriend ook, maar m'n vriend wacht liever tot januari omdat hij dan een vast contract heeft, dus we dan meer zekerheid hebben. Ben in juli gestopt met de pil en we deden het eerst met condoom. Maar nu doen we het niet meer met condoom, maar aangezien ik dacht vorige week mn eisprong te hebben en we zaterdagnacht dus onveilig hebben gevreeën, maar later door de ovulatietestjes bleek dat ik zaterdag/zondag m'n eisprong had, is er nu wel een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn.... Begrijp je?
Meiden!! Heel lief van jullie al die berichtjes.. Doet me erg goed Ja, was echt even in tranen en erg teleurgesteld in mezelf. Dat is gelukkig weer van de baan en tsja geen bloed geeft nog moed toch?! De test met de 2 strepen komt heus nog wel voor mij, maar gisteravond leek het even of het mij nooit ging gebeuren. Komt allemaal weer goed met mij
Komt allemaal goed meis als ongi komende week uitblijft en nog steeds witte test anders gewoon even contact opnemen met ha.. ook omdat je ovulatietesten hebt gebruikt en dus weet wanneer je eisprong waarschijnlijk heeft plaats gevonden. Vermeld dit ook als je belt met ha!
Ohh dames.. Dit is echt heel stom! Ik heb net samen even met liesje gekeken naar mijn ovulatie testen en tot de conclusie gekomen dat ik vandaag ong. mijn NOD heb!! Ik voel me zoo ongelofelijk stom en ik heb gewoon helemaal verkeerd gekeken! Het spijt me heel erg Mijn eisprong was btw op 18 en 19 oktober
zijn inderdaad flink wat hormonen.. ik hoop echt dat ze werken.. het is niet niks ja elke maand weer.. houd mn lichaam me voor gek dan ben je dus nog niet overtijd en is er nog hoop fantastisch!!