Hey meiden! Nou hier een minder leuk berichtje.. Vannacht netjes op tijd ongesteld geworden.. Test os weer keurig wit, dus laat een nieuwe ronde maar beginnen! Risico van voor NOD testen.. .. Ik weet nu in ieder geval, dat het werkt daarbinnen en volgende keer blijft het gewoon maar lekker plakken .. hihi! Lief dat jullie met me mee hebben gekeken in ieder geval!
Wat jammer Mediq! Dat is inderdaad één van de redenen waarom ik mezelf verplicht om pas op/na m'n NOD te testen. Vol goede moed de nieuwe ronde in!
Goeie voormiddag meiden! Rustig hier! Gisteren veel hondjes zien voorbij komen! Ik HAAT honden! Haha Heb er niet echt schrik van, maar ze moeten toch ook niet te dicht bij me komen Wij hebben thuis een hele lieve poes! Echt net een baby'tje, je kan er alles mee doen Mayo Pft, wat een gedoe!! Nog steeds geen ongi en een nega test! Zo vreemd, zeker omdat je een posi ovutest hebt gehad! Temperatuur je ook? Smnee Hoe is het met jou meid? Al wat meer duidelijkheid rond je ei? Of wacht je af deze maand? Hier heb ik EINDELIJK mijn ei gevonden! Lekker geklust ook, dus nu weer afwachten! ( Ik haat het nu al, haha!) Mijn nod klopt dus ook niet echt meer, Liesje , je mag mijn nod aanpassen naar 24 november! Ik moet er al weer vandoor! Deze avond etentje met schoonfamilie en morgen voor sint-maarten etentje met mijn familie! DOEI!
Goeie morgen meiden, Sorry paar dagen niet geweest maar zat er een beetje doorheen.. Mijn reumaklachten werden ineens heel erg en heb daarvoor via de huisarts medicijnen gekregen, dit mag normaal alleen via de revalidatiearts maar die kan ik volgende week pas bellen om datum te prikken voor afspraak.. tot die tijd zou ik het niet kunnen uithouden maar eerste keer medicijnen dus kwam nogal hard aan.. @mediq, balen meid!! had het zooo gehoopt! zag indd ook een licht streepje! hee bah.. valt dit dan onder een vmk? @wat een leuke foto's van jullie katten/poezen en honden!! ik zal zo mijn kitty ook ff spammen @love, kat in het zitje! geweldig!! haha @soeee, wat een moeilijke beslissing meid!! ik zou het zelfde gevoel hebben! zou het echt niet kunnen sterkte meid! *knuffel* ik ben vast heel veel mensen vergeten maar sorry sorry sorry daarvoor! Ik ga weer proberen mee te kletsen Dit is ukkie! mijn poes, die graag in standje onnozel ligt!
@mediq he jammer maar zoals je zelf zegt dat is helaas het risico van voor nod testen. @MumL fijn dat je je ei hebt gevonden! zal je nod veranderen @dinges geeft niks hoor is heel begrijpelijk dat je dan even tijd voor je zelf neemt.
Jonge wannebe & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 285858 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Daan22(22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 13 november - Eulaila (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 november - soee (21 jaar) Ronde ?, eerste kindje, NOD op: 15 november - Smnee (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 november - Yasminn (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 22 november - MumL (20 jaar) Ronde 7, ronde 2 na vmk, eerste kindje NOD op: 24 november - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november - Myhiro (21 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 1 december - IS88 (24 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 2 december - Christina89 (23 jaar) Ronde 8 na MK, eerste kindje NOD op: 3 december - Krista1990 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 4 december - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: 4 december - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 6 december - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 9 december - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend - Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen) - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: ? ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Dinges89: 22 november- verloskundige - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
@Mayo: Snap er niks van bij jou? Wil je toch niet even langs de huisarts je hebt dit nog niet vaker gehad toch? @Soee: Jeetje meid wat heftig! Heel veel sterkte denk maar aan ze dat ze een mooi huisje hebben/krijgen dan komt het vast wel goed toch? Sterkte lieverd! @Mediq22: aaah meid wat jammer! Had stil toch echt hoop voor je! Dacht toch stiekum dat het wel wat was Op naar de volgende ronde lieverd ooit komt het wel @Dinges1989: Aaah jij hebt ook een lief katje zeg!! Ja leuk is die foto he die kop wat hij erbij trekt, hij kan redelijk veel hebben hoor gelukkig wel ! Jeetje dat is minder van je reuma bah wat lijkt me dat naar, hoop dat het met die medicijnen snel beter mag gaan @Hier: Vandaag lekker dagje met manlief, hij haalt nu de bus op van het werk moest voor de keuring en dan gaan we vanmiddag even de stad in wil toch echt even kijken naar kleren voor de aanzoek want ik verwacht hem elke keer haha.. en ik weet niet wat hij gaat doen Trouwens even tussendoor en heel raar misschien om te zeggen.. elke keer als we sex hebben gehad word ik heel emotioneel begin zachtjes te huilen en krijg zo'n leeg gevoel van binnen omdat ik moet denken dat elke keer als we het doen dat het toch geen zin meer heeft en ik weet we moeten ook zonder de kinderwens genieten van zoiets mooi's met elkaar, maar ik vind het ineens zo moeilijk denk omdat ik het nog steeds niet helemaal kan accepteren Ik vind het allemaal zo moeilijk, moet dan denken dat wij een hele lang weg moeten afgaan en dat we anders misschien afwachten op een klein stukje hoop dat het misschien ooit toch nog gaat lukken, vind het zo moeilijk.... Sorry ik moest het even kwijt
