wat vreselijk weer dat er toch zoiets is gebeurd! ik leef echt mee met de familie en vrienden van de jongen. maar waar je niemand over hoord is dat het eigenlijk ook heel erg is voor de jongen die dit gedaan heeft! ik keur het absoluut niet goed maar ik kan het me echt niet voorstellen dat hij die jongen met opzet heeft doodgeslagen, ook al is het een domme lul dat ie een zo'n boks ding heeft gebruikt. toen ik op school zat werd er ook regelmatig gevochten en ook om de stomste dingen, zoals een roddeltje of iets dergelijks . ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat hij het met opzet heeft gedaan, ik denk dat hij gewoon net verkeerd heeft geslagen op de verkeerde plek ofzo. echt vreselijk dat dit gebeurd is!
nou ik denk als jij met een boksbeugel gaat slaan dat je dat niet doet om hem te kietelen.... iedereen weet wat voor schade je daarmee kan aanrichten. ik vindt het wel vreselijk voor zijn ouders en vooral van die jongen, weer 2 families naar de knoppen
nee ik weet dat die boksbeugel niet om te kietelen is, maar bij ons op school kwam er ook wel eens een met een knuppel aan ofzo. vandaar dat ik het idee heb dat die jongen hem vast niet heeft willen vermoorden hij was vast gewoon uit op een gevecht.
Ik had begrepen dat ze met blote handen gevochten hadden! Ik geloof niet wanneer je met iemand aan het vechten bent dat je die gene ook echt dood wil hebben, echt niet! Heel vervels voor beide familie's
Die school ligt hier om de hoek, een vriend werkt er, en hij vertelde dat die jongen helemaal geen boksbeugel gebruikt heeft. edit; typo
jeetje dat is dan helemaal raar! ik vond het ook raar dat het gelijk even duidelijk gemaakt werd dat hij het broertje van een bekende is hoe bedoel je diegene in het kwade daglicht zetten.
Ik had begrepen, dat de jongen die, die andere jongen heeft vermoord was gestuurd door een vriend van hem, het zat in de relatie sfeer! Hij heeft hem een knietje gegeven en een aantal schoppen tegen de slaap en is toen ter plekke overleden (dat is wat ik heb gehoord)! Vreselijk, echt heel erg vind ik dit...
Voor alle dames hierzo http://www.ad.nl/binnenland/article1318277.ece Dit is het laaste nieuws vanmorgen gezet... Groetjes Brenda
weer echt z'n geval van zinloos gewelt. natuurlijk was het niet zijn bedoeling om die jongen te doden maar inelkaar slaan dat mag zeker wel. voor de dader vind ik het niet zielig hoor, hij kan straks zijn leventje weer oppakken maar die arme jongen blijft voor eeuwig weg. wel vind ik het erg voor zijn ouders want ook zij worden er op aan gekeken en snappen niet waarom hun zoon tot dit in staat is. maar me grootste medeleven aan de ouders van de doodgeslagen jongen.