@dinges he Jeetje das schrikken.. gelukkig is vl niet bang om zijn gevoelens te laten zien. Weet verder even niet zo goed wat te zeggen behalve heel veel sterkte in de komende moeilijke periode. @hier net getest, maar wou dat had gewacht. Witter dan wit. Snap er niks van..
@dinges jeetje wat heftig zeg. Ja dan snap ik dat je even in de war bent. Super moeilijke dingen zijn dat. Ik hoop dat het jullieals familie sterker mag maken en schoonmama er goed uitkomt! Sterkte voor jullie allemaal en speciaal voor vl! @liesje lastig! Maar geen bloed geeft moed! ik blijf voor je duimen! @hier ik had vannacht zo'n echte droom dat ik vanmorgen even helemaal in de war was. Ik droomde dt ik met een vriendin en haar neefjes naar de sinterklaasoptocht ging en ik was zwanger. Het was allemaal heel natuurlijk. We stonden daar gewoon gezellig te kletsen. De kids helemaal heppie en ik had een wat dikkere buik en at alleen de pepernoten niet de schuimpjes omdat ik vond dat dat slecht was voor de baby. Haha! Ik had ook echt mijn eigen jas aan enzo. Het was allemaal echt heel echt. Dus vanmorgen wakker worden dacht ik echt even dat ik zwanger was. Nu hoop ik maar dat het een voorspellende droom was!
Oeps iets te snel verstuurd. Ik wou nog vragen aan jullie of jullie er ook steeds zo mee bezig zijn? Ik kan echt ongeveer 24 uur per dag nergens anders aan denken. Blijkbaar ik mijn slaap dus ook niet en wat doen jullie er aan om dit minder te laten worden?
even een kort berichtje ga van de week wel weer op jullie reageren gister de hele dag onderweg geweest bij s.opa in het ziekenhuis geweest en afscheid genomen en gisteravond het telefoontje gekregen dat hij is overleden met vl gaat het gelukkig goed en gister ook ongi geworden, dus door na ronde 17 Hele dag wat roze en gisteravond pas echt doorgezet. dus ik denk vandaag dag 1? @ liesje Ronde 8 na mk NOD 3 Dec
@ Liesje: He wat vervelend, maar geen bloed geeft moed, blijf toch nog voor je doorduimen! @ Christina: Ten eerste gecondoleerd met het verlies van je schoonopa, ook voor je vriend. En vervelend dat je ook nog eens ongi bent geworden meis, zit niet mee zeg. Heel veel sterkte. Hier helaas nog meer slecht nieuws gehad, het lijkt wel of het ineens niet meer ophoudt. Net mijn oma aan de telefoon gehad dat een achterneefje van me aan het overlijden is. Ventje is geboren met een hartprobleem, was een spannende tijd toen ie net geboren was maar tis ook een tijd wel goed gegaan. Nu ineens toch supersnel bergafwaards, alle hoop is al opgegeven.
Dinges; jee wat een rotnieuws! kanker is zo'n rotziekte.. ik hoop dat je schoonmoeder er bovenop komt Christina; gecondoleerd met het verlies van je schoonopa
Ja net wat liesje zegt dat heeft je eitje idd te weinig tijd om in te nestelen, die van mij doen er te lang over dus ik moet er nu hormonen voor gaan slikken hier moet ik mee beginnen op de 3e dag tot de 7e dag dus ik denk dat in die tijd een eitje moet gaan vrijkomen Wel vervelend zeg, maar volgens mij kun je daar ook sturing in krijgen als je dat blijft houden
&liesje: Ja ik was aan het oppassen 3 daagjes hihi, ze is nu net weer weg heb vanmorgen nog even lekker met haar gedoucht en vanmorgen ook lekker samen met zijn drieetjes in bed gelegen hoor, zolang we er nog geen 1 hebben geniet ik wel van kindjes van anderen hihi... maar daarna ook vaak wel weer moeilijk hoor
Dankjewel meisje! Ja we zijn er wel mee bezig met het hele ifv gebeuren wil ik toch nog echt meer info over krijgen want dat hebben we nog niet gehad we zijn er elke keer flink over aan het nadenken komt heel wat bij kijken pff dat had ik echt niet verwacht, maarja alles voor een kindje En idd de bruiloft geeft heel veel afleiding zo fijn
Jeetje meid! Dat is heftig zeg en dat komt idd heel hard aan vooral als je ook nog zwanger bent van hun 1e klein kindje, wat het ondanks alles misschien toch heel speciaal maakt hoe gek het ook klinkt! Jeetje zeg weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar je moet weten dat je hier altijd je hard mag luchten over alles! En ik wil jou en vl heel veel sterkte wensen! Laat haar zoveel mogelijk genieten nog een beetje van je zwangerschap bijv. meenemen naar leuke winkeltjes (als je nog dingetjes moet hebben voor de kleine uk) Vaak genieten ze er ernorm van, of misschien van wat anders Sterkte lieverd!
