Wat hij heeft gedaan vindt ik misselijkmakend! Wat alle "volwassenen" roepen en doen op Facebook vind ik ook misselijkmakend! Echt wat een stelletje hypocriete, kinderachtige, agressieve (en natuurlijk ook weer racistische) mensen....:x
heerlijk om te zien hoe snel het rond ging op facebook.. en dat hij is opgepakt ik gun hem ook wel een pak slaag (natuurlijk wel van een stoere gast van zijn eigen leeftijd, maar wel wat groter en sterker.. ) laffe jongens die achter een meisje aan gaan.. ik hoop dat hij zich kapot schaamt, en dat zn moeder (en/of vader) hem een lesje leren!
Hij is opgepakt maar waarschijnlijk is hij over een paar dagen of nu al terug vrij. Ik begrijp wel waarom de mensen zo agressief terug reageren. Hier in dit land mag je toch alles, dat volk heeft nergens meer schrik voor dus tijd dat het "gewone" volk er eens iets aan gaat doen. Misschien kinderachtig van mij maar ik ben het helemaal beu!
Ik ben het met je eens, zo erg vind ik het niet hoor dat zijn gegevens openbaar werden gemaakt, misschien snappen mensen nu dat je dit soort dingen gewoon weg niet moet flikken! Eigen schuld dikke bult.. ik heb totaal geen medelijden met die gast.
Op zich vind ik het ook niet zielig voor deze dader maar hij is niet de enige hè. Mensen die een klopjacht op fb organiseren om hem te grazen te nemen. .Pfff Misschien beter de handen ineen slaan om wat aan de te lage straffen te doen die hier voor staan. Ik geloof namelijk niet dat we er wat mee bereiken om deze jongen af te straffen door het recht in eigen handen te nemen. En al die andere pestkoppen dan? Gaan we ze allemaal bij langs?
misschien leren ze het een keer als ze overal met dr harses op facebook verschijnen. straffen zijn in nederland veel te laag
Schijnbaar was ze in de klas uitgescholden door hem en heeft ze terug gescholden... Dat was de aanleiding(volgens internet dan he) Verder heb ik echt geen medelijden met hem... Ja gegevens op fb gaat wat ver... Maar dan moet je maar gewoon normaal doen Eigen schuld dikke bult dus
Daar ben ik het 100% mee eens, hun moeten ook opgepakt worden. En zoals tina teenslipper zegt, de straffen zijn hier in Nederland veel te laag. Niks tegen de politie maar hun mogen ook niks en ik denk dat hun het net zoals miljoenen anderen gewoon helemaal beu zijn! Als we alles blijven toelaten hoe is het hier dan over 10 jaar? Ik wil niet dat mijn zoontje met zo een misbaksels in de klas terrecht komt! Dus tijd dat wij er eens iets aan gaan doen Van mij mag dit filmpje de hele wereld rondgaan! Net zoals met casey heynes en zijn pesters. Oke die pesters hebben geen leven meer maar dat is nu hun eigen fout. En door die filmpjes krijgen anderen schrik om iets te gsan uitvreten
Ik vond het schokkend om te zien, petje af voor dat meisje, ze liet zich niet op haar kop zitten, hoop dat ze er niets aan over houdt. Die jongen (en medestanders) moeten gestraft worden maar die hetze op facebook met al de adressen vind ik te ver gaan, ik snap de woede van die mensen, ik vind het ook een walgelijke jongen en als het mijn dochter betrof zou ik maatregelen nemen maar nooit een adres op internet zetten, wat als die jongen door een groep mensen te grazen wordt genomen en hij overlijdt....hij is ook nog maar 15 en ook al weet je dat dit zo fout is, dit hoort ook niet. Je kinderen leren dat geweld niet mag maar wel even elkaar ophitsen op geweld te plegen, van de vader/moeder van het meisje kan ik het nog begrijpen maar anderen
Ik begrijp je wel maar dat meisje kon ook mijn dochter zijn en zo denken er velen. Het word met de dag erger hier in Nederland en Belgie. Het volk begint gewoon machteloos te worden
Ik heb ook een dochter, dus toen ik het zag dacht ik ook aan mijn dochter en wat ik zou doen. Maar een hetze beginnen is gewoon fout, als er iets gebeurt met die jongen, hij overlijdt door toedoen van volwassen of er gebeurt iets met zijn familie wat ja...die zijn nu eenmaal ook "fout" omdat ze familie zijn van die jongen, het is niet goed te praten dat volwassen elkaar ophitsen om een jongen van 15 een pak slaag te geven. En geloof me, ik vind het rechtsysteem van nederland helemaal niets voorstellen.
Heel erg. Wat die moeder ook zegt: pas nu er een filmpje is MOET men het serieus nemen. En nog zeggen ze weer dat ze het niet konden voorkomen. Te treurig voor woorden. Met adresgegevens zwaaien ben ik ook geen voorstander van trouwens.
Er is even adres rondgegaan waar deze jongen helemaal niet woont. De bewoner wordt nu door de politie beschermd. Is dat wat we willen?
Zo, lekkere actie dan.. Maarre, dit soort dingen zijn niet van de laatste jaren. Tien jaar geleden ben ik ook door een jongen op school in elkaar geslagen, alleen werden dat soort dingen nog niet gefilmd om vervolgens op internet te belanden. En ben het helemaal met je eens Amanthis.
Zag het gisteren ook voorbij komen, blij dat die rat is opgepakt, alleen mogen ze zijn laffe vriendjes die zaten te joelen en het filmpje maakten, ook oppakken. Wel moedig van dat meisje om in haar eentje toch tegen ze in te gaan.