pfff de twijfel slaat toe hier bij mij, we hebben gisteren een test gedaan waar duidelijk al naar 1 minuut zwanger op stond. Maar ik ben zo in twijfel, moet ik nog een test doen of juist niet. Hoeveel testen hebben jullie gemiddeld gedaan? Misschien maak ik me wel druk om niks, het is voor mij de eerste keer dus alles is nieuw en ik had het ook echt niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.
dat ligt eraan hoe vroeg je begint met testen.. de testen die je al vroeg kan doen is ook echt streepjes zoeken dus moet je er ook wel meerder doen om meer duidelijkheid te krijgen... maar als je met een digi test van cb zwanger krijgt ben je toch echt zwanger hoor! dus ik zeg van harte gefeliciteerd! denk niet dat meer testen nodig zijn toch? (tenzij je begint te vloeien oid)
ik heb echt een digitale test van clearblue gedaan want ik ben dus niet goed met die streepjes haha. Het zal ook wel komen omdat het allemaal voor het eerst is dat ik me zo onzeker voel. Ik vind het allemaal erg spannend in ieder geval.
Ik heb wel 5 testen gedaan vooraleer ik bloed liet trekken bij de HA. Na de bevalling heb ik er alweer 3 gedaan. Ik ben onverwachts zwanger geworden en heb nu een spiraal maar daardoor menstrueer ik niet meer dus doe ik regelmatig een testje.
@nelta eigenlijk net als bij mij dus, ik hoefde niet eens drie minuten te wachten tot er zwanger stond haha
jaa ik had het ook toen ik een licht streepje zag hoor.. geloofde er niks van. uiteindelijk kreeg ik een vroege miskraam.. nu geloof ik er helemaal niks van als ik een streep zou zien... eerst die echo zien en das pas geloven..
Na de eerste test (streepjestest) die echt wel knalde, kon ik het niet geloven. Ik heb nog een streepjestest gedaan die ook knalde en ben daarna meteen naar de kruidvat gereden voor een digitale test van cb. Die moest even nadenken en toen kwam er ook zwanger uit haha. Ik moest echt wel even bekomen. maar je bent echt wel zwanger hoor! Gefeliciteerd!
Ik snap je gevoel wel, maar het klinkt alsof je gewoon zwanger bent en in principe niet meer hoeft te testen tenzij het je een prettig gevoel geeft. Je zou ook een weekje kunnen wachten en dan kijken of de streep donkerder is (of of er 2-3 weken) op de digi staat- alhoewel dit je ook nodeloos ongerust kan maken. Zelf heb ik 9 testen gedaan..., hihi. Maar dat kwam ook door m'n lange wachten en mmm voorgeschiedenis incl. 3 vmk's/ chemische zwangerschappen, waardoor ik heel onzeker was.
Ik testte de eerste keer op mijn NOD en had toen direct een knaltest, terwijl de urine nog door de teststrip trok, was het teststreepje al ongelooflijk duidelijk. Dus daarna geloofde ik het wel Heb met ruim 1 week na NOD nog een digitale CB test gedaan met indicator, gewoon voor de leuk In het begin is het wel lastig te geloven, omdat je alleen dat streepje hebt, dus ik kan me wel voorstellen dat je die bevestiging weer wil! Als je op een gegeven moment een echo hebt gehad, is het ineens als heel anders en ik kan me voorstellen dat het nóg 'echter' is wanneer je je kindje kan voelen.
Ik heb 5 testen gedaan. Mijn gemiddelde cyclus duur was 30 dagen. Op dag 26, 27,28, 29 en dag 32 ( 2 dagen na NOD ) en die "knalde" er af vergeleken met de andere testen, die was vrijwel binnen 20 sec zichtbaar, dus toen vond ik het genoeg geweest met testen..
Hier een gewone test gedaan. En binnen een paar tellen stond er al een streep en die werd nog donkerder dan de controle streep. Bij mn zoontje wel meer testen gedaan; 3 totaal geloof ik. Eerste rond NOD, was nega; 5 dagen later licht positief en nog een paar dagen later duidelijk positief.
Bij mij was test 1 te vroeg (3 dagen voor NOD, maar had een voorgevoel), toen 1 keer op NOD en die was positief! Daarna heb ik niet meer getest, ik voelde me al snel behoorlijk zwanger!
Poeh... ik ben de tel kwijt hoeveel ik er heb gedaan. Niet omdat ik de uitslag niet geloofde, maar omdat ik heel bang was dat het mis zou gaan. Ik heb nog een hele tijd elke week wel een testje gedaan. Steeds kijken of hij wel donkerder werd... Maar als jou test positief was, heb je geen reden om te twijfelen of je echt zwanger bent hoor!!! Van harte!!!
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties en verhalen. Ik ga morgen in ieder geval even contact opnemen met de huisarts. Ik ben erg onregelmatig ongesteld dus ( ik ga het toch maar geloven haha) we weten ook niet hoe lang ik zwanger ben en hoe nu verder.
Ik heb zelf geen test gedaan. De eerste test is door het ziekenhuis gedaan dmv een bloedonderzoek en de tweede test is een urinetest geweest die door Moeders voor Moeders is gedaan. Voor het eerst in zes jaar dat ik zelf geen test heb gedaan...!!
nou ik kom net van de huisarts en tja nu weet ik het zeker ik ben echt zwanger haha. Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes en verhalen hier. En nu op zoek naar een verloskundige
Ik heb al mijn testen opgemaakt, terwijl de eerste al zwanger aangaf. Eerste test van zo'n 2v5 test, dus vond het leuk te zien een steeds duidelijkere streef te zien verschijnen. Ook had ik nog zo'n digitale clear bleu test en dan is het leuk om in het schermpje te zien staan dan te je zwanger bent.. Ook had ik er nog 1 liggen en heb ik na een aantal weken gedaan, WOW meteen een vette streep, hahaha...