He? Hoe kan dat nou? Je temp blijft hoog en je hebt een omo witte test? Dat is raar? Misschien nog ffies afwachten dan maar en hopen op toch een geweldige prachtige test!! Ik hoop het voor je
He meid! Hier precies hetzelfde kan zelfs ook nergens meer aan denken om soms gek van te worden echt waar! Ik weet ook zelf niet hoe ik dit kan laten stoppen bah word er soms zelf ook gek van Meestal ga ik afleiding zoeken foto's bewerken (vind ik zelf mooi om te doen) of ik ga lekker een vriendin bellen of naar moeders toe, stad in ook al wil ik niks kopen (meestal doe ik dit toch ) Noem maar op succes! Ik weet dat het heel vervelend is!
Ooh meisje jeetje wat allemaal heftig nieuws hier Ook jij sterkte zeg! Hoe stom het ook klinkt maar fijn dat het met vl ondanks dit goed gaat jeetje! Jullie ook heel veel sterkte! Jeetje en wat balen van je ongi zeg, weer een ronde verder! Hoop toch echt dat hij bij jullie ook een keer mag zijn gun het jullie zo vooral hoe ik weet hoe het is... soms word ik er stil van weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar ik blijf dik duimen !
Ja snap er ook helemaal niks van.. als zo blijft en negatesten dan bel ik woensdag ha voor bloed prikken. Zit nu op 15 dpo normaal dag van ongi en dan zakt 14dpo temp al. En zopas ook bmm gecontroleerd en die zit potdicht.. dus misschien is er nog hoop.. wacht t nog even af..
Hi Dames! wat leuk een heel topic gewijd aan jonge mama`s of hopelijk bijna mama`s. precies mijn doelgroep ik heb even rondgeneusd en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen! ik zal mij even voorstellen, ik ben Eulalia, 22 jaar mijn aanstaande 26 (we trouwen 7-06-`13). we wonen in het midden van het land, samen hebben we een hond. verder studeer ik nog en werkt mijn vriend. de wens was zo groot dat we niet willen wachten tot na het trouwen en ook niet tot na mijn studie, bij nader onderzoek kan dit wel gecombineerd worden. Het is zwaar maargoed dat is werken naast het moederschap ook. Nog meer mama`s aanstaande mama`s die ook studeren? ik zit nu in 3e jaar van hbo studie (voeding). we zitten nu in ronde 1, ik ben maar gelijk ovulatietesten gaan gebruiken aangezien ik nog geen idee heb van mijn cyclus, dit is ook de eerste ronde zonder anticonceptie. Ik heb alleen nog geen eisprong gespot, wel 2 dagen (dag 12/13) Dat het donkerder was dan de andere dagen maar nog niet zo donker als de teststreep. het kan zijn dat ik hem net gemist heb omdat ik maar 1x p.d. test maar ook dat ik hem nog moet krijgen, dan wel een hele lange cyclus. ik blijf tot dag 23 doorgaan met die testen daarna geef ik het op. we blijven lekker met regelmaat klussen! wie had er ook zo een lange cyclus na stoppen met anticonceptie? ik heb de nuvaring gebruikt. Nu we eenmaal de knoop hebben doorgehakt om voor een kindje te gaan kan het mij ook niet snel genoeg gaan! het risico dat ik zwanger ben op onze bruiloft loop ik maar al te graag. wanneer ik snel zwanger ben verplaatsen we de bruiloft denk ik naar voren!