jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Haha wat leuk al die honden fotos! Soeee super leuk!
    @love haha katten zijn ook leuk! Wij hebben ook een katje!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      6
  2. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Huuuuh haha hoe kan het nou weer dat ie op zn kop is?

Edit: ah gelukt!

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
  4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik vind dat zo prachtig om te zien he!
    Katten en honden die zo mooi samen gaan, dat krijgen wij niet voor elkaar onze kat is zelfs al bang voor een hamster???
    Bekijk bijlage 285637
    Dat is al helemaal geen muizen vanger haha.. honden moet hij ook niks van weten jammer hoor!
    Kun je prachtige foto's mee maken :D!

5. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Haha wat een leukerd! Die in dat zitje ook;)
    Haha wat grappig dat de kat bang is voor de hamster. Hier moest de kat wel heeeel erg wennen aan de hond. In het begin ging hij enorm blazen enzo. Maar gelukkig was de hond al gewend aan katten (hadden we hem op uitgezocht in het asiel) na een tijd accepteerde ze elkaar wel gewoon. Maar ik had nooit verwacht dat ze echt maatjes zouden worden.
    Nu spelen ze samen geven elkaar kopjes en likken elkaar schoon. En een paar dagen geleden vond ik ze samen snurkend op bed. Haha:)
    Ja beesten om je heen hebben is fijn:)

6. soeee

soeee Niet meer actief

Wat leuk al die foto's dames! Wat een droppies. Ik heb het moeilijke besluit genomen om voor m'n twee katjes (broer en zus) een nieuw onderkomen te zoeken. Mijn vader is vorig jaar plotseling overleden en in de tijd dat ik bij hem woonde had ik ook mijn katten mee. Na een tijdje ging ik weer bij m'n moeder wonen en hadden we besloten om de katten bij m'n vader te laten, omdat we bij mijn moeder inmiddels die boxer hadden. Nou kon ik toen mijn vader overleed geen nieuw thuis voor mijn katten vinden, dus heb ik ze noodgedwongen zelf opgenomen in mijn slaapkamer omdat onze boxer totaal niet met katten kan. Nou heb ik wel een flinke slaapkamer (twee kamers aan elkaar), maar het is gewoon zielig voor ze. Ze moeten altijd maar in die kamer zitten en voor mij is het ook onhygiënisch. Eerst gaan ze op de bak, dan weer bij mij op bed etc. Vind het heel moeilijk om ze weg te doen. Klinkt misschien gek, maar voelt een beetje alsof ik op nieuw afscheid moet nemen van een deel van mijn papa. Morgen ga ik ze naar hun nieuwe thuis brengen :( Voel me er echt rot door en heb vandaag veel twijfels of ik er wel goed aan doe.

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Haha love die foto met dat fietszitje haha:D

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Oooh echt kijk aan! Wat leuk zeg ja ik denk als wij een hond nemen dat tommy er ook heel erg aan moet gaan wennen hij blaast nu al naar andere dieren, maar als het zover is moet hij er maar gewoon aan wennen :)
    Is idd fijn als de hond al gewend is aan katten.
    Dieren om je heen zijn heerlijk dat heb ik laatst wel gemerkt toen vl in kost zat van het werk voelde me toch niet alleen ;)

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik ga er snel weer even van tussen, ik ga naar mijn moeder toe, we gaan daar eten ga maar eens even lekker voor haar koken kiptandorie want heb ik daar toch zin in, dus ff snel langs de winkel en koken maar :)
    Vanavond kom ik weer eventjes spieken :)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Lief!!!!

13. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @smnee ik kan de jouwe niet zien:(

@soeee ah dat lijkt me een hele moeilijke beslissing! Knuffel

14. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Hé dames!!

Even een berichtje van mij.. Vanmorgen negatief getest en ook nog geen ongi... :( Afwachten maar weer...
    Ik ga morgen allemaal terug lezen en reageren. Ik ben nu best moe en erg verkouden :(

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mayo he wat raar.. je bent nu echt overtijd want je hebt positieve ovulatietesten gehad maar je bent dus nog niks verder. Vreemd..
    Zou als jou was anders maandag met ha bellen desnoods vragen voor bloedtest.. knuffel meis

16. soeee

soeee Niet meer actief

Ja dat is het zeker. Voel me echt ontzettend rot. Net al ff ingestort, bahbah.

@Mayo, wat vervelend is dat hè. Dan wil je graag OF een positieve test, OF dat die ellendige duivels op bezoek komen, maar niet dit!

@hier, hoe is het met de dames die op het wachtbankje zitten? Wat zijn jullie klachten op dit moment, voor zover jullie die hebben?

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mayo wat vervelend.. ik zou maandag ff de huisarts bellen. eventueel een bloedtest vragen. ik hoop niet dat je cyclus in de war is nu. ben je al lang van de pil af?

oh ik heb de foto's verwijderd, ben bang dat bekenden me herkennen :p

18. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ik ben sinds eind augustus van de pil af! :) Ja, ga maandag de HA even bellen.. Kijken wat ze zegt

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

kan het geen ontpillen zijn? ik ben vergeten hoe het bij mij zat toen hoor.. ben al vier jaar van de pil af haha

20. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Hi meiden,

Wat een lieve hondjes hebben jullie meiden! K heb zelf ook zon boef rondlopen hier.. een heerlijk vuilnisbakje van 2 jaar.. eigenwijs lekker beest ;)

Jeetje Mayo, dit duurt wel erg lang idd! Gelijk ha bellen maandag..

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. ben erg moe, heb er een lange week opzitten..
    Morgen weer een testje wagen samen met vl :).. morgen is mijn NOD dus als hij dan nog positief is geloof k het pas echt!!

:D

Deel Deze Pagina