@charmed dat geeft niet hoor. Als je toch weer wilt proberen mee te schrijven ben je welkom @dinges89 heel veel sterkte met je smoeder, wel fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met je vriend. Hier al beetje op geknapt geduldig nog even geslapen en dat heeft wel geholpen.
@Dinges89, wat naar van je schoonmoeder. Wel fijn dat jullie een goede band hebben Hopelijk geeft het komende kleindkind haar wat kracht. Ik wens jullie veel sterkte! @hier, Pff, dat wachten is zo irritant hè. Heb nog steeds dat zeurende gevoel in m'n onderbuik en ben met vlagen misselijk. Ook heb ik erg koude voeten en veel dorst (??). Verder heerlijk emotioneel. Hele ochtend steeds lopen huilen haha. En dat om de Dog Whisperer. Daarna om m'n kat toen ik zag hoe schattig op bed lag te slapen. Gaat goed dus! Mijn vorige cyclus was 21 dagen (zit nu op dag 21 van deze cyclus), maar ga er niet vanuit dat dit mijn NOD is, aangezien ik vaak een cyclus heb tussen de 28-30 dagen. Zo meteen maar ff aan de studie. Morgen een tentamen (ik ga voor de her, dit gaat hem niet worden). Tot zover mijn ego bericht! Aan de dames op het wachtbankje onder ons, gaat het voor jullie gevoel ook zo sloom? Ook al zijn mijn vriend en ik nog niet bewust bezig met zwanger worden, ik vind het wel spannend! Hopelijk heeft er gauw iemand een positieve test in handen! @liesje, fijn dat je weer wat aan het opknappen bent!
Hoi allemaal, @Liesje, veel beterschap hoor! @Dinges, wat naar van je schoonmoeder Ik wens jullie veel sterkte, kracht, en ander goeds in deze moeilijke tijd! @soeee, welkom!! Hier gaat alles z'n gangetje, ben benieuwd naar de ovutesten, volgende donderdag start ik daarmee en hoop dat ze positief zullen zijn. Schrik zit er toch wel een beetje in dat ze negatief zullen blijven... Probeer me niet te zenuwachtig te maken wantja, dat is ook alleen maar slecht voor mijn prolactine hormoon... Ik zal wel blij zijn als het volgende week is, dan zijn we toch weer over de helft normaal gezien. Ik hoop zo hard dat we begin december goed nieuws hebben!! Anderzijds begin ik volgende week ook te werken, een tijdelijke job van 2 maand dus kan lekker m'n gedachten verzetten en centjes verdienen. Ik kijk er wel naar uit ja.
heeeey meiden!! zo ik moet weer heel wat bijlezen (even geen zin in, super koppijn).. ik heb een paar drukke dagen achter de rug, dus had even geen tijd om mee te kletsen! weer een paar nieuwe erbij zie ik? leuk! welkom.. hier nog 2 daagjes wachtstoel.. nou ja 1,5 ik houd t nog vol, maar wordt ondertussen wel een beetje zenuwachtig hoor.. vooralsnog ziet me temp kaartje (zie banner) er nog goed uit, maar ik weet van vorige maanden dat die ineens kan kelderen op de dag van het begin van mijn menstruatie zelf.. ik houd jullie op de hoogte! hoe is het met iedereen? nog leuke dingen in het vooruitzicht?
