Jongen blijkt meisje te zijn of andersom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkelbel, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig niet meegemaakt :D
    Met de geslachtsbepaling op 17 weken zeiden ze meisje, en de echo's met 20, 24, 30 en 35 weken bevestigden dit (verschillende gynaecologen).
    Hahaha, wij twijfelden dus niet en hadden zelfs geen jongensnaam :p

Over 3 weken gaan we nu weer voor een geslachtsbepaling maar ik hou toch echt een slag om de arm tot het op meerdere echo's is bevestigd!! :)

Jeetje, je zal maar helemaal los zijn gegaan op het roze en het blijkt met de geboorte toch een jongetje te zijn...... :$

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier meegemaakt met een collega. Ze had bij de 20 weken echo te horen gekregen dat het een meisje was. Niet dus, bij de geboorte was het toch echt een jongetje. Gelukkig was het kamertje niet helemaal roze.

Door dit verhaal twijfelde ik eerst ook. Maar nu is het drie keer bevestigd dat het een meisje is. En als het tóch een jongetje is, maakt dat niet heel veel uit. Alleen de gordijnen moeten er dan af, haha.

3. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Inmiddels hebben wij 100% zekerheid.... Meisje bleek een meisje te 'blijven' :)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ze hadden het bij alle drie de meiden goed, dus gelukkig niet zelf meegemaakt... Nu hebben 3 verschillende echoscopisten gezegd dat het weer een meid is, dus daar gaan we maar vanuit ;) Woendag hebben we nog een pretecho. Toevallig wordt morgen de babykamer pas gemaakt dus mocht het toch stiekem een jochie zijn dan heb ik gelukkig nog niet alles in rose. Zelfs al zou het bij de geboorte anders blijken te zijn dan nog hoef ik alleen wat accessoires te veranderen...

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Bij ons is bij een stuk of 4 echo's plus bij de 3D echo bevestigd dat het een jongen is. Ik heb zelf de hele zwangerschap al het gevoel dat het een jongen is. En toch hebben wij een neutraal kamertje en heb ik veel neutrale kleren :) Ik ben echt van het type zien = geloven!

Maar stel dat het een meisje is, dan zou ze gewoon de jongensachtige kleren aan krijgen die ik gekocht heb hoor. En andersom ook ;) een echte man durft best roze te dragen. Heb gewoon geen geld om dat te gaan vervangen en ze zijn toch zo uit die kleinste maatjes gegroeid.

6. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    haha bij mij is precies hetzelfde gebeurd! Er werd steeds tegen mijn moeder gezegd: Dat wordt een flinke knul mevrouw. Hadden ook een jongensnaam etc. Totdat ik eruit kwam, Hoera een Meisje! Maar wel een meisje van 10 pond :$ en ze hebben mij maar dezelfde naam gegeven als die ze voor een jongen hadden gekozen;) Sasja, en ik ben er nog elke dag blij mee :p

Dit is overigens 27 jaar geleden

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier het verhaal van een vriendin van mij.
    Ze woonden in duitsland en kregen iedere afspraak bij de gyn een echo (is daar standaart) en er werd 2 x een jongen gezegt toen ze ernaar vroegen wa voor geslacht de baby had.
    Toen werd de kamer blauw geverft en werden de jongenskleertjes ingeslagen in de kleine maten.
    Toen de baby geboren werd waren ze wel even flink in de war want het bleek toch echt een meisje te zijn!
    Het kindje heeft de eerste week in jongens kleertjes gelegen omdat er gewoon niets anders in huis was,gelukkig brachten familie en vrienden unisex en meisjes kleertjes mee (ze hadden het niet breed) maar het was wel even verwarrend om na 2 x te horen hebben gehad dat ze een jongen kregen toch een meisje in handen te hebben.

Ze is nu wat ouder en het is een hele stoere meid die echt wel jongens streken heeft maar buiten dat is het toch echt een meisje.

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier in de omgeving ook wel gehoord, en mede daarom ook zelf besloten om het lekker niet te weten. Deze keer ook niet, gewoon lekker een verrassing. Kun je je ook niet vergissen in het geslacht, en unisex kleertjes zijn prima te vinden!

Deel Deze Pagina