ik durf het bijna niet te vragen want weet dat vele ervan over hun nek gaan maar ik vind het weleens lekker zo af en toe. mag je dus zult? ik bedoel van die brabantse grijze op de ingredienten staat verder geen lever ofzo. en het is gekookt dat weet ik. toch durf ik niet zo goed. maar het kijkt me wel erg aan in de koelkast. op internet kan ik niet echt iets vinden. niemand lust het denk hahaha
Oh, ik lees net dat het gekookt is! Dan mag je het wel hebben volgens mij... Lever mag je ook wel hebben, maar minimaal ivm vitamine A Eet u smakelijk!
er zit idd vlees in van de varkenskop. maar geen hersenen ofzo hoor haha. de wangen dacht ik. en dit wordt gewoon gekookt en op smaak gebracht met azijn en kruiden. als het afkoelt wordt het hard en kun je het op brood doen. tis echt iets van zuidwest nederland. tis meer het idee want het is echt niet goor. balkenbrij is weer heel iets anders....
(zure) zult mag je gewoon hebben hebben hoor.ennuh ik vind het ook lekker hoor balkenbrij volgens mij niet
ja je bedoelt toch zure zult? Hartstikke lekker en volgens mij kan je het gewoon eten zit ook augurkje doorheen dus Smikkelse! Liefs brenda
ja tis niet echt de zure zult die rose... ( met augurk) al smaakt die ook best haha. die ik bedoel is de grijze. maar verder zal er wel hetzelfde inzitten. oh amfy gelukkig hahaha. mmm lekker hahah nee balkenbrij zit wel lever. dat weet ik. maar dat heb ik nog nooit op eigenlijk. en idd als je geen file mag moet je wat idd. ben ineens al die kipfilet, ham en boterham worst zat. oh mmmmmmmm heb nog voor 3 boterhammen morgen haha