Ja dat moet je niet doen want het kan idd zijn dat je je zorgen gaat maken om niks en dat moet je zeker niet gaat doen! Ik kan alleen zeggen als je het niet vertrouwd gewoon even langs de HA gaan en je verhaal daar neer leggen misschien dat zij er wat mee kunnen
@mediq pff kan ik jouw stabiele temp niet overnemen? Die van mij is altijd aan t schommelen, gelukkig wel normaal gesproken duidelijk verschil al was t afgelopen maand n beetje vaag. Maar nu is weer mooi 36.5 wat normaal is voor mij tijdens ongi.. maar om de dag wisselt t met 36.7 wat weer redelijk hoog is, maar ach zolang eisprong maar duidelijk is en de verhoging daarna
@dinges1989: Jeetje kan me voorstellen hoor dat jullie beide er nog behoorlijk van onderdaan zijn het is ook allemaal niet niks. En mannen verwerken vreselijk nieuws meestal heel anders dan wij, dat merk ik hier ook vaak aan vl vooral met name van onze kinderwens en dan later floept hij het eruit Heel veel sterkte meisje en succes morgen, maar dat gaat vast wel goed komen! Waar neem je de kraamzorg van? @Soeee: Wachtbankjes zijn nooit leuk al spreek ik uit ervaring bah wachten tot je ongi komt of juist uitblijft jij morgen ook al een examen hier ook bah en heb nog steeds niet geleerd en het moet best veel zijn, maar ik heb er zo geen zin in, als ik me nog zo slecht voel als vandaag ga ik niet naar school geen behoefte aan dan haal ik de toets zo een keer weer in @Mediq22: Ooh ook al op het wachtbankje succes! Wie weet mag het toch zo ver zijn ik ga duimen! En tempen sorry heb er geen verstand van, maar de gynacoloog vertelde me wel dat ik daar waarschijnlijk als het zo ver is ook mee moet beginnen omdat dat het nauwkeurigste is en betrouwbaarst @Hier: Griep is hier komen aanwaaien, man en ik allebei ziek bah wat voel ik mij futloos en ontzettend slag elke keer misselijk en gigantische rugpijn niet te harden van alles geprobeerd maar hoe ik zit of lig gigantische pijn. Vl en ik gaan zo maar eventjes op bed liggen eventjes rusten. Morgen nog een examen op school, maar ik denk dat ik het afzeg en maar niet ga die extra rustdag kan ik wel gebruiken om nog even bij te komen Had vandaag een vrije dag en had willen shoppen maar is niks van gekomen dus.. wou even iets leuks scoren omdat vl met deze maand gaat vragen en ik er goed uit moest zien zei die dus haha.. maar dat kan dan nog wel eventjes wachten hihi
@xxlove06, Inderdaad, en ik ben toch al vrij ongeduldig! Nouja, we moeten maar afwachten. Haha, ik heb ook niet echt geleerd. Ben nu dingen aan het leren over de innesteling, ontwikkeling van de foetus en bevalling enzo. Daarnaast nog veel andere boeken waar ik aardig wat uit moet leren, maar gaat hem echt niet worden. Dan maar goed leren voor de tweede kans. Ga hem sowieso wel maken. Zijn 150 juist/onjuist vragen, dus wie weet. Beterschap voor jou en vl!
@liesje beterschap meid! @dinges1989 ik kan me heel goed voorstellen dat je met alles zit! Jeetje meid is ook niet niks! Wel heel fijn dat je met schoonmama zo goed kunt praten! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. We leven met je mee en ik hoop dat alles goed komt met de operatie en dat jij en vl steun kunnen vinden bij elkaar. Mijn vl is ook zijn mama verloren. Super zwaar en k*t.. Het enige wat je kan doen is hem steunen. Knuffel voor jullie! @love beterschap dan maar! Wel een leuk vooruitzicht haha! Super spannend man ik zou helemaal gek worden @hier alles rustig. Zo lekker pannenkoeken bakken en ik geloof dat ik ook maar op het wachtbankje plaats neem. Geen ovutesten of iets gebruikt, maar je weet het nooit. Zit er. Over te denken om misschien volgende ronde wel te tempen want we willen toch wel heel graag en we kunnen altijd moeder natuur een handje helpen toch Net lekker lang gefietst en gewandeld met hondje hij wordt helemaal gelukkig van alle herfstbladeren. Hij kan echt als een klein kind een aanloopnemen en midden in een berg blaadjes springen. Haha! Dat soort dingen maken mij gelukkig
Ooh lijkt me een leuke toets ben ik snel in geinterresseerd dat soort dingen haha Nou ik kan hierna nog 3x herkansen dus ik blijf morgen nog gewoon een dagje thuis uitzieken er zijn wel vaker mensen ziek geweest die hem dan niet hebben gemaakt is ook allemaal goed gekomen haha.. Jij succes he!!
Ja ben ook heel benieuwd hoor haha ! Maarja ik zal toch moeten afwachten haha... aaah wat lief leuk als je zo'n hondje hebt zeg!
Wij gaan hier maar even weer op bed liggen, beide nog slecht te passen en we zijn erg moe, misschien doet ons dat wel goed eventjes liggen Misschien kom ik later in de avond nog ff rondneuzen
Nou, dat onderdeel is wel leuk ja! Maar anatomie en fysiologie is killing! Vind psychologie, pathologie en psychiatrie altijd wel leuk. Het is een combi toets van alle literatuur van het hele eerste blok. Bah! Thanks! We zullen zien! Ja heb je goed hoor, je kunt beter ff goed uitzieken anders blijf je kwakkelen!
xxlove: beterschap! s04; heerlijk is het weer he? voor de hond nu wat een schatje heb je zeg! soe; klinkt intressant! wat voor opleiding doe je?
@love, beterschap!@s04006, aaaa hij ligt er ook zo lief bij. @ hier, niet veel te melden, ben alleen kapot moe. Was zo een vergader Dag. Vanaaf vroeg naar bed.