hey voor iedereen die het nog niet weet, morgen ochtend van 11:15 tot 13:05 is de verloskundige praktijk te zien op sbs 6! volgens mij trouwens elke zondag, maar ik denk ik zeg het maar even voor meiden die het nog niet weten groetjes
Is dat ook te zien op uitzendinggemist??? Kon het vorige keer niet vinden en moet nl morgen werken... xxx
Paar keer al gezien erg interessant maar kijk het niet meer ga elke keer janken ( hormonen he pffff ) xx
Mijn man is er altijd erg blij mee, maar ik kijk er ook meestal naar. Vind het zo mooi he, die kleine babytjes. En zo ontroerend als ze ter wereld komen en een flinke keel opzetten.
Vorige week was het niet, ik dacht dat het weer afgelopen was! Bedankt voor de tip! Mijn man vind het ook altijd erg leuk ahum En nee het is helaas niet terug te zien op internet.
Ik kijk het ook iedere zondag en het is inderdaad erg ontroerend allemaal. Zelfs mijn meiden vinden het reuze interessant allemaal vooral omdat ze er een broertje bij hebben. Alle baby'tjes zien er zo lief uit.
Dan ben ik net op tijd haha!! Bedankt. Ik heb het een tijdje geleden gezien, maar daarna heb ik het nooit meer kunnen vinden, heel gek...
Nou ik heb het een keer eerder gezien, zo'n 4 a 5 weken terug en vandaag is gewoon precies dezelfde aflevering! Bah.
Leuk hé Ik kijk het ook vaak (deze gelukkig nog niet gezien) maar vorige week was het niet dus ik dacht al dat het afgelopen was! Paar weken geleden trouwens afgrijselijke bevalling, toen heb ik het geluid maar even uitgezet. Die vrouw krijste echt alles bij elkaar, werd er helemaal eng van! Kus Laar
is een herhaling van laatst. Jammer zeg! gisterochtend om 07.00 was het ook op tv, wel een andere aflevering.
ik zat gisteren op de verloskamers ivm een pijnlijke onderbuik (ik d8 blaasontsteking maar dat was het niet). Lag een vrouw in een kamer naast mij te bevallen: die 3 kwartier dat ik aan de CTG lag heeft ze werkelijk alles bij elkaar geschreeuwd!!! Echt gekrijsd als een speenvarken. Het leek wel een slachthuis!!!!!! Ik zei nog tegen de verpleegkundige: ik kan mij niet herinneren dat ik bij beide bevalling zo'n pijn heb gehad!!! Het leek wel of die vrouw een KS zonder verdoving kreeg zeg
!^%^#@!#$%^%&^%$@#%^&**&^$%# Ik ging er naar kijken, bleek het herhaling te zijn. Ik had de aflevering van vandaag al een paar weken geleden gezien. (Of vorige week? ) :x Verheugde me er net zo op.
Typisch sbs6 dat ze alle afl door elkaar gooien... Ik had hem nog niet gezien. Zou het wel leuk vinden als ze ook wat jongere meiden lieten zien, dit waren allemaal dames van in de 30 denk ik. Lijkt me wel leuk om te zien hoe andere jonge meiden het doen zeg maar
Hihi ja had gezien dat dat kwam, alleen ik heb ook nog een vent en die wordt dan een beetje gek van dat soort programma's