@Smnee en Mediq22, ik doe HBO Verpleegkunde. Wil psychiatrisch verpleegkundige worden. Dus wil de psychiatrie in, of verslavingszorg of met dak- en thuislozen ofzo. In ieder geval de probleemgevalletjes, heerlijk! En wat doen jullie qua werk/studie? Heb ik misschien al wel ergens gelezen, maar weet het ff niet meer
Hihi dan studeren we idd in dezelfde richting! Ik ben 4e jaars geneeskunde student! Oh meiden ik heb een test gedaan.. super tuur streep, maar zelfs vl zag m.. Ik hoop t zo.. als k thuis ben zal k m posten.. Durf nu al geen tweede meer te doen, bang dat hij toch negatief is..
Oja dat was het! Leuk joh! Oeeeh spannend! Ik ben heel benieuwd naar je foto! Ik houd het in de gaten!
spannend mediq! ik duim voor je! soeee; ik werk nu als thuishulp. heb volgende week sollicitatiegesprek voor de 1jarige opleiding kraamzorg, in de BBL.
@love beterschap voor jullie. @mediq oeh spannend! Ben ook wel benieuwd naar de foto hoor! Duim voor jullie Hier al weer stukken beter alleen nog moe. Ach morgen maar weer werken en dan weekend!!
Ja klopt dat anatomie vind ik ook verschrikkelijk jeetje wat je allemaal wel niet moeten weten hoe een lichaam in elkaar zit pfff en al die bloedvaten en organen praat me er niet van weet precies wat je bedoeld.. ik vind pathologie en psygiatirie ook heel mooi Boeiende vakken vind ik altijd
Oh leuk, kraamzorg! Heerlijk tussen de beebs @Mediq22, ik zit steeds op het forum te kijken of je al iets geplaatst hebt! Plaatsvervangende zenuwen, haha.
Oe echt?? Als je een tuurspreepje hebt is het juist toch een goed teken? Nou wie weet ik duim! Ben benieuwd naar de foto dan kunnen we mee oordelen
Wat leuk zeg!! Die kant ga ik nu ook op ik zit in mijn laatste jaar verrzorgende ig en mijn laatste eindstage word de kraamzorg hardstikke leuk hoor Alleen heb nu sinds wij het weten heel veel last van twijfels of ik hier wel mee door moet gaan ivm wat wij straks allemaal gaan doormaken met ivf of ik dat wel aankan Twijfel zo erg en ik weet niet wat ik moet doen, krijg binnenkort een gesprek hier over op school om te praten...
Hahaha ik ben nog aan t werk! Zal pas rond half 11 thuis zijn, dus dan zien jullie hem morgenochtend denk ik pas! Hoop dat jullie m ook zien! Hihi
Ja ik denk morgenochtend idd haha.. vl wil nu graag naar bed dus ik ga maar gezellig mee kan ik nog lekker tegen hem aanliggen heerlijk is dat altijd! Hoeveel dagen ben je overtijd dan? Of dat nog niet? Kan het niet heel goed zien op je banner snap hem niet goed
Snap je twijfels heel goed! Is ook zwaar om dat tegelijk te doen. Misschien kun je het ff aankijken of het gaat. Stoppen kan altijd nog?! Maar dat zijn moeilijke keuzes inderdaad. Ik ben vorig jaar ook in oktober gestopt omdat mijn vader toen heel plotseling is overleden. Kon het er ff niet bij hebben. Maar blijft een moeilijke beslissing, stoppen of doorgaan. @Mediq22, hmm, dat wordt dan denk ik morgenochtend ja. Maar wie weet ben ik dan nog wel wakker! Ik ga met je meeturen in ieder geval
@mediq, erg spannend meid! Ben erg benieuwd naar je test. Me duimen draaien voor je @ love, kan me heel goed voorstellen dat je twijfel. Goed dat je op school hier een gesprek over krijgt. @ ik ga lkkr een filmpje kijken ben morgen toch vrij. Het is alleen zo moeilijk om hier niet bij te snoepen. Probeer ff gezond te doen wil er 5 kilo af, niet dat ik overgewicht heb. Maar merk dat me broek wat strakker zit de laatste tijd. Oeps waar zal dat toch van komen Hihihihi.
oke hier komt ie.. ik heb hem in normaal en in negatief.. vind dat je het in negatief beter ziet trouwens.. ben benieuwd naar jullie reacties!
Jaaaaa ik zie een streep! Streep is streep! Gefeliciteerd!!! Kan je het zelf al geloven??? Super! Ronde 4 ook echt, super fijn voor je!!
echt!! :O nee ik kan het zelf echt nog niet geloven! hahaha wil twee hele duidelijke strepen zien, dan geloof ik het pas.. zaterdag is mijn NOD.. ben nu wel echt een beetje bang om toch nog ongesteld te worden.. we wachten af.. maar ben wel blij dat je de streep ook ziet!
Zelfs mijn vriend zag een 2e streep! en die heeft er echt geen verstand van en geeft dus geen sociaal wenselijk antwoord Gefeliciteerd meis!!
Hahaha thanks.. hoop ik.. whaa.. ik weet t ff allemaal niet hoor, hihi.. Word ik nou misschien mama? Nu ben ik bloednerveus voor zaterdag.. Hoop ook dat de streep morgen donkerder wordt trouwens, dan geloof ik het wat meer.. Voor nu ga k lekker slapen, ben volledig uitgeblust! Thanks voor het meekijken!
Jaaaa ik zie hem! Zelfs op mijn rottige iPhone schermpje op de normale foto. Hoefde het negatiefje niet eens te openen! Voorzichtig gefeliciteerd!! Weet niet of je morgen al veel verschil ziet? Verdubbelt iedere 2-3 dagen toch? Spanneeeeend! Word er hyper van! Nu maar hopen dat ik er nog van kan slapen, 06:00 uur is wat vroeg om op te staan