wij zijn alvast op zoek naar wat mooie stoere namen die passen bij casey en tygo het liefst een aparte naam die niet al te veel voorkomt. wie o wie heeft er een idee?
Myles Jayden Hailey (hoewel dat wel erg op Casey lijkt qua klanken) Caitlynn (lijkt ook wel erg veel.. hmzz...) Weinig inspiratie voor nu!
moeilijk is het zeg... gelukkig hebben we nog wel even de tijd maar toch. ik dacht zelf aan elize, maar dat vind hubbie niks... tis ook niet handig als het met een c begint.. en niet op ie (klinkend) eindigt.. jongensnamen had ik tristan, maar dat vind ie ook niks haha hij kan zelf nog niet bedenken wat ie wel wil.. dus alle suggesties zijn nog welkom
Kian Kyte Mats Xavi Er schieten mij alleen jongensnamen binnen, komt omdat ik zelf aan het zoeken ben naar een stoeren korte jongensnaam.
Hier nog wat inspiratie: Voor een jongen: *Dion *Reno *Rory *Jayden *William Voor een meisje: *Mackenzie *Dinja *Lakeisha *Xelisa *Dewi *Monantha *Jill *Eloise Happy name hunting!
hee meis! leuk je hier te zien! gaat dus goed zie ik! ik zal f denken voor een naam hi hi.. kijk ook f bij mijn onderwerp hier.. zit nu met 2 namen en de kleine is er miss met 6 weken al! liefs stormpie ( was niekster1)
Namen wat ik hier laatst ben tegengekomen,en voor mij onbekend zijn: Meisjes: Jennifer (vind ik ook mooi,is wel een bekende naam) Zhida Amy Kiona Keomi Darinka Jongen: Quinten Mando Ruwan Wilco
misschien deze: jongensnamen: levi cody luca jayden jack ayden meisjesnamen: kayley indy taylor melody jinte succes