Binnenkort naar gynaecoloog, wat kan ik verwachten??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi allemaal,

Ik ben Angela, bijna 24, en een jaar bezig met onze kinderwens, helaas nog niks!

Maar Zoals t onderwerp al zegt, binnekort mag ik naar de gynaecoloog, wat kan ik verwachten? Ik weet dat dus echt niet? Kan ik me voorbereiden?

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hoi hoi,

balen dat het niet wil lukken., wel fijn dat je doorgestuurd bent naar de gyn.

wat je kan verwachten..
    een hele hoop achtergrond vragen, cyclusvragen. dus een hoop papierwerk. wij kregen dit per post opgestuurd zodat de gyn dit al had doorgenomen.
    daarna moest ik bellen als ik op dag 1 van de cyclus zat. kreeg vanaf dag 10 inwendige echo's tot mn ei was gesprongen, dus ze volgen je cyclus om te zien of de eitjes goed rijpen en er 1 springt. tijdens de cyclus werd er 2x bloed geprikt om de hormoonwaardes te volgen. en mijn man mocht een 'potje' inleveren en dat wordt ook onderzocht. hierna krijg je een gesprek met de gyn en die bespreekt de bevindingen en je kans op een natuurlijke zwangerschap en wat de kansen zouden zijn als ze je gaan 'helpen' , mocht dat nodig zijn tenminste.

bij ons kwam er niks uit de onderzoeken, onbegrepen verminderd vruchtbaar waren we. uiteindelijk toch zelf in verwachting geraakt, maar dat heeft lang geduurd.

veel succes!

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @senna,

Bedankt vooor je reactie:).
    oke, een hoop gegevens dus.
    Ik wil mijn cyclus ook gaan opschrijven enzo en meenemen. scheelt misschien ook weer. dus ben benieuwd.

oke dus uiteindelijk toch een kindje. wonderen bestaan dus;)

Dank je wel

Deel Deze Pagina