jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Ach, ik ben het wel gewend haha! Maar leuk is anders hoor. Nog ff volhouden :) Zo, nu mijn eerste nachtje alleen zonder de poeskes. Vind het maar niets :( Kwam straks m'n kamer binnen en zei: 'Hé jongens! O nee, hmm.'

Geniet van je borrel Mediq!

Slaap lekker ladies!

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Meiden even een egobericht, Ik heb nu weer erg last van die pijnlijke steken onderin mijn buik. Het lijken net messesteken en doen erg pijn. Ik heb hier elke maand last van maar vraag me echt af wat is. Kan t Miss een eisprong zijn dat ik mijn eisprong verkeerd schat. Het doet echt pijn een soort ongi krampen en steken maar dan heel fel. Iemand hier ooit last van gehad. Wil echt weten wat t is man doet echt pijn gewoon een onaangenaam gevoel onderin me buik steeds :S. Heb dit ook pas sinds ik ben gestopt met de pil daarvoor nooit gehad.

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Het is ook meestal rond deze periode. Na mijn eisprong( tenminste rond dag 18) kan t me eisprong zijn ik denk zelf altijd dat t dan dag 15 eisprong was. Als ik t via internet bereken. Soo het doet echt pijn maar elke maand zelfde periode. :(

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Yasmin, ik heb dit zelf niet maar kan het niet je eisprong zijn? die berekeningen doen dit 'volgens het boekje' en jouw lichaam kan afwijken van het gemiddelde. temp je ook, of gebruik je ovutesten?

5. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames,

Liesje: Ik twijfel of me NOD nou 15 of 10 is..Anyway geen menstruatie te bekennen hier..Dus ik wacht het even af tot de 15e. Zo dom dat ik het vergeten ben te noteren. Al die stress met de verhuizing en alles erom heen ppff..

Ik heb wel ander goed nieuws wat ik jullie wil vertellen. Ik ben 25 kg afgevallen. Ik heb er niks voor gedaan eigenlijk..Me man is fanatiek bokser en eet altijd gezond. Automatisch ging ik mee in dat patroon en miste ik ongezonde dingen helemaal niet. Met als gevolg..25 kg eraf. Ik was altijd wel te zwaar maar ik pas nu weer in een maatje 42/44. Nou dat is echt een wonder.

Mocht vandaag van me man ook flink shoppen. Nieuwe garderobe aangeschaft. Ik hoop dat het positief uitpakt op het zwanger worden..Zou een erg mooi pluspunt zijn.

Fijn weekend, xxx

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @UmmA wauw knap hoor!! Respect. Heb je ook wel kadootje verdient in vorm van nieuwe kleren:)
    En laat je nod dan eerst wel zo staan die paar dagen komt t niet op aan. Hoop voor je dat je gewichtsverlies idd bijdraagt aan n t zwanger worden:)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

wow knap hoor! zoveel afvallen! zal ook positief bijdragen aan het zwanger worden. en inderdaad lekker ff kleren kopen dan, die heb je dan nodig he hihi

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @smnee, Ja ik denk dat die standaard berekening dan dus niet klopt. Heb t elke maand rond deze tijd. Maar vraag me alleen af me cyclus is 29. Kan dan nu mijn eisprong zijn terwijl ik de zelfde cyclus heb. Hoor ik dan niet later ongi te worden of zit er niet altijd 14 dagen tussen eisprong en ongi? Ik temo niet en geen ovutesten. Ik ga volgende maand beginnen met ovutesten. Temp lukt me niet altijd om op t zelfde tijdstip te gaan tempen, en ik snap er eigenlijk helemaal niks van om eerlijk te zijn. @ umma, so dat is echt knap van je! Vooral omdat t vanzelf ging. Lekker hoor :) heerlijke beloning. Ik wil ff 5 kilo eraf dat lukt me al niet. Doe er ook niet zoveel voor eigenlijk het is elke week hetzelfde maandag begin ik, en dan komt we weer niks van. Ik wil naar fitness, even sporten is altijd goed voor je. :) zumba lijkt mij erg leuk en als ik zwanger ben wil naar zwangerschaps zwemmen lijkt me ook zo leuk. Was net op visite en krijg steeds vaker de vraag, denken jullie niet aan een baby? Kunnen mensen mijn gedachten lezen Hihihihi. Het is dan zo moeilijk om t niet te verklappen. Komt ook denk ik me man is onlangs 30 geworden en over 10 dagen zijn we 3 jaar getrouwd.Nou hier weer lkkr Laat gemaakt ga nu lkkr naar dromenland.

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    halloo dames:D

10. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    goede morgen :d

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Goede middag hihi:)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Yasinn; je luteale fase hoeft niet perse 14 dagen te zijn. kan korter zijn, maar ook langer... je moet alleen uitkijken dat de lf niet te kort is, dan heeft het vruchtje geen tijd om in te nestelen. ik ben ook niet gemaakt voor tempen hoor hihi. maar met ovutesten kun je je ei makkelijk vinden, en dan weet je ook wat je lf ongeveer is :)

Ehmm ladies, wat doen we n.a.v. ons gesprek vanmorgen?

13. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Hey meiden!

Fijne zaterdagavond gehad?

Smnee, heb je inmiddels je ei al gevonden? Ik heb niet alles terug gelezen maar ik ben er wel benieuwd naar!

Umma, Jeetje wat goed! Lekker shoppen dus! :)

Waar hebben jullie t over gehad vanochtend? Iets belangrijks?

Mayo, hoe is het inmiddels bij jou? Al keertje getest? Balen dat het zo lang onduidelijk is meid.. k hoop op een positieve test :D

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zit dan toch te denken om n compleet nieuw topic te starten. En dan de meiden van dit topic er uit nodigen o.i.d

15. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @umm wouw wat knap zeg:) super! Ik oop ook voor je dat het een positief effect heeft op het zwanger worden.

@yasmin ik heb dat ook inderdaad.

@hier lekker rustig weekendje. Starks het hondje maar weer eens blij maken met een extra lange wandeling.
    Vanmiddag nog even schoonmaken en dan is de dag wel weer voorbij;)
    We hebben dit weekend samen toy story marathon gehouden! Haha en nog wel op initiatief van vl! Wat super bijzonder is want meestal zeurt hij als ik een dinsey of pixar film wil kijken;)
    Gister kleine allstars met vlammen gekregen van de moeder van een goede vriendin. Ze was aan het opruimen en vond ze. Ik vond ze helemaal geweldig en ze zei nou hier dan mag je ze hebben want je weet maar nooit wanneer het mag gebeuren;) ik was helemaal in shock haha! Had niet verwacht dat mensen dat soort dingen bij ons zouden denken maar blijkbaar stralen we het toch uit,
    Hihi super leuk!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

+1
    hier vertellen dat we een nieuw deel hebben, en dan kijken wie zich meld? misschien krijgen we het dan ook weer wat drukker? :p

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @smnee ja dat is ook een optie. Kom er denk ik niet eerder aan toe dan woensdag maar natuurlijk mag iemand anders ook nieuw topic maken als die dat wil.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik maak wel een start, en dan houden we het samen een beetje bij? :)

19. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Oke dus dit topic houden we mee op?

Deel Deze Pagina