Hij mag uit! (de beha, volgens dit artikel)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by lailap, May 31, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lailap

lailap Lid

Apr 14, 2017
    66
    17
    8
    Gelezen in een damesblad vanmorgen bij de tandarts en meteen een fotootje van gemaakt als "bewijs" :) Hij mag uit dames! (en ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat onding meteen uittrekt als ze thuiskomt)

Attached Files:

2. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Dat ga ik mijn medemens niet aandoen
    ;);)

Emama, lies276 and Athina like this.
  3. lailap

lailap Lid

Apr 14, 2017
    66
    17
    8
    Buitenshuis durf ik dat ook niet met mijn hangers, binnen zonder problemen. Gisteren zag ik nog een jong meisje op de trein die duidelijk niks aan had, maar volgens mij had ze ook niks nodig,. Ik ben soms jaloers op die jeugdige stevigheid! :)

Kanarie likes this.
  4. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,492
    17,434
    113
    Nou ik loop ook niet meer zonder na de eerste zwangerschap. Daarvoor trouwens ook niet, dat hobbelt en wiebekt veel te veel. Hooguit savonds een uurtje tussen douchen en slapen in of smorgens in het weekend tussen opstaan en me-time in de badkamer (uitgebreid in bad bijv) als ik zeker weet dat er niemand komt

5. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Ik neem vaak de trein en als het echt heet is zie ik bij de jeugd inderdaad soms wel eens een t-shirt waar duidelijk geen beha onder zit. Kan prima vind ik, als je borsten stevig zijn. Ik heb het vroeger op vakantie ook -tig keer gedaan met een topje uit rekstof. Die van mij zijn na de zwangerschappen echt gaan hangen. Mijn beha gaat nog steeds uit hoor, maar dan als ik thuis ben. Ik heb ooit eens een al wat oudere mevrouw gezien met pannekoeken van borsten en dat is echt lelijk zonder beha. Het feit dat ik me dat nog herinner zegt genoeg :)

6. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Kan me er totaal niet in vinden.
    Bovenal vind ik het helemaal niet lekker zitten zonder bh maar ook nog eens lelijk.
    Een enkele uitzondering daargelaten....

Syane and lies276 like this.
  7. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    voordeel van kleine borsten..
    kan zowel met als zonder bh lopen verschil zie je niet :roflmao:
    En gemiddeld cup D..
    nou als ik 1 maatje erbij mag ben ik al blij.. dan voel ik me meer vrouw dan wat ik al die jaren gedaan heb (lang leve onzekerheid)

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Als je je bh uit moet trekken als je thuis komt omdat het niet lekker zit, moet je een andere bh kopen ;)

Met mijn cupmaat is zonder bh echt geen optie, maar daarbij vind ik het gewoon lekker zitten!

Tuttebella, Syane, lies276 and 4 others like this.
  9. HvO

HvO Niet meer actief

Bij de tieners een gemiddelde cupmaat D?!:eek:

Buitenshuis loop ik nooit zonder beha tenzij ik een bikini aan heb. Maar het is wel het allereerste wat ik uittrek zodra ik thuis ben. :roflmao: Zo een bevrijdend gevoel, staat op nummer 1 samen met wanneer je eindelijk weer met blote benen buiten kan lopen.

10. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

Dec 1, 2015
    2,846
    5,590
    113
    Dat kan echt niet hoor. Veel te bang dat ik struikel:roflmao::roflmao:

smax, miniVosje, Novastar and 2 others like this.
  11. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Had ik ooit al eens in een ander artikel gelezen. Meisjes menstrueren sneller, eten ongezonder (vetter), slikken sneller de pil, en nog wat dingen die ik ben vergeten. Hierdoor worden de borsten gemiddeld ook groter (al gaat het denk ik meer over 18 jarigen dan over 13 jarigen natuurlijk).

Springboon likes this.
  12. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Zo gek vind ik het niet hoor die D cup. Als ik mijn dochter van 11 vergelijk met leeftijdsgenootjes heeft ze al best wel flinke bortsjes. Zelf draag ik ook D maar zo heel erg groot zijn ze niet.

Zelf draag ik alleen overdag een bh. Van het moment dat ik me aan kleed tot ik ga douchen. Dus de meeste uurtjes zonder. En tijdens de bbb lessen bij de sportschool doen we regelmatig oefeningen om die spier te trainen.

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb een 70E cup. Ondanks operatie aan mijn borsten groeien ze gewoon terug. Mijn ICD links is vrij groot en daar drukken de bh bandjes op. Waar door hem liever uit dan aan heb. Maar zonder bh ga ik niet over straat

14. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Cup D de gemiddelde maat onder de jongeren, holy crap. Neem aan dat er dan ook een hoop met overgewicht zijn..

dds likes this.
  15. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Een D is helemaal niet zo groot als je een kleine borstkasomtrek hebt. Een 75D-borst is heel wat kleiner dan een 110D-borst bijvoorbeeld. Eigenlijk zegt de cup dus niet zoveel.

16. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Juist andersom,
    Hoe kleinere omvangmaat - hoe grotere cup bij dezelfde omvang borsten.
    Een 70-D zijn kleinere borsten dan 80-C bijv.

De meeste vrouwen dragen ook een verkeerde cupmaat bleek laatst uit het onderzoek (onderzoeker vertelde dit op de radio, heb de details niet onthouden)

Syane likes this.
  17. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

Mar 18, 2015
    1,211
    981
    113
    Female
    Z-Holland
    Ik moet ongeveer de helft van de dag wel een bh aan, en ongeveer de helft van de dag niet. Anders krijg ik een pijnlijke bovenrug. Dus bij mij resulteert dat meestal in de bh uit buiten werktijden!

18. tinnecat

tinnecat Lid

Mar 7, 2017
    63
    32
    18
    Vroeger (waar is de tijd?) ging ik wel 'ns met vriendinnen op strandvakantie in Spanje. Na het zwemmen deden we een t-shirt aan en trokken we onze natte bikini beha er onder uit. En zo bleven we nog even zitten tot we terug naar ons hotel gingen. Ik heb er nooit bij stilgestaan of dit wel "hoorde". Er waren zeker ook best wel meisjes in de groep die een maatje (te)veel hadden hangen. Niemand lag er van wakker. Als ik nu om me heen kijk zie ik inderdaad nog best wel wat tieners die het "aandurven" in het openbaar. Maar met de jaren ben ik die durf zelf kwijtgeraakt. Naar de bakker om de hoek durf ik nog wel eens zonder, maar naar het werk, dat is andere koek. Thuis in het weekend draag ik er bijna nooit eentje.

Micera likes this.
  19. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Zo, cup D gemiddeld bij tieners! :eek:
    Kom ik aan met m'n bijna platte voorgevel:roflmao:

Maar ben ik de enige die beha's echt geen probleem vind? Ik vind het juist heel vervelend als ze zo los zitten te bungelen. Ik heb dus echt altijd een beha aan, ik slaap er ook gerust mee:oops:
    En als ik sportbeha's draag, krijg ik direct een pijnlijke rug.

Soms vraag ik me weleens af of er iets mis met me is, als ik al die artikelen over tieten vrijheid lees :p

Nellie4, Nanoe2, Essie3 and 1 other person like this.
  20. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik vind het juist zonder bh helemaal niet prettig. Dat gezwabber alle kanten op, heel irritant.

Share This Page