Hoii meiden! Ik ben vandaag 25w2d zwanger! Ik ben 21 jaar en woon in Zeeland. Zijn er meer zwangere meiden uit Zeeland? Lijkt me gezellig om samen te kletsen over de zwangerschap Groetjes Laura
Heej! haha nee niet zwanger, maar wel zwanger geweest zie ik! Leuk zeg, dat je een tweeling hebt En.. hoe bevalt het jonge moederschap?
Ontzettend goed!!! Het is zo leuk!!! En waar uit zeeland kom je vandaan??? En weet je of je een jongetje of een meisje krijgt?
Fijn Ik kijk er ook enorm naar uit!! Helaas wonen wij nu nog in een éénkamerappartementje. Dit is erg klein, helemaal als er nog een baby bij moet. Hopen dus nog voor die tijd te kunnen verhuizen. Helaas wel afhankelijk van huurhuizen. We krijgen een jongetje Ik woon in Goes en jij?
Oh jongetjes zijn zo leuk haha Ik woon in middelburg dus Da's niet zo heel ver weg! Hoe gaat t met je zwangerschap??? Voel je je goed? En Ga je thuis bevallen of in t ziekenhuis? Ik ben in t ziekenhuis in goes bevallen! Moet wel want in vlissingen mag t niet meer...
Met een tweeling moet je in het zh bevallen! Maar er werken hele leuke mensen op de kraamafdeling hoor hahaha heb er 10 dagen gelegen want de bevalling is uiteindelijk een spoedks geworden ivm het wegzakken van de hartslag van Noah... Jongens hebben 14 dagen op de kinderafdeling gelegen! Van die misselijkheid en spugen klinkt heel bekend! Had ik tot 19 weken... Wat was ik blij dat ik daar vanaf was zeg haha tot 3 uur 's middags kon ik eigenlijk alleen in mn bedje liggen zo erg dat het was! Heb daarom ook vanaf 9 weken zwangerschap in de ziektewet gezeten... Wilde na mn 20 weken echo weer een paar uurtjes gaan werken maar toen werd er een groei verschil geconstateerd dus mocht ik pas na mn zwangerschapsverlof terug komen! Wat doe je in het dagelijks leven? Werk je of mss nog op school?
Ohja natuurlijk, haha sorry beetje dom. Kon ik zo ook wel weten Zo dan heb je er best wel lang gelegen! Gelukkig is alles goedgekomen en doen je jongetjes het nu goed. Groeien ze allebei goed? Zijn ze ongeveer even ver in de ontwikkeling? hoe vonden jullie het eigenlijk toen jullie hoorden dat jullie een tweeling zouden krijgen? Moet eerlijk bekennen, dat ik wel blij ben dat het er maar eentje is. Ik weet niet of ik er 2 tegelijk wel aan zou kunnen Lijkt me best zwaar? Ja bah vervelend he, die misselijkheid en dat spugen :S Helaas hoort het er bij. Alhoewel ook veel vrouwen de zwangerschap fluitend doorgaan. Maar jij hebt dus eigenlijk bijna de hele zwangerschap 'thuis''gezeten? Ben je nu wel weer aan het werk of ben je fulltime moeder? Als je werkt, hoeveel dagen werk je dan en hoe bevalt dat? Ik ben dit jaar gestopt met mijn opleiding. Achteraf gezien niet slim, want voordat je nu weer eens aan een opleiding begin ben ik ook weer een paar jaar verder waarschijnlijk Wil zoiezo niet fulltime weg zijn van ons knulletje. Ik werk nu als 'oppasmoeder'. Helaas zijn alweer veel kindjes weg, toen de ouders te horen kregen dat ik zwanger was. Zijn natuurlijk meteen op zoek gegaan naar andere oppas. Heb nu nog 1 kindje waar ik nog 1 maandje op hoef te passen. Hij komt gemiddeld zo'n 2 dagen in de week. Voor de rest dus 'vrij'. Ik begin mij nu behoorlijk te vervelen, maar er is natuurlijk niemand die mij nu nog wil aannemen
Werk nu 3/4 dagen sinds februari! Maar idd heb bijna mn hele zwangerschap thuis gezeten! Is maar goed ook want die buik groeide zooooo hard hahahaha Met de mannen gaat alles super! Ze groeien als kool en nu nog maar 1.5 maand en de heren worden alweer een jaar pffff wat gaat dat hard!!! Mss een rare vraag hoor maar kun je mss kleertjes gebruiken voor je kleine man? Ik heb hier nogal een bergje liggen en ben al met de "grote schoonmaak" begonnen want we zijn er zeker van dat we het bij 2 kids houden! Kans op weer een tweeling is ontzettend groot en we hebben altijd gezegd, we willen 2 kids. Dat dat nou in 1x gelukt is hahaha maar om t nou in een container te gooien vind ik eigenlijk zonde! Ze zien er ontzettend goed uit, ook slaapzakken enzo en dacht mss kan ik jou er wel blij mee maken! Is maat 50 t/m maat 68
zoo das best veel. Gaan de jongens dan naar het kinderdagverblijf of zijn ze bij opa/oma Bevalt het wel zo veel werken? Ik denk dat ik zo'n 2(1/2) dag zou willen werken. Waar werk je dan precies? Leuk dat ze al bijna 1 jaar zijn zeg Nou haha extra kleertjes is nooit verkeerd Hebben al wel flink wat gekocht, maar dan vooral in maat 56 en al paar kleertjes in maat 62. Maar als je ze kwijt moet, kunnen ze hier altijd terecht Leuk! haha dus voor jou is het ook maar één bevalling geweest, das dan wel lekker Ik kan het nu nog moeilijk zeggen, maar denk dat wij ook 2 a 3 kinderen willen.
HOi dames, Ook ik woon in zeeland en ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger..Heel pril dus..maar o zo blij, maar tegelijk ook beetje bang dat het mss weer mis zal gaan. Maar we blijven hopen.
Hej Beccy, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap Leuk dat je ook in Zeeland woont! Ja ik snap dat het heel spannend is, helemaal die eerste weken. Gewoon op vertrouwen dat het deze keer goed gaat! Geniet van de zwangerschap.
@Beccy Hoe gaat het met de zwangerschap? Alweer 8 weekjes en 4 dagen zwanger zie ik? Wanneer heb je je eerste echo? Of heb je die ondertussen al gehad?
Hier wel nog een zwangere zeeuwse, maar voor hoelang ik nog zwanger ben is de vraag en ben ook niet jong meer en heb al drie kids waaronder een tweeling hahahahaha! Wel leuk om zo eens overal mee te lezen.
Leuk dat je meeschrijft hoor! Oehh wel spannend zeg, je bent gewoon al bijna uitgerekend joh!! Super spannend. Weten jullie wat het gaat worden? Leuk dat jullie al 3 kinderen hebben .Was je niet bang dat het dit keer weer een tweeling zou worden? Of zouden jullie dat ook gewild hebben? Ik hoop dat je een vlotte bevalling gaat krijgen! Alvast veel succes hoor.