Ik ook niet verder.. in het andere topic had iemand bedacht (wat ik een super oplossing vond) aan moeder natuur te vragen of we een lampje in onze navel kunnen krijgen die gaat branden bij zwangerschap en uit blijft bij niet.. Moeder natuur gaf geen gehoor hihi..
@dinges, veel sterkte. Helaas hebben wij ook zo een nare tijd gehad. Mijn schoonmoeder had ook kk. Het gaat nu gelukkig weer helemaal goed. Maar je weet het nooit. Veel sterkte! @ Christina, gecondoleerd, gelukkig hebben jullie nog afscheid kunnen nemen. @ hier, niet veel te melden eigenlijk, ben alvast de kleine kamer aan het leegmaken. Het is nu onze computerkamer, en er staat een logeerbed. Wil het al lekker leeg hebben. Valt veel op te ruimen. Ben nog niet klaar, gelukkig morgen vrij
Hihi n lampje of kijkluik zou wel fijn zijn ja.. Yasmin veel plezier met opruimen Kristaa ok, fijn dat m "nieuw" lid er ook zo over denkt
dinges, ja sorry! Ga echt mijn best doen ! Haha ( om mee te lezen & te schrijven!) Lampje zou indd heel erg fijn zijn Trouwens ik denk niet dat je je afspraak moet afzeggen hoor. Het is niet dat ze je morgen al volledig gaan verdoven en ze gaan weghalen! Haha!
Pff meiden ik ga denk ik op 1 oor. Ben moe en toch ook weer misselijk. ( wat nou ochtend misselijkheid, heb t eind van de middag/avond) Laat jullie morgen me temp weten. En dan morgen ochtend werken tot half 1, 's middags naar assen. We willen overstappen van tv, internet bellen provider en nog even langs smama
truste liesje hier ga ik je voorbeeld volgen en ook misselijk pff.. hopen dat we snel duidelijkheid hebben!
@ Dinges en Liesje: Welterusten misselijke meisjes. Hoop voor jullie alletwee dat er snel duidelijkheid is en dat we onwijs goed nieuws komen brengen!! Oh en Lies ben het helemaal eens met je berichtje over het verwijderen van mensen die zich al tijden niet hebben laten zien hoor...als je maar niet álle zwangeren verwijderd want dan mag ik ineens niet meer meekletsen. @ andere dames: Sorry ik reageer morgen ff op jullie want accu van laptop is bijna leeg en ben te lui om 2 trappen af naar beneden te lopen om hem te halen... @ Hier: vandaag geprobeerd een beetje afleiding te zoeken... even niet aan alle nare dingen te denken. Vl heeft heel lief een opklapbare commode gemaakt zoals ik gevraagd had, lekker ruimtebesparend! En verder nog een plank gekocht met mooie sierbeugels voor erboven, begint het babykamertje toch al een beetje ergens op te lijken. Morgen samen met oma gordijntjes maken voor het raam en de wieg afmaken, dan hoef ik alleen nog een kast en kan ik de boel gaan inrichten...eindelijk! Bedankt nog dames voor alle lieve woorden, doet me erg goed! Ik duik nu mn bedje in, welterusten!
Snap er niks meer van. Net even naar wc. En roze met afvegen maar met mn temp is t zo raar.. weet t niet hoor
@liesje, hmm dat is wel raar idd, hoop niet dat je ongi word. Je krijgt soms ook helemaal geen duidelijkheid van je lichaam. Ik hoop dat t niet doorzet en morgen je nog steeds een hoge temp hebt! Mijn Nod is 22 nov, 21 nov is onze trouwdag zijn dan alweer 3 jaar getrouwd. Hoop dus echt dat t raak word en ik 21ste (1 dag ervoren posi test) zou wel een leuk kado zijn. Hihihi. Ik zou nog ovutesten bestellen, nog niet gedaan dus dat word volgende maand. Hopelijk hoeft t niet meer natuurlijk. Ene kant bent ik bang dat ik geen posi ovutest krijgt. Weet ook niet waar het gevoel vandaan komt. Ben toch stiekem een beetje bang of het wel allemaal goed zit. Nu ga ik slapen, lekker laat gemaakt weer. Gelukkig morgen vrij
Nou snap niks meer van me lijf. Nu ongi en heb n temp van 36.7 dus t is wel gezakt maar niet zoals gewoonlijk. Ik weet t even niet meer.
Liesje! Wat jij gister had dat roze had ik ook gister! Ik hoop zo da het een innesteling is! Mijn ovu test was op 28 op zijn donkerst, als ik uitga van eisprong op 29 dan kan het gister best innesteling zijn geweest! Om dat te checken doe ik nog maar vrolijk doortesten met ovulatietesten. Wanneer er komende dagen toch ineens een knaltest tussen zit kan ik die hoop weer langzaam laten varen!! Lies, balen dat je ongesteldheid heeft doorgezet! Wel gek van je temp, misschien was je toch wel zwanger? Dat zou het enige zijn wat ik zo nu f kan bedenken!
Neee!! Wat gemeen .. k had het zo gehoopt meis.. Wat is ons lichaam soms toch onduidelijk en raar hè? Doe rustig aan meis.. even bijkomen van de afgelopen dagen en energie verzamelen voor een nieuwe ronde.. .. Ik ga zo even terug lezen, maar vl heeft net een aanrijding gehad (alleen materiele schade) dus ik ga heel even met de verzekering uitzoeken hoe en wat! Alvast fijne dag voor iedereen!
Mediq22:.Succes en sterkte met vl! Liesje.... Hier zijn geen woorden voor Wat is t lichaam toch oneerlijk.. Knuffel!!!
