Ik ben zondag uitgerekend idd, begint te korten nu. Ik kom trouwens uit Zeeuws Vlaanderen. Was wel bang voor weer een tweeling, maar als dat wel zo was geweest waren ze ook welkom geweest hoor! De andere drie zijn met mijn ex en nu dus kindje van mij en mijn ''nieuwe'' vriend (zo nieuw issie niet meer na bijna 4jaar )
@Prutsje oehh je bent al 1 dag overtijd. De kleine laat nog niks van zich horen? Hopelijk komt de kleine gauw!
ja, hiero!!!! Ben nog maar net er achter gekomen dat k zwanger ben ( in een cyclus van 89 dagen). Hoeveel weken weten we niet, zien we op de echo.
Ohh gefeliciteerd zeg!! wooww een cyclus van 89 dagen, dat is echt mega lang. Wat fijn dat je nu zwanger bent Wanneer heb je echo? Spannend, dan weet je hoelang je zwanger bent! Geniet ervan hoor
Onze 1ste echo hebben we gehad en daar kwam uit dat we toen 5,5 weken zwanger waren. Nu 6,1 week. Het zag er allemaal netjes uit. Precies zoals het hoort. Het hartje zagen we op de echo vaag, konden we niet horen. Op 18 november komt de VK bij ons langs en dan moeten we het horen kloppen. Wij komen uit Hulst ( Zeeuws Vlaanderen) en jullie?
Nou wat fijn zeg.. oehh 18 november gaan jullie dus naar het hartje luisteren, spannend! Dan ben ik gewoon bijna uitgerekend Geniet van je zwangerschap!
hahah nou niet echt he? Het is hier erg stil Nog een aanstaande mama uit zeeland? Leuk joh! Gefeliciteerd!!