jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    MumL: Nee nog niet gedaan ;)
    Als ik nog niet ongi word wil ik dit donderdag ochtend gaan doen, heb er nog 1tje thuis liggen dus wacht nog ff af heb zoveel testen de laatste tijd gedaan anders word het té allemaal als je snapt wat ik bedoel...

Zal ik morgen anders eens keer gaan tempen kijken wat de temp is??

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    xxlove, snap ik zeker hoor meid!
    Ik neem het mezelf ook altijd voor. Alleen heb ik niet zo veel karakter op dat vlak ! Haha :D
    Nou ik duim!

En als je ongeveer weet rond hoeveel je temp zit na je ei, kan je wel eens tempen morgenvroeg! Spannend hoor!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@MumL, aahw wat vreselijk voor je!!:( Sterkte!!

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @love.. tja weet niet of t zin heeft om te kijken wat je temp is.. tenzij die vrij hoog zit ineens, maar dan weet je eigenlijk nog niet of t n normale temp is rond deze periode. Tenzij je al eens eerder hebt getempt..

Nou meiden ik ga de oogjes sluiten en dan morgenochtend weer eens werken.. hoef niet zo lang.. is ook puur voor erbij

5. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Hey meiden!

@ Hilse; van harte gefeliciteerd! een heerlijk binkie.. was dat wat je zelf ook had gedacht?

@MumL; hè meid, wat verschrikkelijk! dikke knuffel vanaf hier :(.. hopen op meer geluk in deze ronde!

hier gaat het allemaal zijn gangetje, mannetje gaat overmorgen weg dus lekker spullen inpakken en nog ff van elkaar genieten..

6. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    ik weet dat er twee homeopathische middelen zijn die je kunt gebruiken.
    1. tarwekiemolie
    2. teunisbloemolie

nou zorgt teunisbloemolie vermindering van pms- klachten en het verkorten (en dus regelmatig maken) van je cyclus.
    kijk maar eens op internet, je komt er veel goede verhalen over tegen.
    ik geloof wel dat als je bezig bent met zwanger raken dat het dat maar tot je eisprong mag slikken en daarna moet stoppen.. maar goed, je kan ook kijken of je cyclus er regelmatiger van word en dat je er dan mee stopt.

tarwekiemolie is volgens mij juist voor een langere cyclus en beter, dikker baarmoederslijmvlies, dus als je echt zwanger wilt raken (ik slik dat dus) ik had eerst cyclussen korter dan 21 dagen en sinds ik tarwekiemolie slik 29 dagen.

als je niks homeopathisch wilt slikken, kan je het beste even naar de huisarts gaan. :D hoop je een beetje geholpen te hebben!

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jonge wannebe & soon to be mama’s – deel 4

Bekijk bijlage 280684

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 18 oktober(?)
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november
    - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november
    - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november
    - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    ................................................

♥ ZWANGER ♥
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    -Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een:DOCHTER
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon
    - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een:Zoon/Dochter/Verrassing
    - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een:Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & Echo’s♥
    - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo
    - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige
    - Wolfje89: 31 oktober – Eerste echo
    - Luffy90: 1 november - 20 weken echo
    - Tiraa: 5 november – Controle verloskundige
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 8 november - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

.................................................
    ♥ BEVALLEN ♥

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Goeie middag meiden !

Mediq Is jou mannetje lang weg? :) :)
    Hoop van niet voor je!

Liesje Bedankt om het aan te passen meid.

Love En nog niets doorgebroken? :)

Lijstje Zie dat er 3 meiden zijn met NOD 25 oktober, dat moet geluk brengen he? :D :D :D

Verder is het hier heel erg rustig.
    Waar is iedereen?
    Alles goed met iedereen?
    Nog leuke plannen vandaag? :D :D

9. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Even snel een kort berichtje van mijn kant... Wij hebben net ons konijntje bij de dierenarts moeten brengen :( hij at niet meer, lag stil in een hoekje en voelde koud aan. Om 14:00 uur mag ik bellen hoe het gaat en om 14:50 waarschijnlijk afspraak. Bah vindt het echt zielig om m'n beestje zo te zien...

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mumL ja is idd rustig hier.. en graag gedaan hoor:)
    Tja ik verveel me gewoon n beetje:p moet eigenlijk nog wat doen in huis, maar niet helemaal fit. gewoon lamlendig.