Wat liesje?? Dat kan niet! Pfft! Zo onfair! Al moet ik zeggen dat ik vorige cyclus ook maar een daling van 0.2 graden had hoor. Had heel de tijd 37.1 en dan dag dat mijn menstruatie doorkwam had ik 36.9. HELE DIKKE KNUFFEL!! Mediq Hoe gaat het met jou? Voel je al iets? Mayo Bij jou nog geen bloed? Hier nog geen ei. Al denk ik wel dat het er aan komt.( zie ik aan mijn slijm! ) Temperatuur is al DAGEN 36.7 haha! Mijn tempkaartje is gewoon een rechte lijn! Straks weer naar school! Echt geen zin in !
Mohuh meiden, @liesje neeeeeee!! Niet jij ook al Nu kunnen we samen naar de volgende ik ben ook ongi geworden vanmorgen.. Meiden op de rest reageer ik vanmiddag, lig nu nog dubbel op me werk hihi
@Liesje, o nee, zo jammer!! *Dikke knuffel* Hopelijk brengt volgende ronde meer geluk! Ik temp vaginaal, maar mijn temp is vaak zo laag hoor... Maar ik denk dat ik een heel erg wisselende temp heb (voor zover ik weet). Heb tot nu toe ook al opgeschreven: 35,4 - 36,6 - vergeten nemen - 36,3 En dus steeds onmiddellijk na het wakker worden, alleen de tweede temp was ik een uurtje later wakker dan anders. @Dinges89, wat naar allemaal, veel sterkte hoor in deze moeilijke periode! @Dinges1989, o nee jij ook al ongi *Dikke knuffel!* Misschien brengt november ons wel allemaal een mooi sint geschenkje Ik hoop in ieder geval van wel! @Mayo, hopelijk kan je binnenkort een mooie test showen!! Hoe voel je je nu? Nog niet ongi hoop ik! Mijn duimen staan omhoog Hier een druk weekend gehad. Vrijdag nog het stad in gegaan om een winterjas, maar niets gevonden. Ze waren allemaal nog zo dun! Ik wil een lekkere warme, aangezien ik heel snel kou heb. Nadien bij manlief z'n oma gegaan, zij was woensdag jarig. Zaterdag op zoek gegaan naar gordijnen. Wij wonen bovenin een herenhuis en hebben een ronde erker. Hier hangen nog geen gordijnen in, en omdat er nu toch veel warmte langs daar ontsnapt willen we er graag hangen. Alleen vinden we nergens de juiste maten! Gelukkig kan mijn mams heel goed naaien en van die dingen Dus gaat zij voor ons van 3 te kleine gordijnen, 2 goeie maken We moeten wel nog ergens isolerende voering zien vinden, maar zal vast wel lukken. Gisteren zijn we alvast kerstspullen gaan kopen! Lekker gezellig Aangezien het hier onze eerste winter (en dus kerst) is, hebben we nog veel mooie spullen nodig om de kerstboom te vullen. Verder gaat alles gewoon zijn gangetje Heb al enkele dagen last van hoofdpijn, en zaterdag zat de kat z'n oogje dicht geplakt Gelukkig heb ik het mooi uit kunnen wassen en het is al over nu. Was eventjes bang dat ie verkouden ging worden.
Hier nog steeds geen bloed te herkennen Maar ik word er wel moederloos van. Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben.
Dank jullie voor de steun @eulaila denk niet dat zwanger ben geweest want had gisterochtend nog n witte test. En wil ook niet weten als wel zo zou zijn, zorgt alleen voor meer pijn snap je. @dinges1989 wanneer is jouw nieuwe nod dan? De mijne volgens mij 5 december. Zal ff na tellen.
He bah dinges, jij ook al nou volgende ronde jullie allebei twee streepjes hoor!! dikke knuffel voor jullie beide! hihi, nou wat ik heb zijn gevoelige boobies, pijn bij t vrijen (overgevoelige bmm) en af en toe steekjes.. van t weekend ook erg misselijk en overgegeven, maar dat wijdt ik aan iets verkeerds gegeten, of dat psychisch voor mezelf is zodat ik er niet teveel op hoop of dat ik echt denk dat ik wat verkeerds heb gegeten weet ik zelf eigenlijk niet mooi zo'n rechte lijn! heb ik ook, alleen rond eisprong schommelt hij een beetje en daarna trekt hij eer glad hij is nu al dagen 37.0, hopen dat ie zo blijft nog 5 dagen en dan gaan we testen!! Christina nog gecondoleerd meid, sterkte voor jou en je (schoon)familie! dikke knuffel. Mayo1990 hoe is t daar? al duidelijkheid? Eulalia welkom op het forum! ik hoop dat het snel mag llukken bij jullie Dinges89 Jeetje meid! wat heb jij een hoop te verwerken zo in de afgelopen dagen.. gaat het wel een beetje? doe je rustig aan! let op jezelf he meis.. hoe moeilijk dat ook is in deze tijd.. heel veel sterkte en geniet van de kleine momenten! Dikke Knuffel vanaf hier. Hier gaat alles zijn gangetje, lekker aan het werk en genieten van mijn mannetje.. vanavond auto naar de garage brengen want die heeft een gekneusd voorkantje haha. gelukkig had vl zelf niks zelf heb ik geen idee wat ik nou moet denken van mijn lichaam, de steken in mijn buik doen me een innesteling vermoeden, maar aan de andere kant kan het net zo goed een voorbereiding op mijn menstruatie zijn.. ik wacht wel gewoon lekker af tot zaterdag