hmm, heb er naast zitten kijken.. dacht dat het eind november was, ipv eind oktober.. Nou helaas pindakaas dus,.. volgend jaar beter is toch elk jaar of niet?
ik ga ook dit jaar. samen met mn moeder. ik neem de gewone wagen mee omdat alyssa niet wil slapen in de buggy en dan gaat jengelen. (is niet fijn om dan daar te lopen) volgens mij heb ik gelezen dat er een aparte ruimte is waar je kan voeden. liefs doris
Ik ga 31 okt met me schoonzus( Is 26 weken zwanger) en me schoonmoeder. 2 jaar geleden ben ik ook geweest en vond het toen opzich wel leuk! 9 maandenbeurs vond ik ook niks aan Wel neem ik me quinny kinderwagen mee want vorige x hadden ze daar een pitstop waar ze hem helemaal chekken en alles weer in orden maken voor je.
Dit keer is er helaas geen Quinny pitstop stand. Ze staan met baby hello (staat op de site van Quinny)
Ik ga ook. Ze hebben een voedingsruimte waar ook magnetrons staan. Ze hebben ook een verschoningsruimte met gratis luiers. Wij nemen gewoon de kinderwagen mee, is wel een beetje manouvreren maar lukt best! Ik ga wel meteen om 10:00, heb ik vorig jaar ook gedaan en dan is het nog lekker rustig!