hallo hallo ik bak graag eens een cake hmm met appeltjes bijv,,nu is mijn vraag als ik de cake bak zoals op de verpakking 150 graden 55 min dan isie niet hellemaal gaar,,, kan ik hem niet beter op 125 graden doen en dan gewoon wat langer,,,of....hoe doen jullie dat btw eitjes die tot 17 okt houdbaar zijn kan je die nog in de cake doen?
Dan kun je beter de oven wat hoger zetten, ik bak altijd om 180 graden. Eieren zijn goed hoor, als ze rot zijn ruik je het wel.
de eieren kunnen idd nog wel hoor en ik zou de oven ook wat hoger zetten en dan iets langer doen. heel veel succes
Met een breinaald of vleespen helemaal in de cake prikken, Als je hem er dan uithaalt en er zit nog beslag aan, dan is ie nog niet gaar
ja daar gaat het ook niet om ,,ik vraag een tip of ik het juist korter moet bakken op lage temp of langer bakken op hoge temp of hoe dan ook
Is ook afhankelijk van je oven.. als er op een verpakking staat 180 graden zet ik de mijne op 225 en dan wel dezelfde tijd. Ik zou hem dus wat hoger doen.
Ik bak heel veel, en bak mijn cakes in fases, eerst 10 minuten op 130, dan 10 minuten op 150 en dan de rest op 175.