hoi meiden, ben ook al even niet geweest, drukke week en weekend gehad. Merk ook dat ik te veel bezig ben met een kindje krijgen dus ik ga proberen deze maand er minder mee bezig zijn. betekent minder forum, niet tempen en veel klussen mijn NOD is 6 november
haha dat is niet echt leesbaar nee als je een tijdelijke lijstje wilt of idee wilt op doen moet je het maar zeggen ik zet zo even een lijstje voor je in elkaar
@christina.. het probleem is niet dat geen lijst heb. heb r wel 1. t probleem is om m hier zo neer te zetten als ik m op pc heb staan
Jonge wannebee & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 280539 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 18 november NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) ................................................ ZWANGER - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - MumL ( 20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? juni 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos - Hilse: 15 oktober - Echo geslachtsbepaling - Tiraa: 15 oktober 3e Echo - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. BEVALLEN
bedoelde meer een voorbeeld-idee je moet het lijstje in bbcode maken als je het via pdf bestand maakt voegt zp het als foto(formaat) toe
zo voor mij ook al weer een paar dagen terug dat ik hier heb gelezen.. heerlijk weekend gehad zaterdag op verjaardag geweest super gezellig, zondag kwamen de ouders van mn vriend op visite voor zn verjaardag en vandaag heb ik ook visite gehad voor mn verjaardag dus ben al die drukte wel weer beu whahha heb een hele mooie ring gehad van mn ventje woensdag horen we meer over het huisje dat we als optie hebben hopelijk kunnen we het dan accepteren ciaooo
Jonge wannabe & soon to be mamas deel 4 ♥Proberen zwanger te raken♥ - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 18 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: ? ♥ Nog niet bezig met zwanger raken♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) ♥Zwanger♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - Hilse(20 jaar ) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing - MumL ( 20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? juni 2013 In verwachting van een: Zoon/ Dochter/ Verrassing ♥Afspraken, Controle's & Echos♥ - Hilse: 15 oktober - Echo geslachtsbepaling - Tiraa: 15 oktober 3e Echo - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ♥ Bevallen♥ ........
Gezellig gehad dus cbella kan me wel voorstellen dat je t dan weer even beu bent hoor haha.. Nog gefeliciteerd. En nog even spannend dus voor jullie huisje, hoop dat je t kan accepteren..
Kijk dat vraag ik me dus af he. Hoe krijg je die hartjes erbij?? De rest is op zich niet lastig.. Met wat voor bestand heb jij m gemaakt dan?
Anders mag je t zo overnemen hoor niet dat ik t niet graag doe hoor. Maar ja moet nog heel veel dingen uitvogelen. Hoe je t dus zo krijgt zoals jij Y hebt..
haha de hartjes zijn het makkelijkste hartjes maak je met alt + 3 toets ♥ de rest is gewoon spelen met de codes die het forum je geven en eigen lettertype toegevoegd uit wordpad (of vergelijkbaar) en eigen grote toegepast (bovenste rij is 30 en de andere 20 en standaard) oow het is gewoon op dit forum gemaakt via (uitgebreid)reageren
Kijk die alt +3 wist ik dus niet.. zal er morgen ofzo dan nog wel even mee gaan stoeien.. in ieder geval bedankt zit nu via tel.. overdag meestal via lap en dan na 5 via tel..
ik gaan het je gewoon leren meid als je via pm je eigen email adres wilt sturen kan ik je dit waarschijnlijk in codes sturen
Allemaal druk met lijsten bijwerken zie ik en mooi maken hihi.. zal wel een hele opgave zijn ofniet? Hilse: Ben zo benieuwd naar jou spannend hoor!! Vandaag hoor je toch welk geslacht jullie kindje heeft!! Wil het zo graag weten spannend kom je het snel vertellen hier Ik ga nu ff de boven verdieping stofzuigen en poetsen, net de beneden verdieping gedaan (sorry precies onder het eten, maar ik heb zin om te poetsen hihi..)
Toe maar love wil je je hier ook nog even uitleven haha.. ben nogal lui aangelegd soms Heeft t bruine gezeur door gezet of nog niet?? Hoop van niet natuurlijk