sorry hoor maar word er echt helemaal gek van ik krab me zelf helemaal open heb er al vanalles opgesmeerd wat zal helpen maar niets helpt heeft iemand een tip alles is welkom liefs mij
heej ja heb mentol poeder al geprobeerd van dat bepantol of zo smeer er nu aftersun op dat helpt enigsins nog wel maar morgen maar eens kijken naar mentho gel dank jullie wel
ik heb een soort van menthol schudsel van de gyn gehad dat helpt ook wel ..... en je hebt van balneum een heel vette creme die speciaal voor de jeuk is ...de laatste kun je gewoon bij de da kopen ...
Ik zou het wel in de gaten houden. Zo'n erge jeuk kan ook zwangerschapscholestase zijn, en dat is gevaarlijk voor het kindje, Ik zou de leverwaardes laten prikken als je dat nog niet had gedaan.
Ik heb dat ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Mij werd aangeraden om Sebamed Douche te kopen en de gedeeltes die erg jeukte op mijn lichaam (ik had het voornamelijk op buik, benen, armen en pols) in te smeren met Calendulan zalf (verkrijgbaar bij drogist). Dit hielp bij mij vanaf dag 1 Succes!
hoi hoi bedankt voor jullie reacties ik heb mentho gel gekocht bij de da wat een verademing. ik ben erg blij hiermee. krap nog wel een beetje maar word er niet meer wakker van als ik dit opgesmeerd heb. liefs mij
Ik had het ook vanaf 37 weken, en smeerde er calendulan zalf erop, hielp een beetje. Het enige wat echt hielp was bevallen! Alles was meteen weg!
Hier hielp bevallen ook niet, kreeg er uiteindelijk prednison voor. Maar was dan ook niet zomaar zwangerschapsjeuk hoor het beste helpt vet houden, babyolie zonder parfum wil ook nog wel eens helpen.
mmmhh ik probeer het lekker vet te houden maar dat lijkt het juist erger te maken .... ik zal babyolie eens proberen
ik had dit ook zo erg.. werd er gewoon wakker van kon er op een gegeven moment niet meer van slapen.. heel erg vervelend.. ik deed eerst de buikcreme van zwitsal op voor mama en toen talkpoeder..het verlichte alleen had er echt ook heel erg last van werd er helemaal gek van! Groetjs