@mediq raad je ook gewoon aan om te wachten moet je horen wie t zegt haha. Mevr ongeduld zelf haha.. maar als denk hoe zo'n teleurstelling t deze maand was, had gewoon veels te veel hoop en te veel gefocust. Zei al tegen vl maken er maar n sinterklaas kadootje van haha, heb namelijk 6 december nod zal later vanmiddag de lijst aanpassen. Als dinges haar nieuwe nod ook door gegeven heeft.
hahaha, ja ik weet hoe moeilijk het is.. maar witte test vind ik niks.. ik weet wanneer mijn ei is geweest dus weet ook wanneer ik ongesteld moet worden.. als ik zaterdag nog niet ongesteld ben durf ik zondag wel te testen! langer dan dat kan ik toch echt niet wachten we zien het wel! en anders is een 'verlaat' sinterklaas cadeautje ook hartstikke leuk idd! Als ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend precies op mijn eigen verjaardag en de trouwdag van mijn ouders.. zou toch wel heeeeel toevallig zijn he? (niet dat je op die dag hoeft te bevallen natuurlijk)
aahh liesje nee wat oneerlijk!! ik had net wat steken links boven mn lies, ik denk mn eisprong gister geklust, en vanavond maar weer! hihi. zo dalijk ff een ovutest doen, denk dat die wel knalt?
@smnee denk dat ie ook wel knalt.. maar jij hebt t bewijs vast al in handen gehad hihi. @mediq ja ik wou ook wachten tot nod, mja aangezien dat officieel gister was en met die temp plus bepaalde kwaaltjes dacht ik, nou kan wel testen. Helaas dus. Hoop dat voor jou niet zo is.
Hier sinds vanochtend buikkrampen (licht) maar word nu steeds heftiger en heb ook hele dag al zware benen en hoofdpijn.... Dus mag denk ik vanavond op rood!
heb je ook altijd zo'n buikpijn?? Moet zeggen het is nu wel heftig, maar stukken minder als vorige maand....
Normaal heb ik de eerste dag best wel buikpijn moet zeggen dat me vandaag mee valt. Maar paar keer beetje kramp, normaal veel heftiger en langer. Maar ik mis t niet haha Trouwens als je na 18 uur vandaag echt ongi bent geworden is officieel morgen dag 1, lekker verwarrend he
Krista wanneer is jouw nieuwe nod dan? Moet toch nog de lijst aanpassen, ben er vandaag niet aan toe gekomen en morgen is ook nog even de vraag..
alles behalve.. net weer een gedaan voor de zekerheid.. weer vage lijntjes.. had de vorige twee keer ook niet echt een knaller maar dit slaat alles...
Hm apart.. temp je er ook bij smnee? Zou ik misschien toch wel gaan doen. Of toch ander merk testen proberen..
Zou van je langste cyclus uit gaan. Just to be das dus 29 dagen. Oftewel 4 december want ik heb 31 dagen en dus 6 december hihi.. Mee eens
Hey meiden! Wooow jullie hebben veel gekletst! haha ik heb even alles terug gelezen. @dinges jeetje! Sterkte met alles! Ik hoop echt dat het goed komt! Sterkte ook voor vl! @liesje wat naar had het je zo gegegunt! Ik duim ook voor jullie sint cadeau dan meiden @christina gecondoleerd! Sterkte voor jullie! @eulalia welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie! @ meiden die het zichzelf niet zwanger kunnen voorstellen. Ik snap de angst wel. Maar echt het kom wel goed. Warachijnlijk zal het heel cliché zijn en worden we zwanger op het moment dat we er juist niet zo mee bezig zijn! het is soms ook wel lastig omdat je het zo graag wilt en je lichaam zo vaak met je speelt. Maar ik weet zeker dat het met ons allemaal hier op de een of andere manier wel goed komt! Die droom gaat waargemaakt worden! @hier alles goed. Drukke dag gehad. Ik heb zelf even niet zo goed nieuws. Ik geloof dat ik jullie al wel had verteld dat ik niet fulltime werk en een dhronische ziekte heb? Ik heb reuma in een begin fase. Dit is natuurlijk wel latig maar ik kan hier nu nog prima mee leven. Dt heeft wel meegespeeld in vroeg een kindje willen omdat ik waarachijnlijk later daar veel minder energie en kracht voor zal hebben. Mar goed. Ik heb snel stress als ik merk dat het niet. Goed gaat met mijn lichaam. Dan ben ik bang dat mijn dromen nooitwaarheid worden. Zoals een kindje krijgen dus. Of dat als ik nu zwanger zou zijn het ontzettend zwaar zal zijn voormij om zwanger te zijn. En blijkbaar ben ik daar dan toch echt veel meer mee bezig dan ik door heb. Want ik zit er even doorheen. Ik heb veel pijn en veel stressklachten zoals nekpijn, duizeligheid en vermoeidheid. Ik kan echt de hele dag slapen. Ik heb dus van de dokter even weer het advies gekregen om rust te nemen. En helaas ben ik hier heel slecht in. Maar ja ik ga het maar proberen. Dus eventjes geen werk voor mij. Een pluspunt is wel dat ik nu makkelijker een uitkering krijg omdat ik op dit moment niet "vrijwillig" stop met werken dus dat scheelt wat uwv gezeur. Maar jadat was het dus. Even terug komen bij mezelf. Zien wat echt belangrijk is en vooral vertrouwen dat ik het wel aankan.