@love dikke knuffel meis.. lijkt me ook wel moeilijk hoor, om te accepteren dat je hulp nodig hebt. En je kan hier alles kwijt hoor
@mayo wat vervelend! Hoop dan maar dat de duivels snel komen.. Want zo wachten is al helemaal niet leuk! @mediq aah wat jammer! nou wel goed dat je met goede moed door gaat naar de volgende ronde! @dinges 1989 wat vervelend voor je meid! Ik hoop dat de medicijnen een beetje helpen! Hier ook een moeilijke nacht met veel pijn. Dat wisselende weer de heletijd is echt vervelend ik hoop dat het snel beter gaat meis! @love super logisch dat je het moeilijk hebt en nog niet helemaal geaccepteerd. Lijkt me ook echt moeilijk en je grootste angst als je een kinderwens hebt! Maar ik weet zeker dat het bij jullie ook gaat lukken! Dikke knuffel! @hier moe van een nacht met weinig slaap. Ben bang dat de griep hier ook voor de deur staat of ik heb wel heel erg vroeg last van ochtendmisselijkheid ben bang dat het niets is geworde deze ronde. Ik heb heel veel afscheiding (sorry voorde vieze details) en steeds steken. Dus ongi zal er wel aankomen ik weet dat het de eerste ronde is enzo maar toch vind ik het jammer
Ohhh meis.. *knuff* !! Ik snap, nou ja snap t niet, maar begrijp dat het heel moeilijk is! maar jullie kunnen het samen meis! Ook voor jullie is het weg gelegd! op een iets andere manier wel is waar maar weet zeker dat jullie over een tijdje ook een mooie test in handen hebben
Thanks meiden, voor de lieve woorden Over een uurtje de spulletjes klaarzetten en dan de katjes wegbrengen. Wilde daarna depri onder de dekens kruipen, maar een vriend van me neemt me mee uit eten. Betere optie denk ik Love, snap dat je je rot voelt meid. Shit is dat Heeft ook even tijd nodig om het allemaal even een plekje te geven. Hoop dat je gauw weer kunt genieten van de romantiek met je lief! Dinges1989, balen dat je zo'n last hebt joh. Lijkt me niets!! @hier, begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden allemaal. Over 5 dagen heb ik als het goed is m'n NOD. Ga proberen later te testen als de duivels dan nog niet gearriveerd zijn! Voor het geval m'n cyclus langer is. Houd niet zo van omo witte testen. Heb wel pijnlijke tepels, maagzuur, ben ontzettend moe, vreetbuien en een humeur waar je bang van wordt! Zat gister 'The dog whisperer' te kijken en heb lekker zitten janken. Ook bij GTST en andere domme dingen. Ben dus maar vroeg naar bed gegaan Hopen dat het voor een goed doel is...
Dankjewel lieve meiden! Moest het gewoon ff kwijt, soms heb je dat zijn niet altijd dingen wat je kunt bespreken met iemand dat vind ik dus nu zo geweldig aan een forum zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen Allemaal op het wachtbankje dus jeetje... hoop dat er een aantal zwangere tussen mogen zitten, het mooiste is natuurlijk allemaal hihi ! Ik blijf duimen!!
Heerlijk is dat hè! Ook het gevoel dat je wat steun krijgt, ook al ken je elkaar niet in het echt (sommigen misschien wel, dat weet ik niet). Dat wachtbankje vind ik echt niets. Maarja, het moet maar! Kleedje erbij, kopje thee (kan ik NOG meer plassen, hihi )
Ja echt wel heel fijn gevoel geeft dat ! Ooooh lekker moet je een houtkachel hebben en dan sávonds erbij zitten op een kleedje met je vriendjelief kaarsjes aan hihi zo romatisch !
Kan helaas pas over 6 weekjes weer met vriendlief onder een kleedje! Blij als we weer samen zijn, mis hem echt!
Mediq aahh zo balen meid.. maar voor NOD testen vind ik altijd gevaarlijk. ik hoop dat het beter gaat volgende ronde! MumL haha ik haatte honden ook altijd, tot ik er zelf een kreeg. nu ben ik er echt gek mee! maar ook met katten mijn ovutesten blijven wit, op die ene die ik 'positief' noemde na. ik ben eergister wel vast begonnen met tempen, misschien dat ik zo een ei kan vinden. ik klus gewoon verder, en dan zullen we het wel zien. ben in ieder geval niet meer zo'n stresskip Dinges wat naar dat je reuma hebt, maar heel begrijpelijk dat je even tijd voor jezelf neemt wat een lief beestje hihi Love dikke knuffel! het is ook heel moeilijk hoor... Ik heb zo een verjaardag, verder ff lekker rustig aan gedaan vandaag. hoe is het met jullie verder?
Pffft.. Jeetje.. 6 weken pas .. balen meis.. hoop dat de tijd snel voorbij vliegt! Ik ben echt een honden mens, vind katten heerlijk maar ben er allergisch voor .. balen want zou een hond en een kat samen echt leuk vinden! Heerlijk hè love.. dat we hier lekker ons verhaal kwijt kunnen.. iedereen 'begrijpt' je en je voelt je gewoon wat lekkerder als je het van je af hebt geschreven.. Ik heb nu een borrel.. ff gezellig kletsen fijne avond allemaal!