juni 2012 Linda's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GewoonLinda, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi hoi,

Ik kan het allemaal niet meer bijhouden in het juni 2012 mama's topic,dus open ik even een apart topicje waar waarschijnlijk minder meiden zich aan komen melden. Namelijk alleen de Linda's onder ons die in juni 2012 uitgerekend zijn!
    Ik wacht op jullie meiden!!!
    X

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier nog een linda:)
    Ik vind het ook te druk probeer wel te lezen maar op iedereen reageren lukt niet. Ik werk ook fulltime dus dat gaat niet.
    Leuk ideetje.

Mvm is net weg hier. Ben helemaal verwent met een groot zwangerschapsboek, magazine en een mooie ketting en natuurlijk een mvm zwangerschapstest echt een knaller!

Groetjes

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi,

Ja, ik ben ook zo verwend. Was ook de eerste die zo'n boek kreeg. Ik had maandag mijn intake en dat was de eerste dag dat ze die boeken weg mocht geven aan mensen die echt 10 weken meedoen.
    Ik heb ook de ketting gekozen. Kwam er trouwens achter dat daar echte parels aan zitten....
    Het magazine had ik ook gekregen, alleen had ik die toevallig net de week er voor zelf ook al gekocht, haha... Dus die heb ik dubbel nu!

Wat voor werk doe jij?
    En vind je het niet zwaar? Fulltime werken, nu je net zwanger bent? Het ligt natuurlijk aan het soort werk wat je doet, maar toch...

Ik werk op een BSO. Heel leuk werk. Alleen wel gebroken diensten. 's Ochtends van 7.30 uur tot 9.00 uur. En 's middags van 14.45 uur tot 18.00 uur. Dat is op zich wel lekker, omdat ik dan overdag als mijn zoon op school zit lekker het huishouden kan doen. Maar aan de andere kant is het ook wel balen dat ik moet werken als hij net uit school komt.
    Ach, straks heb ik er nog eentje bij waarvoor ik kan zorgen, dus dan is het juist wel lekker als ik zoveel thuis ben tussendoor.

Hoeveel blijf jij nog werken als de kleine er is?

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Echte parels? Hoe weet je dat dan?
    Wel een mooi ding he.
    Ben vanplan om 3 x 9 te gaan werken 27 uur. Om het weekend ben ik dan werken maar is mn vriend er en door de weeks gaan de oma's ieder 1 dagje oppassen.
    Ik ben agent en werk nu 4x9 dus 36 uur.
    vind het best even druk en ook lastig op straat maar ik wil het echt proberen vol te houden tot 10wk.
    ik moet nu ook gaan werken bijna weekend de laatste nacht.
    Groetjes!

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ok, een agent haha. Leuk! Nou, wel zwaar lijkt me hoor.
    Moet je met 10 weken stoppen met werken of wil je het dan je baas gaan vertellen?

Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer vol hou, want vorige keer was ik met 24 weken al thuis vanwege bekkeninstabiliteit. Hoop echt dat dat nu niet zo zal zijn.

Over die parels... Ik weet dat, omdat er een briefje bij zat waar dat op stond. Er stond op dat je uit moet kijken met parfums en lotions e.d. omdat er echt parels aan de ketting zitten....

Werkze!!!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O dat heb ik helemaal nog niet gelezen. Leuk.

Ja, ik wil het rond die periode vertellen dan wil ik bureau werk doen. Ja, soms best een pittige baan maar wel erg leuk hoor.

Ik hoop dat ik me blijf voelen hoe het nu gaat, beetje moe en soms wat misselijk niks geks.

Groetjes

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ben benieuwd of er nog meer Linda's bij komen. Zou wel gezellig zijn!

Waar woon jij trouwens?

Ik in Fijnaart, Brabant.

Ik heb nog niet veel kwaaltjes. Alleen zere borsten en net een beetje misselijk.
    Over twee weekjes een echo. Kan niet wachten!

8. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Hallo Meiden,

Hier nog 1 linda;)
    Wel leuk zeg een topic met alleen maar naamgenootjes:) het juni topic is idd erg druk!!!
    Dit is waarschijnlijk een stuk beter bij te houden.

9. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Daar hoop ik inderdaad op!
    Wanneer ben jij uitgerekend?

10. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Ik ben uitgerekend op 9 juni, en jij?
    Ook al eerste afspraak staan voor bij de vk?

Heb gisteren gebeld en heb 2 nov mijn intake gesprek:)

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Ja, dat zet ik liever niet op het forum want ik weet niet wat er meeleest en mn zwangerschap is nog een geheimpje. Maar omgeving Zuid holland met de grens Utrecht:)

Kwaaltjes. Ja ze beginnen wel te komen. Moe, misselijk met vlagen en mn borsten gaan nog wel maar merk dat ze wel wat gaan opzetten nu. Verder is mn buik echt aan het opzetten. Ik heb in juli een mk gehad dus nog niet alles was weg ik ben slank dus ik denk dat het daarom wat sneller is. Ik pas nog maar 2 van mn broeken die laag zitten...

