Heey heey Jah was heel leuk,, was 19 wk zwanger toen maar zou er niet heen gaan met een kleintje,, je kunt je kont er haast niet keren laat staan een kinderwagen/wandelwagen,, --->> consider Er zijn leuke kraampjes met kleine dingetjes,, kleertjes enz Liefsz
Ben nog nooit op deze beurs geweest, maar het is voor ons ver rijden (ongeveer 2 uren), dus wil graag weten of het de moeite waard is voor grotere aankopen? Dus mijn vraag is kun je op deze beurs ook grotere aankopen doen tegen aantrekkelijke kortingen? (buggy, autostoel, campingbedje etc.) en dan bedoel ik tegen prijzen die lager zijn dan de babydump?
Je hebt er ook standjes met kleding,ook waar je kleding kunt laten bedrukken,haarspeldjes echt hele schattige.. Draagdoeken meestal ook een zwitsal stand met korting op luierdoekjes,leuke badjasjes,etc etc..ze hebben er echt leuke dingen zo ook op de huishoudbeurs..heel veel koopjes..
heel misschien mag ik er vanuit m'n werk gaan 'staan' , achter een standje. Ik hoop dat het doorgaat , want enerzijds wil ik toch wel graag gaan, maar ik vind het ook zo zonde als het megadruk is en je nergens door kan enzo. 'Veilig' achter een stand (die dan hopelijk niet midden in de hal staat) vind ik wel een goede oplossing. Maar oke, het is even afwachten, want ik had geen zin om in m'n uppie te gaan, dus er moest nog een collega 'gestrikt' worden.
Ik ben wel op de 9-maandenbeurs geweest toen ik zwanger was, dit vond ik echt heel leuk! kwam met veel spul thuis toen. ben nog nooit op de jong gezinnenbeurs geweest lijkt mij wel erg leuk, maar ik zou mijn zoontje niet meenemen daar naar toe veel te vermoeiend als ik zie naar de drukte toen op de 9-maandenbeurs.
Ik vond het helemaal niets! Veel te druk, te opdringerig en veel irritante medebezoekers die duwen en trekken. Nee, niets voor mij. Ik kijk liever op mijn gemak rond op internet of in de stad. Oja, en er wordt een ongelofelijke hoeveelheid onzin verkocht!
Ik sla ook ovr. Ben toen ik zwanger was wel op de 9-maanden beurs geweest, maar heb het daarmee wel gezien. Alles wat ik wil hebben, heb ik al (wel met een paar leuke aanbiedingen van 9-maanden beurs, bv bugaboo en kindekeklein hangwieg). Deze beurs heeft voor mij geen meerwaarde, zeker niet met een kleintje mee!
jee, had ik me toch een week vergist.. ik dacht dat het dit weekend al was. Nog even geduld dus... Meer mensen die gaan?
ik ga! Ik heb een proefabbo genomen op kek mama voor 6 nummers. Dat kostte 25 euro en dan kreeg je de kaartjes gratis. Vond het wel een mooie deal en ook al koop ik misschien niks ik vind dit soort dingen heerlijk! Ik laat Emma waarschijnlijk wel thuis (als ik oppas/mijn man kan regelen dan) want lijkt me wel onhandig met zo een kinderwagen.