Even van me af schrijven hoor.... Sem is zijn ritme een beetje aan het veranderen maar ipv dat het de goede kant opgaat komt ie nu weer vaker in de nacht... Voorheen was het zo dat ie rond half 12 nog voor een fles (afgekolfde melk) kwam en daarna rond half 5 en dan vervolgens weer om een uur of half 8. Sinds het uur tijdsverschil komt ie rond half 2 's nachts, rond half 5 en dan rond half 7 weer. Na de fles van half 7 ga ik kolven en dan duik ik zelf nog even terug in bed maar dat kan ik net zo goed niet doen want dan lig ik 10 minuutjes en is Sem alweer wakker In de ochtend sliep hij altijd veel en was 's middags dan goed wakker maar nu is hij in de ochtend veel wakker, wilt niks, niet eten, niet bij je zitten, niet in de box, niet in bed, niet in de wipper alleen maar op mama's arm en dan lopen door de woonkamer. Hij is nu 3 maanden, ligt het daaraan, het welbekende 3-maandensprongetje? Wie herkent dit?? groetjes Ilse
had Eef ook.. en nu is ze weer zo gek als een deur en slaapt ze van 11 tot half 8 of zo.. succes er mee!