jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ik zie ook n streepje!!!! Dit is met middag urine toch? zou zeggen doe er eentje zodra je wakker bent hihi kijken of die donkerder is:)
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Xxlove: kan me voorstellen dat dit dan extra moeilijk voor je is. Verstandig dat je eerst een gesprek hebt hierover.. Het is allemaal al moeilijk zat!

Soeee: het lijkt mij ook heerlijk! Zit alleen beetje met de werktijden, dus ik kijk eerst het gesprek ff aan :)

Mediq: ja hoor!! Ik hoefde niet eens in te zoomen :D nu word het nog ff spannend tot zaterdag! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meis

3. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Door omstandigheden hier paar dagen niet kunnen komen! Sorry sorry!!

Mediq Nou nou, ik zie ( vooral op de negatieve) wel iets te zien! :D JIPIE! Een zwangere!! :D :D :D

smnee Jij geen posi ovutesten, wat zegt je temp? :)
    Hier overgins ook nog geen posi ovutest, maar deze morgen was men temp wel heel laag! :D Dus komt er aan ( hoop ik)

Verder heb ik niet terug gelezen meiden :s sorry!!

Vanaf nu lees ik terug mee!
    Hier zo meteen naar de dokter, want gisteren in doornen gestapt en krijg ze niet uit mijn voet , met gevolg ontstoken en pijnlijke voet!!

4. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    En oohja, ga straks op kraambezoek! Kijk er ontzettend naar uit, maar breekt me ook wel verschrikkelijk hoor! Gisteren echt zitten huilen, omdat ik het ook zo graag wil!

5. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Jaaa, mediq, ik zie het ook!! Vanop me iphone schermpje zelf! Ik hoop het zo hard voor je!! Heb je al terug getest deze morgen? Voorzichtig gefeliciteerd alvast!!

6. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Thanks voor t meekijken meiden..

Ik heb nog niet getest, echt met me slaaphoofd geplast en daarna dacht ik Oja slimbo... Morgen weer een kans! Hihi..

Veel plezier op je kraambezoek MumL.. ik snap je helemaal hoor! Ik zou ook echt even moeite hebben! En succes bij de dokter ;)..

Hier buikpijn, krampen en een tempdaling.. als dat maar goed gaat..

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik moet goed kijken, maar dan zie ik idd wel een heel klein licht streepje pfff wat spannend zeg!! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar ik zie dat zaterdag je NOD is als ik jou was zou ik dan morgen nog een keer een test doen, deze kosten toch bijna niks, je HSG-hormonen verdubbelen met de dag dus wie weet spannend hoor!
    Ik duim!!!!!!!!

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Succes bij de dokter! Dat moet je niet hebben een ontstoken voet dat is zo vervelend!

Leuk op kraambezoek :D!
    Ik herken wat je bedoeld, ik vind het ook altijd onwijs moeilijk hoe graag wij zelf ook een kindje willen... je bent dolgelukkig voor ze maar aan de andere kant jaloers, tenminste dat heb ik altijd... en ik neem altijd een rotgevoel mee naar huis na de tijd bah..
    Succes komt vast wel goede hoop blijven houden!

9. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @mediq ooow ik zie hem ook! Wow super spannend ik hoop het echt heel erg voor je!

@love haha neeee mijn hondje is ook een beetj mijn kindje! Die gast nergens heen;)
    Echt super leuk dat je kraamzorg doet! Wil ik ook heel graag doen maar ik heb geen rijbewijs en dat vind ik toch wel erg grote investering.
    Maar ik snap inderdaad heel goed dat je het moeilijk vind. Wel heel fijn dat school met je mee wil denken! Ik hoop dat je een goede beslissing kunt maken!

@muml auw! Succes bij de dokter!

@hier niet veel te melden. Lekker voor mezelf aan het zorgen met een heerlijke lunch en vers fruit:) ik geloof dat ik dat rust nemen al wel begin te leren;)

10. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @liesje al weer wat beter?

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha.. kan ik me voorstellen hoor. Wij willen zelf ook heel graag een hondje maarja we werken allebei vol of ik zit op school en dan hebben we geen tijd overdag om hem uit te laten of aandacht te geven dus dat is sneu en kunnen we zo'n beestje niet aan doen ;)
    We hebben afgesproken als ik zwanger zou zijn dat we dan voor een hondje gingen dan konden we er mooi wat tijd in steken en ik zou daarna toch dan partime gaan werken dan kan ik er wel voor zorgen en savonds zijn we toch bijna altijd wel thuis ;)

Lekker hoor ook al wat rust aan het nemen, hier net zo, gelukkig is alles nu wat afgezakt en voel ik mij ook al stukken beter :)

12. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja snap ik. Super leuk! :) een hondje maakt het leven echt zoveel leuker! Haha. Alleen al zijn blije dansjes als we wakker zijn en de dag weer begint maakt de dag goed;)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hier weer beter:)

@mediq auw!! succes bij ha en snap wel dat je er moeite mee hebt hoor om kraambezoek te gaan.
    en nog even spannend dus of je zaterdag ongi word, duim voor je van niet!!

@love fijn dat jij ook weer beter bent:)

wij zijn hier ook super blij met hondjes die kunnen je dag weer helemaal goed maken:) zal kijken of foto kan plaatsen;)

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Bekijk bijlage 285614
    dat gevlekte monster is 12 á 13 jaar en dat andere monstertje is anderhalf.
    let trouwens niet op de zooi haha

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    #1235 liesje88, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
    Jonge wannebe & soon to be mama’s – deel 4

Bekijk bijlage 285616

♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november
    - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november
    - Eulaila (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 november
    - soee (21 jaar) Ronde ?, eerste kindje, NOD op: 15 november
    - Smnee (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 november
    - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 19 november
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 22 november
    - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november
    - Myhiro (21 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 1 december
    - IS88 (24 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 2 december
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 8 na MK, eerste kindje NOD op: 3 december
    - Krista1990 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 4 december
    - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 4 december
    - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 6 december

- s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend
    - Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen)

♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥
    - Maxellera (20 jaar)

................................................

♥ ZWANGER♥
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON
    - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echo’s♥

- Dinges89: 22 november- verloskundige
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

.................................................
    ♥BEVALLEN ♥

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah meid! Wat heb jij ook super lieve hondjes zeg!
    Wat een schatjes hihi.. :D

17. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @liesje aaah super leuk!:)

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hihi zijn er ook onwijs blij mee hoor:) gaan voor geen goud weg..
    alleen af en toe als wij dagje weg gaan, zijn ze uit logeren bij "oma" me sma:p

19. soeee

soeee Niet meer actief

Dag dames!

Als we dan toch hondenfoto's aan het plaatsen zijn, dit zijn die van mij! Die kleine (boomertje) heet Sjors en heeft een gigantische onderbeet en de boxer heet Guus. Echt twee schatten! :D

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

Ook jij meid!!
    Wat een onwijs gave leuk honden super hoor :D!!

Kom ik aan met een poes hahahahah :p

Deel Deze Pagina