Ik mag al wat eerder voor een echo komen nog 10 dagen op 17 oktober, wel in het ziekenhuis door de miskraam is dat zo vroeg. Hoe dat werkt met overstappen naar de vk weet ik ook niet precies hoor. Dat hoor ik de 17e wel.
    We kunnen we een klein lijstje maken wie wie is?

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Juni Linda's lijst

Afspraken
    Gewoonlinda
    Linda2011 17/10/11, 1e echo en afspraak ziekenhuis.
    Linda250388 2/11/11, intake vk

Uitgerekende datum:
    ? juni
    Gewoonlinda

5 juni
    Linda2011

9 juni
    Linda250388

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Juni Linda's lijst

Afspraken
    Gewoonlinda 21/10/11 eerste echo
    Linda2011 17/10/11, 1e echo en afspraak ziekenhuis.
    Linda250388 2/11/11, intake vk

Uitgerekende datum:
    4 juni
    Gewoonlinda

5 juni
    Linda2011

9 juni
    Linda250388

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi meiden,

Ik heb mijn gegevens ook even op het lijstje gezet.
    Vandaag met manlief alvast wat positiekleding gekocht, mocht het ineens nodig zijn....
    En ik kon het niet laten om een digitale CB test te halen bij het kruidvat. En hij was gelukkig helemaal zoals het moest. Zwanger 3+
    Ik wist dat eigenlijk natuurlijk al, maar ik voel me gewoon niet zwanger, dus had even bewijs nodig haha.
    Hebben jullie dat nou ook?

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @gewoonlinda. Ben vandaag ook wezen shoppen alleen niet geslaagd. Ik had natuurlijk al e.a aangeschaft de vorige keer. Ik heb dus wel wat en heb het ook al aan.
    Alleen de broeken, die van mezelf zitten knel. Nog even volhouden maar mn werkbroek is echt een ramp aan t worden:S
    Wat heb je allemaal gehaald? Ik ga nog even een zwarte broek op bronprix bestellen, ik wil ook nog wat vesten. Maar koop niet teveel dingen voor de winter hoor.

Ik had die mvm test van de week gedaan en die was echt heel donker. Heb niet zn testdrang, ben kribbig, dood moe,rugpijn en emotioneel en mn buik zet op. Borsten beginnen nu ook een beetje pijn te doen. Voel me best wel zwanger. Wel raar is dat ik deze keer last van mn rug heb de vorige keer van mn buik. Toen niet goed gegaan maar ik weet niet wat wel en niet goed is. Ah nog 9 dagen tot de echo. Aftellen en heel erg hopen op goed nieuws.

Groetjes

16. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi hoi,

Ik heb nu ook tegen mezelf gezegd dat ik niet meer mag testen hoor. Goed is goed he. En ik ben nu ook wel echt overtuigd dat het echt zo is en ik ga er maar gewoon lekker van genieten.

Ik heb wat positietruitjes bij Miss Etam gehaald.
    Ik heb ook nog wel wat positiekleding van mijn vorige zwangerschap. Alleen had ik toen niet zoveel tops gekocht. Ik droeg toen veel gewone shirts met een buikband.
    En de broeken die ik toen droeg, vind ik nu niet zo heel leuk meer voor de winter. Dat waren 3/4 broeken. Toen was dat in de mode (5 jaar geleden). Nu vind ik dat niks meer.
    En ik heb nog 1 spijkerbroek van toen. Die zal ik van de week eens passen.

Verder heb ik ook wel wat leuke dingen gezien bij Babydump. Maar ik vind het al snel te duur, moet ik eerlijk zeggen.
    Ik kan dat er niet aan uitgeven. Niet omdat ik het niet heb, maar ik vind het ook wel zonde.....

We hebben ook al een beetje naar wandelwagens gekeken.....
    Leuk hoor!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ik vond de kleding bij prenatal ook te duur. H&m, bronprix en wehkamp kan je goed slagen vind ik.

Groetjes

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ok dan zal ik daar nog eens kijken.

Hebben jullie al wat voor de baby gekocht?

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Uh ja, een t-shirt met lange mouw. En 1 rompertje van Disney.
    Ik heb ook al dingen gekregen van de vorige keer dus er ligt ook al best wat.

Jullie?

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou het word nog niet zo druk met de linda's hier.
    Ik heb vandaag bij bronprix een zwarte nette broek gekocht voor 20,- euro.
    Verder een beetje ideetjes opgedaan. Ik kwam dit tegen erg leuk en we gaan het nieuws ook zo vertellen met gebakjes bij de koffie

ontwerp je mini fototompouce - HEMA

Deel Deze Pagina