jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

het is lekker rustig hier :) iedereen een leuk weekend?

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ben tv aan t kijken.. afleiding hihi, was t maar alvast morgenochtend dan wist ik hoe me temp is..

3. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Haha! Ken dat gevoel :D had ik vorige maand ook heel erg! Ik wou om 9 uur al in bed kruipen, zodat het sneller de volgende ochtend was! Haha!
    Proberen zwanger worden doet toch vreemde dingen met een mens he! :D

4. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Mayo Zoooo! Vergissen is menselijk :D Haha! :D
    Weet je hoe lang je LF-fase ongeveer is? :D

Smnee Je eitje al gevonden? :) :)

Verder erg rustig in ieder geval!
    Ik heb vandaag veel gezeik op mijn dak gekregen! Sommige mensen kunnen toch zo'n drama maken om werkelijk niets! Ik haat dat!!

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @MumL ja wat je zegt! Wil t liefste ook nu al in bedje kruipen omdat dan eerder ochtend is.. ook omdat zopas buikkrampen had, maar even later maar ff wc en nu trekt weer weg dus waren me darmen hihi.
    Wat voor gezeik heb je gehad dan meis? Wij zijn er hoor om te luisteren!

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes!
    Ja het is idd niet niks, maar we zullen er vast wel weer door komen ik hoop het ;)

De bruiloft doet ons idd heel erg goed een enorme afleiding omdat er veel vreugde gevoel bij komt kijken natuurlijk en heel spannend allemaal, maar soms overvalt de verdriet je ook wel weer hoor vooral als je in winkels komt met leuke spulletjes en alles... heb trouwens de babykleertjes enzo op zolder gedaan, was paar dagen terug zo verdrietig dat ik er niet meer tegen aan kon kijken...

Hier lekker met manlief op de bank lekker samen tv kijken, maar ik hoor nu net dat onze rust verstoord word de kleine begint te huilen, ze is op tijd moet haar flesje weer tegen half 8, ga haar er zo maar even uithalen en lekker met der knuffelen :)
    Heerlijk zo kleintje kan er ondanks alles heerlijk van genieten zo raar! Geeft wel een fijn gevoel, maar zal haar wel missen hoor na 3 dagen, geeft altijd zo'n leeg gevoel daarna in huis...

En wat doen jullie ook lekker aan het genieten van de zaterdag avond?

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    OOOHJAAA!! vergeten te zeggen!!

Vl heeft gisteren avond gezegd dat HIJ ME DEZE MAAND EEN HUWELIJKSAANZOEK GAAT DOEN :D:D

Ben zo benieuwd kan niet meer wachten!
    Helaas weet ik niet wanneer, maar hij heeft mijn werk gebelt en ik heb vrij gekregen ze vonden het prachtig blijkbaar zei vl haha... zo benieuwd!! :D

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oeh spannend love!!!! :D:D ben heel nieuwsgierig wat ie gaat doen hihi

9. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Love Eerst en vooral nog een dikke knuffel!! Was beetje vergeten te reageren op je maar snap dat het echt zwaar is! Ik weet niet of ik het een plaatsje zou kunnen geven.. Dus echt respect voor je!

En 2! ZOOOO SPANNEND!!! Hou ons zeker op de hoogte :D :D

Liesje Ik duim zo hard!!
    En het gezeik, ik was vandaag een vriendin uit de nood gaan helpen in de supermarkt waar ze werkt. Ik heb daar vroeger namelijk ook nog gewerkt als vakantiebaantje. Zij moest normaal vandaag werken, maar kon onverwachts niet en ze kon alleen maar vrij krijgen als ze goede vervanging vond. Ik ben dat dus met alle plezier gaan doen.
    Op een gegeven moment moest ik ' levelen' zorgen dat alle producten mooi aan de rand van het rek staan, zodat het mooi overzichtelijk en makkelijk om bij te geraken is. Ik doe doet, maar bots tegen een glazen bokaal en hij valt. Kapot natuurlijk. Heeft de baas daar werkelijk nog heel de namiddag over zitten zagen, want dat kost wel geld en dat is geldverspilling. En je we hebben op een kar van 50 euro, maar 0.75 euro winst. En daar moet mijn loon nog af. Dus die pot kost veel geld, want ze konden hem niet meer verkopen ( ik geloof dat de pot 1.25 euro koste!)
    Was dus ook de laatste keer dat ik daar ging helpen

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jeetje wat n zeikerd ja.. je doet t heus niet expres, zou dan haast zeggen weet je wat als je blieft hier is de 1.25 voor de pot en klaar, maar dan wint hij en hij is gewoon n zeikerd als dat zo hoor.
    Snap dat je daar nu niet weer wil invallen.

11. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hehe, had het ook bijna gezegd hoor! :D Maar daar ben ik dan te koppig voor. :D :D

12. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!!
    Ben zelf ook zo gigantisch benieuwd heb al vanalles gevraagd maar het enige wat hij zei was dat hij het ging vragen onder publiek :(:(????? Wat moet ik daar nu van denken??

haha... maar wel spannend hoor ben zo benieuwd we wachten af helaas ;)

@Liesje: Jeetje wat kinderachtig zeg kan me voorstellen dat je daar dan ook niet meer wilt invallen pff..:x

De kleine wil niet slapen, ik zie via de babyfoon dat harmen er mee zit in de stoel op de slaapkamer en aan het wiegen is, hoe prachtige is dat om dat te zien zeg *kwijl, kwijl* haha.. hoop zo dat het ook een keer snel mag gebeuren wil het gevoel graag hebben wat ik nu heb en dan ook hebben heerlijk!

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @love mumL had daar ingevallen;)
    Hihi ja kan me voorstellen dat dat n heerlijk beeld is!!!
    Hmm publiekelijk dus.. uhm programma all you need is love?? Haha
    Of midden in pretpark?? Bios?? Of hebben jullie samen n favoriet restaurant? Misschien op de plek waar jullie elkaar voor t eerst ontmoet hebben of waar jullie voor de eerste date zijn geweest?

14. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben het die niet meer wil invallen! Haha :D Niet liesje!
    Ben je aan het oppassen op dit moment? :) :) Ik heb dat precies gemist! Haha!
    Het klinkt in ieder geval heel mooi! Ik zou ook smelten moest ik dat zien met VL!

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Nou meiden ik ga slapen, ben moe en misselijk en wil dat t morgenvroeg is..
    Iedereen slaap lekker!

16. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @xxlove :) klinkt super fijn! Maar ik heb het ook even gemist hoor! Haha ben je aan het oppassen?
    Heerlijk zon uk in je huis! Geniet ervan!

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben weer ongi :( gisteren temp daling en negatieve test, vanmorgen spotting, dus het zal in de loop van de ochtend wel flink doorzetten... Baal er best van :(:( ook een korte cyclus, weet iemand wat het betekent als je een korte lf hebt?
    X

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    IS he balen meis:( met n korte lf heeft je eitje minder tijd om in te nestelen. En innestelen gebeurt volgens mij meestal tussen 3 en 10 dpo ( weet ik niet zeker).

Mijn temp is: 36.8! Nog steeds aan de hoge kant want gemiddelde temp lag op 36.4... Zit te trillen meiden, kan dus gewoon testen eigenlijk maar durf nog niet echt.
    En met eerste urine is t beste maar ben om 6 uur er al uit geweest voor n plasje

19. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Liesje: Oooh dat klinkt goed, spannend meis!! Ga je zo testen of toch wachten tot morgen?

@ IS: Balen van je ongi. Ik kan je helaas verder niet helpen, heb er vrij weinig verstand van.

@xxlove: Meid wat ontzettend rot dat je eitjes niet goed groeien zeg, dikke knuffel vanaf hier! Knap dat jullie dit hele proces nu ingaan, zal niet makkelijk zijn, maar jullie eindresultaat zal vast prachtig zijn!! Wel fijn dat je indd een beetje afleiding hebt met jullie bruiloft en wat spannend dat vl je deze maand gaat vragen, ben heel benieuwd:).

@ Mayo: Oh meis wat rot dat je omo getest hebt, maar eigenlijk super fijn dat je verkeerd gekeken hebt. Hoop dat je ons binnekort heel goed nieuws komt brengen!

20. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Sorry dames verder weet ik niet meer precies wie wat verteld heeft, excuus. Ben helaas nogal van slag hier. Vrijdag met vl bij schoonouders gaan eten en helaas erg slecht nieuws gekregen, schoonmams heeft uitgezaaide eierstokkanker:(. Dus er gaat hier een heftige tijd aanbreken met operatie (eierstokken, baarmoeder en gedeelte van haar vetschort en misschien darmen gaan verwijderd worden) en daarna chemo aankomen. Vl is ook erg van slag, hij is niet echt een prater maar ik merk het heel erg aan hem, hoewel hij er niet veel over wil praten merk ik gelukkig wel dat hij zijn gevoel erover tegen mij niet opkropt, als hij moet huilen doet ie dat gelukkig ook. Maar zo ontzettend rot om iedereen zo verdrietig te moeten zien. Aan de ene kant ben ik nu zo ontzettend blij dat ik zwanger ben, omdat ik weet dat dat voor schoonmams ook nog een extra motivatie is om er keihard voor te vechten, ze zei ook gelijk dat ze onwijs graag haar eerste kleinkindje wil ontmoeten. Maar dat hakt er wel in als iemand zoiets zegt, pfff! Had gewild dat ik wat positievers kon schrijven, maar helaas.

Deel Deze Pagina