Gister keek ik Waterworld en ben in slaap gekukeld, ongeveer een half uur voor het einde Het laatste wat ik gezien heb is dat Kevin Costner (weet niet meer hoe die in de film heet, heeft ie uberhaupt een naam daar?) en die vrouw die bij hem op de boot zat de lucht in werden getild door die mafkees in zo'n soort luchtballon. Het meisje was toen al meegenomen door 'de Rokers'. Hoe loopt het af? Bestaat 'Droogland' nu wel of niet? En wordt het meisje gered? Ik vond het niet eens zo'n leuke film maar vind het wel irritant dat ik niet weet hoe die afloopt.. Wie weet het en vertelt het mij?
Dit was ook wel de meest geflopte film van hem. Maar de ROkers hebben dat meisje meegenomen en ze gaan haar natuurlijk redden. Er komt een gevecht op die rare boot en die boot wordt opgeblazen. Dan worden Kevin en dat meisje net op die ballon gehezen. Die oude man ziet op het moment dat hij dat meisje aan boord hijst, haar tekening op haar rug, maar nu dus ondersteboven. Hij had altijd in de verkeerde richting gezocht. Dan komen ze idd aan op droogland. De ouders van dat meisje liggen als een geraamte op een bed en zij vind haar speeldoosje terug. Kevin kan niet echt op het land leven en bouwt een boot en gaat weer verder. Einde!
Ok, duidelijk Het is idd een slechte film.. Maar als je er eenmaal in zit.. En ik had het al zo lang volgehouden dat ik ook wou weten hoe hij eindigde haha! Ben blij dat droogland toch bestaat Dankje voor je antwoord! Deze mag op slot