@IS he bah:( wat naar. Hopelijk knapt ie wel weer op. knuffel

11. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Liesje,
    Hehe! Dat ken ik. Ik zou ook nog wat moeten opruimen in huis, maar echt geen zin in ! Heb zin om heel de dag voor de tv te hangen! :D

Straks maar eens even gaan bedenken wat we gaan eten vanavond! Iemand iedeetje?

Iss Meid toch, nooit leuk he! Zo'n ziek huisdiertje! Hopelijk is het toch niet al te erg!

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    weet wel wat wij vanavond eten.. krieltjes met spekjes en dan sla erbij, voor gezond

13. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Wij eten aardappels verse spinasie en een rundervink
    lekker simpel...

14. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    arghhh stomme autorijden :( word er egt shago van als het niet zo lukt als ik wil grrrrr...
    vl zit weer in de nacht dus ben weer eenzaam deze week, en nu nog eenzamer normaal eet ik dan bij mn ouders maar die gaan een paar dagen weg dus dat wordt koken voor alleen mezelf saai

eitje komt er als het goed is weer aan dus word klussen!

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ja is idd saai als je voor je zelf moet koken. vind het hier al super saai als vl laat thuis is..
    hier hopelijk binnenkort ook ei.. nog geen positieve ovulatietets, maar dat kan nog. denk (hoop) dat donderdag ongeveer positief zal zijn.
    veel plezier;)

16. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @ liesje jha indd eet vandaag bij mn ouders mee gelukkig en die gaan morgen middag weg.. vl 4 uur weg 4 uur thuis bahbah
    jha ik denk gezien mn vorige 2 cyclussen dan het eitje donderdag of vrijdag komt ;) zal het wel voelen whahaha
    nu maar beetje tijd doden hier :p morgen weer is naar de woningbouw

17. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    @MumL mijn mannetje gaat 5 daagjes naar New York.. dus niet heel lang weg hoor! Net op tijd terug hihi..

Ik moet straks werken dus dan eet ik in t ziekenhuis.. zal wel een salade worden ofzo.. lekker gezond ;)

18. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Cbella: Aan het leren autorijden? ;D Lastig he in het begin! Maar als je het eenmaal onder de knie hebt, denk je, heb ik het ooit moeilijk gevonden?

mediq Zo, NY, dat doet je mannetje niet slecht :D Wel balen voor je dat je niet meekan en je hem 5 dagen moet missen!!

Hier uiteindelijk de keuze gevallen op pasta met kip, lekker!!
    Deze namiddag ook heerlijk mijn haar weer gekleurd, het ziet er weer goed uit!

Probeer me zoveel mogelijk bezig te houden, want voel me ook slecht hoor... Ik wil zo graag een eigen klein kindje en ik heb zo'n schrik. Zo het gevoel dat ik helemaal nooit zwanger zal worden. Vreemd he?
    Maar als iemand tegen me zegt, ooit zal je je eigen kindje hebben en zwanger zijn, dan kan ik dat gewoon niet geloven. Ik weet ook echt niet hoe ik van die gedachte af moet geraken!

19. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @Muml egt super frustrerend! had gewoon een baal dag slecht geslapen enzo en het ging gewoon niet naar mn zin.. ondanks dat het niet heel slecht gaat en de bijzondere verrichtingen ook best goed gaan baalde ik van mezelf ;) volgende week beter he

kan me voorstellen dat je zulke momenten hebt hoor! maar kop op he!
    ben ook af en toe bang dat het niet gaat lukken of nog heel lang gaat duren want zijn kleine meid heeft ook lang geduurd hopelijk ben ik vruchtbaarder dan zn ex :p
    mjha als je iets graag wilt duurt alles te lang he knuffel :)

20. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    CBella: Inderdaad, volgende week beter!!
    Als ik het al goed heb begrepen dan moeten jullie in NL lessen nemen he? Om te leren rijden? Hier in belgië mag iedereen je namelijk leren rijden zolang ze 24 jaar zijn! Dat vind ik een veel handiger systeem, je kan veel meer oefenen en het is een pak goedkoper!

En ik weet dat iedereen dat gevoel wel eens heeft, maar pff, heb het gevoel dat ik dat gevoel echt te veel heb! Ik kan aan niets anders denken. Elke dag opnieuw ' binnenkort ben ik zwanger, nee dat kan niet, ik kan niet zwanger worden...'
    Zo'n foute gedachte, maar ik kan het gewoon niet loslaten ( tot mijn grote frustratie!)

Deel Deze Pagina