hallo meiden, ik heb even jullie advies nodig 6 jan. had ik een posi cb test helaas ging het vrij snel na de posi test mis dus heel snel eigenlijk nou reken ik 6 jan als eerste dag van me ongi moet ik dan gewoon me 28 dagen aanhouden (langste cyclus dus) me cyclus wisselt namenlijk van 21 tot 28 dgn. en heeft griep invloed op je cyclus? bedankt alvast joyce
Als het vrij snel daarnaar mis ging, is je NOD ook later waarschijnlijk, ik zou zo wie zo langste tijd nemen en dan zo wie zo 4 dagen extra om teleurstellingen te voorkomen. Griep kan wat invloed hebben, met name als je rond je NOD griep hebt gehad, dan kan je NOD wat later zijn.
ik had de griep rond me ei wel gewoon nog geklust en na me posi test begon ik s avonds gelijk te vloeien dus dezelfde dag nog nou ja nog maar even afwachten dan heb geen klachten van naderende ongi maar ook niet echt van zwangerschap.....
Dan je inderdaad beter afwachten denk ik.... Ja en over klachten kun je denk heel veel lezen, de 1 gelijk na de bevruchting en anderen pas na het doen van een test...elk mens is uniek en zo ook is elke zwangerschap uniek denk ik dan maar! Maar begrijp hoe je je voelt, die onzekerheid pff
ja idd het niet weten waar je nou aan toe bent aan de ene kant wil ik maar wat graag testen maar aan de andere kant ben ik bang voor een teleurstelling of dat het dan weer mis gaat kan altijd natuurlijk maar toch pfffff enige wat ik wel heb is elke keer het idee dat ik lek van onderen dan ga ik naar de wc met de gedachte dat ik ongi ben geworden en dan is het niks alleen maar waterig slijmachtig en dan weer dik witverlies echt niet leuk meer zo :S
Kan me helemaal vinden in je verhaal, heb ik ook. Heb duidelijk vorige week donderdag de innesteling gevoeld, met 2 keer in mijn inlegkruisje iets bruine afscheiding en rozig bloed, meer niet, wat raar gevoel, niet zoals bij NOD. De laatste dagen schijnt veel op te komen, moe...borsten pff...en nog steeds maar meer naar inspanning of einde dag strakke broek, opgeblazen gevoel en trekkerig onderin de buik! Kan mogelijk morgen testen, maar durf niet vanwege de teleurstelling misschien te vroeg enzo!
begrijp precies wat je bedoelt einde van de dag moet ik echt me broek los maken en dan zie je ook echt dat hij te strak zat ene moment heb ik trek maar zodra er eten voor me staat zit ik al vol denk toch dat ik straks even naar het kruidvat ga en daar een testje ga halen ofzo mocht die nega zijn dan doe ik eind van de week of het weekend nog een test mocht ik dan nog niet ongi zijn. en dat je niet durft snap ik heel goed maar de onzekerheid dat is ook niks....
dank je probeer toch nog even te wachten misschien dat de griep invloed heeft op me cyclus ofzo dat het daarom is dat ik nu overtijd ben
Nee, ik had mijn nod verkeerd berekend. Dacht dat ik gisteren ongi moest worden, maar moest het vandaag worden. Aan de andere kant dit is mijn 2e ronde na het stoppen met de pil en heb nu een hele regelmatige cyclussen. Was vanmorgen wel een beetje teleurgesteld, maar ach ik zit pas in ronde 3.
@jada dat is dan wel weer heel netjes regelmatig ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken en succes deze ronde
ik heb vanacht een testje gedaan kon me niet inhouden moest half 4 plassen dus dacht nou toch maar proberen maar helaas maar 1 streepje :S wel heb ik last van slijmerig dik witverlies echt ranzig hahah en daarvoor had ik felle steekjes linksonderin me buik maar ja......