Jonge zs of leeg vruchtzakje?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zomerrr, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    sterkte zomerr!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Helaas geen goed nieuws.
    Heb pillen gekregen om het schoon te maken.
    Hoop dat het lukt vorig jaar een kijkoperatie gehad daar benede en dat is me niet zo goed bevallen. Zie dus erg op tegen curatage.
    Wil iedereen voor de rest veel sterkte wensen maar vooral ook een goede zwangerschap en dat alles maar goed mag komen.

Liefs, zomerrr

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sterkte meis!
    Mocht het toch een curettage worden, dan gaat die doorgaans onder algehele narcose he? Ik vond het weinig voorstellen iig... (fysiek dan).

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Zomerr; heel veel sterkte! Hopelijk komt het zo op gang..

Vanmorgen werd ik wakker met een naar gevoel. Ik dacht dat het niet meer goed zat. Om 18.00 werd mijn gevoel bevestigd door een hevige bloeding die nu nog aanhoudt:(! Geen stolsels maar wel wat krampen. Vk gebeld en ik moet maandag al een echo laten maken.. Zij denkt nu ook dat het niet goed zit..

Hopelijk komt het nu allemaal vanzelf op gang en hoef ik geen curretage.. Ik kan dit dan afsluiten en verder gaan, opnieuw beginnen!! het is een grote teleurstelling maar ik blijf positief: Hoofd omhoog, rug recht en hopen dat ik snel mijn cyclus terug heb en over niet al te lange tijd weer de vreugde van een zwangerschap mag kennen!

5. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Sterkte jullie beide!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zomer, wat balen. veel sterkte meis!

Mayke, jij ook veel sterkte!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Vannacht om 1 uur die pillen ingebracht en om 5 uur begonnen ze heel erg te werken. Moest overgeven en wist niet waar ik het moest zoeken. Alles maar dan ook alles zat onder het bloed. Sorrry voor de details(A) maar nog steeds geen vruchtzakje gezien.
    Mayke1717, wat erg! Hoop voor je dat je maandag beter nieuws krijgt dan mij!
    Natuurlijk wil ik ook nog iedereen bedanken die gereageert heeft en voor de steun.

Liefs, zomerrr

8. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Zomerr; Heftig zeg die uitwerking van de pillen, maar het moet dan ook je lijf uit! Wel vervelend dat je er ook ziek van wordt en moet overgeven! Het kan zijn dat als je nog echt maar 5 weken was je niet eens echt een vruchtzakje hoeft te zien, dat kan zo klein zijn. Althans dat zei mijn VK...

Ik denk zelf niet op positief nieuws.. Ik ga er zelf al vanuit dat het fout is tenzij het miss toch 2 vruchtzakjes zijn en 1 zich heeft afgestoten! Ik heb geen krampen en alleen wat donkere afscheiding nu maar dat is ook niet goed..

Heel veel sterkte de komende tijd hopelijk is het nu wel snel je lichaam uit en kun je het afsluiten voor jezelf! Dat is ook belangrijk denk ik! Wanneer krijg je nu weer een echo?

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee Mayke,

Heb vanmiddag een echo om te kijken of alles er uit is.
    Gistermiddag toen ik onder de douche stond is volgens mij het vruchtzakje eruit gekomen. Best moeilijk maar ik hoop maar dat alles schoon is. Kan ik het ''afsluiten''
    Wil jou ook nog heel veel succes wensen en dat het bij jou wel goed nieuws mag zijn.
    Wil je het nog wel laten weten?
    Ik duim voor je!

Liefs, zomerrr

10. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Zomerr; en?? Hoe was de echo gegaan? Is het eruit? Hoe voel je je nu?? Ik ben opeens een hele andere richting in gegaan;

Uh,,, Er is nog leven binnen in mij:) Das om blij te zijn he.. Ik heb het hartje zien kloppen.. Het ging razendsnel! Maar...... Ik heb een hele grote hematoom van 3 cm en dit is in mijn geval zorgwekkend!! Een hematoom is een bloeduitstorting in de baarmoeder... Ik wist er niet veel vanaf dus ik heb zitten struinen net op internet.. Ik stop daar ook maar gelijk mee want ik lees zoveel verhalen. Bij de een ging de hematoom weg met 12 weken bij de ander bleef hij tot 9 maanden. Daar zeggen ze wel allemaal dat je rust moet houden maar tegen mij is gezegd van niet... Dus?! AFWACHTEN voor de zoveelste keer:(! Weer die angst en onzekerheid en ergens wil je blij zijn maar je durft het niet goed... Ik moet nu wekelijks op controle komen. Het kan zijn dat de hematoom mijn vructhzak weg gaat duwen maar het kan ook zijn dat de hematoon verkleint.. Er kwamen 2 gynacologen dus bij hen sta ik nu ook onder controle.. Ze wilden nog niet teveel antwoord geven op al mijn vragen omdat er nu heeeel veeel scenario's zijn maar de kans op een miskraam is overduidelijk aanwezig.....

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee Mayke,

''Gelukkig'' is alles eruit. Was zo raar moment hoopte stiekem dat er een klein wondertje zou zitten en dat ze een fout gemaakt zouden hebben.
    Verlies alleen volgens de gynaecoloog te veel bloed.
    Het blijft er maar uitstromen (sorry!)
    Moet daarvoor van de week terug om te kijken of het minder is.
    Vind het voor jou ook allemaal heel heftig!
    Wil je in ieder geval wel feliciteren. Ik hoop voor je dat het ook allemaal goed komt!
    Hou me in ieder geval op de hoogte

Liefs zomerrr

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    He zomerr,

Ik snap dat je nog hoop had en dan is t nog een domper he om het daar te horen! Wel fijn dat het uit je lichaam is maar rot dat je nog zoveel verliest! Hopelijk minderd dat wel..... Laat me ff weten als je weer bij de gyn bent geweest of hoe het tussendoor is!

Ik houd je op de hoogte!! Ik ben nogal bang en ik ben voorzichtig blij maar ik durf niet zo goed!!
    Tijd zal het uitwijzen he!!

Fijne dag!!

Liefs

Deel Deze Pagina