jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    @ Eulalia welkom! Ik heb ook de nuvaring gebruikt en had een eerste cyclus van 21 dagen. leuk dat je gaat trouwen en studie en moederschap waarschijnlijk zwaar maar niets is onmogelijk. :)

@Lies voor het lijstje: IS88 24 jaar, 1e kindje, NOD 2 dec ronde 6

2. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    dankjewel!!
    tja, en eigenlijk ga ik er niet vanuit dat het snel lukt, mocht het wel zo zijn is het zo vreselijk gewenst, we hebben het al helemaal uitgedacht;)

mag ik ook in het lijstje?

Eulalia, 22 jaar, 1e kindje, NOD 14 nov. ronde 1

(NOD wordt nog aangepast i.v.m. late eisprong, laat ik weten wanneer ik weet wanneer mijn eisprong is)

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

welkom eulalia, mooie naam :)

4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    dankjewel Smnee, jij heel veel klusplezier zo in je vruchtbare periode, dat het maar raak mag zijn!

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jonge wannebe & soon to be mama’s – deel 4

Bekijk bijlage 284557

♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥

- Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november
    - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november
    - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 november
    - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Krista1990 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 november
    - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november
    - Eulaila (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 november
    - Smnee (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 november
    - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 22 november
    - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Myhiro (21 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 1 december
    - IS88 (24 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 2 december
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 8 na MK, eerste kindje NOD op: 3 december
    - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend
    - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend
    - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ?

- Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen)

♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)

................................................

♥ ZWANGER♥
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON
    - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Angel1989 (22 jaar) Eerste Kindje, Uitgerekend op: 28-06-2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echo’s♥
    - Amann: 6 november - Controle verloskundige
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 8 november - 20 weken echo
    - Dinges89: 22 november- verloskundige
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

.................................................
    ♥BEVALLEN ♥

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Eulaila welkom:)

@charmed en kayalola van jullie al n poos niks gehoord sinds jullie op de lijst gezet heb?
    ik snap dat je het natuurlijk soms heel druk hebt. maar wil toch even laten weten dat als ik deze week niks van jullie hoor ik jullie voor t overzicht weer van de lijst af haal.

@luffy90 ook bij jou is het erg stil.. is alles goed gegaan bij de 20 weken echo?

@dinges1989 jij toch ook n negatieve test en nog geen ongi?

@mayo heb je nod even aangepast.

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    vind t trouwens zoiezo stil bij de zwangere dames.. hoop dat alles goed gaat.

ook jullie geef ik toch de waarschuwing dat als te lang niks hoor jullie toch van de lijst haal dames.
    Mocht je op de lijst willen blijven maar t even te druk hebben is dat natuurlijk geen probleem:)

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Goeie middag meiden :)

Pfft, hier overal niet zo'n goed nieuws!!

Dinges Echt een hele dikke knuffel voor jou! Kanker is zo'n rotte rotte ziekte :( :( Ik hoop dat alles goed komt met je schoonmoeder!!

Liesje WAT? Dat kan niet!! Hoop dat hij toch nog alsnog posi wordt. Misschien late innesteling!
    Hoe je BMM trouwens aanvoelt zegt helaas niet veel :( Probeer er ook beetje zicht op te krijgen, maar bij mij blijft hij ook altijd potdicht voor en op NOD. Ook al is het 5 minuten voor mijn ongi doorbreekt zeg maar!

Christina Gecondoleerd met je schoonopa! Heel veel strekte in dit verlies. Is nooit makkelijk!!
    En wat ongelofelijk balen van je ongi!
    Het is je zo gegund :(

Eulalia Welkom hier meid! Ik had de eerste ronde nadat ik was gestopt met de pil een gewone cyclus. Maar mijn 3de ronde was dan wel weer heel lang.. Dus heb helaas echt wel moeten ontpillen! :)

UmmAbderrahman Hoe gaat het nog met jou meid? :) Zo ontzettend lang geleden dat we je hier hebben gezien?

S04 Hier nog iemand dat aan echt niets anders kan denken ! En dat nu al voor 7 maand! ZO irritant! Ik kan het gewoon niet even uitzetten, al zou ik het maar al te graag willen. En doordat ik er zo vaak aan denk, komen er veel te veel doem beelden in me op en ben ik er dan ook van overtuigd dat ik nooit zwanger zal zijn. Ik kan mezelf niet zwanger voorstellen. HEEL VREEMD en SUPER IRRI!!

Heb trouwens ook al eens levensecht over zwanger zijn gedroomd, maar betekende helaas niets..

