hallo wil iedereeeeen voor me duimen ik heb zo om half 11 de geslachtsbepaling er gingen verschillende meningen rond dat het niet te zien is met 15 wk en 4 dgn maar ik ga gewoon!! andere zeggen van wel maar het is nog zo klein dus hopelijk heb ik wel geluk vandaag! duimen jullie dat de kleine goed ligt? ik ben zo zenuwachtig hihihih liefs mara
Ik ga heel hard voor je duimen dat de kleine er goed voorligt en dat jullie t goed kunnen zien. Wij hadden ook een geslachtsbepaling met 15w4d en de echoscopiste was er voor 95 % zeker van. Is inmiddels ook 2 x bevestigd. Dit is de foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35778-albums4014-picture19446.html Liefs Deb
Duim duim duim duim duim.... hihi Onze geslachtsbepaling was met een 16 weken toch ook wel duidelijk, hoor. En ondertussen is het met 18 weken terug bevestigd. Dus als het kleintje meewerkt kan je't volgens mij echt wel te weten komen! Laat ons iets weten, he. duim duim duim duim duim duim duim...
helaas kon ze het niet met zekerheid zeggen ze denkt een meisje er hing iets tussen de benen het zou de clitoris kunnen zijn maar ook een piemeltje ze zei dat het nog moet vormen ik heb wel 29 fotos gehad op cd ok van de zijkant maar ik denk dat julie het ook niet kunnen zien denk ik nu maandag weer gratis terrug pffff