Veder vind ik het ook heel erg stil rond de zwangere vrouwen. Mis jullie wel een beetje hoor! Het is natuurlijk nu ook heel gezellig. Maar vind het wel spijtig dat we ze hier minder horen!

Ik ben volop bezig aan het werken voor school.. Zoveel werk ook altijd.
    Deze voormiddag ook zitten zoeken voor nieuw auto'tje. We gaan onze andere helaas moeten verkopen. Er zijn TEVEEL kosten aan.
    Iemand ervaring met de FORD KA? :) :)

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @MumL ok ik hoopte eigenlijk dat mn bmm wel wat betekende maar dan gaan we daar niet van uit. Alleen van temp en geen bloed, probeer me kwaaltjes ook zo min mogelijk te negeren maar soms (zoals nu gaat dat even niet, misselijk!)

10. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Liesje, daar mag je indd niet van uit gaan! Kan je verkeerde hoop geven! Maar alle andere dingen zijn wel echt gewoon een goed teken! :D
    Mijn duimen draaien hoor!!

11. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Dinges: Knuffel!! Het is en blijft een gigantische rotziekte :(

Christina: Gecondoleerd en veel sterkte! :(

Hier vandaag erg veel last van me buik! Manlief was lekker naar de voetbal en ik heb me lekker op de bank genesteld met vijftig tinten :D

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het lijstje is behoorlijk lang.. en er zijn niet heel kletsers hier. wel heel jammer..
    Ik denk inderdaad dat je best het lijstje wat in mag korten liesje ;)

hier nog steeds geen positieve ovutest.. een miniscuul tuurstreepje nog.. :)

13. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Smnee, balen dat hij nog steeds nega is. Heb je wel al last van vruchtbaar slijm enzo? :) Of andere maanden ook geen last van? :) Je eitje komt wel ! :D Wie weet is hij morgen knal posi!!

14. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Voor jou nog geen ongi? :) :) :D :D

Ik word trouwens ook heel nieuwsgierig naar 50 tinten. Zal me het toch ook eens moeten kopen!

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja als tegen eind van de week niks heb gehoord van sommige dames die niet actief mee kletsen ga ik m aan passen.

Hier zopas trek dus heb wat toastjes gehad, had ik nog en had geen zin in brood. En nu half uur later weer misselijk..
    Heb zo t vermoeden dat morgenochtend me temp nog steeds hoog zal zijn....

16. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ik heb echt al vanaf cyclus dag 9 lichte streepjes op die rot ovulatietesten! ik wacht met smart op een donkere 2e streep! echt niet leuk, waarom kwam dat ei niet gewoon lekker op tijd:p
    we houden maar hoop nu, we blijven lekker doortesten met die dingen, tot max. zaterdag, dan zit ik namelijk al rond de 40 dagen uiteindelijk als je de lf er nog bij op moet tellen!!

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    UmmAbderrahmam ook al weer even niks van gehoord. Laatste keer was ze net officieel staatsburger van the UK.. en had ze t super druk met studeren en m vriendin helpen..

Maat nu even de dames die ik officieel wil waarschuwen dat ze eind van de week verwijderd kunnen worden: charmed, kayalola, tiraa, Loes1990, youngmama, angel1989.
    En dit zijn misschien met name de nieuwere namen maar als je op de lijst wil verwacht ik wel dat je toch regelmatig wat laat horen.. en dat hoeft heus niet elke dag. Maar vind toch dat als je op de lijst wil je eigenlijk aan heeft dat je met ons mee wil kletsen.
    Hoop dat ik niemand kwets want dat is niet mijn bedoeling. Mocht er iemand zijn die dreigt van de lijst te verdwijnen maar heeft n reden om te blijven en wil dat niet zo op t forum kwijt mag je me ook pben en dan laat ik je staan.

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hey meid je kan mij er wel af halen hoor..
    Ik kijk zo nu en dan wel maar ik ben toch niet meer bezig met zwanger worden, en dat zal ook wel weer even een tijdje duren voordat we weer beginnen. :)

Iig succes allemaal en hopelijk zijn jullie snel zwanger.

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja gister was het allemaal wel wat natter.. vandaag valt het allemaal wel weer mee.. snap dit ook nooit zo heel goed moet ik zeggen.. ik wil ook eens een knaltest :p

Nou dit vind ik ook hoor.. klinkt misschien lullig maar heel vaak komt er iemand die op de lijst wil, en daarna nooit meer een berichtje plaatst... ;)

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Is goed meis.. als je wel weer mee wil kletsen ben je natuurlijk welkom:)

Deel Deze Pagina