Ik weet pas op 17ste, wij willen graag weten idd, ivm kleertjes en namen, ik vind vreselijk moeilijk met kleren en ook met namen, dus wil ik toch wel weten Bij Myrna, pas 36 weken echo, wisten wij dat 80% meisje zou worden.
Wij willen het ook allebei niet weten. Vinden het al geweldig dat we een kleine verwachten en dat alles voor zover gezond blijkt te zijn (afgelopen maandag 20 weken echo gehad). We zijn ook absoluut niet van gerichte meisjes of jongensdingen, dus alles lekker neutraal.
ik en mijn vriend willen het allebei wel heel graag weten. mijn vriend hoopt heel erg op een jongen (ons jongen word dan stamhouder van de familie) en hij droomt er nu al van om later met zijn zoon te gaan vissen en te gaan voetballen enzo voor mij maakt het opzich niet zo heel veel uit wat het word. als het maar gezond is. met een jongen ben ik blij, maar word het een meisje dan ben ik ook heel blij ikzelf heb niet echt een voorgevoel... mijn vriend hooopt alleen maar op een jongentje en is idd ook veeeeel gemakkelijker om namen en kleren te kiezen als je weet wat het word. zo wil ik (als het een jonge word) een hele stoere kamer, en als het een meisje word en leuke kamer met het elfje van peterpan
ik wilde het ook weten maar me vriend niet tot we gister avond de 20 weken echo kregen en hij vroeg kunt u ook zien wat het wordt ja zei ze dat kan ik nou laat ons het ook maar zien dan wij krijgen een meisje
Als het een jongetje is, moet je hem wel direct duidelijk maken dat het later niet de bedoeling is dat hij de naam van zijn vrouw (of man, je weet nog niet waar hij op valt) moet aannemen als ze gaan trouwen.
wij weten het ook,en hebben het tot nu toe nog geheim weten te houden voor familie en vrienden. kan best zijn dat ik me een keer versproken heb,maar ik praat over beide geslachten! hebben ze nu allemaal een kaart laten inleveren,met een voorspelling erop!Kunnen we na de geboorte bellen en zeggen of ze het goed of fout hebben haha
Ik ben nog maar juist zwanger, maar zou nu al willen weten wat het geslacht van ons beebje gaat zijn. Wij gaan dus zeker niet wachten tot de geboorte. Tenzij ons babytje de benen dicht houd natuurlijk. groetjes
Nu met nummer twee willen wij het weer niet weten. Ik vind de verrassing veel te leuk. Het giswerk van iedereen en van ons zelf. Als ik het trouwens zou weten dankan ik mijn mond toch niet houden dus willen wij het niet weten. Toen ik de test had gedaan een paar weken terug zij mijn man het gelijk:Ik wil het nu weer niet weten.
Haha, hier hetzelfde! De verloskundige kwam ermee, ik zat alleen maar naar dat koppie te kijken en die handjes (en nog steeds overtuigd dat het een jongetje was , maar eigenlijk stond ik er niet zo bij stil). Toen bleek het dus een meisje te zijn en de verloskundige vroeg naar de naam, zo'n gek idee dat dat mensje nu dus Eva heette, ik was daar helemaal niet mee bezig, dat die baby natuurlijk ook nog een naam moest krijgen. Bevallen kan gekke dingen met je doen!
Wij wilden het ook graag weten.. en we krijgen een klein prinsesje.. waarom? nou omdat het toch erg leuk is om alvast te weten wat het wordt, zodat je of jurkjes en een roze kamer of stoere broekjes en een blauwe kamer kan aanschaffen haha.. nouja hoeft niet persee in die kleuren maar jullie snappen me wel geloof ik... is zo leuk om dat echt bezig te gaan met haar kamertje.. haar papa doet al het kluswerk en schilderwerk.. en ik richt alles in met leuke spulletjes en prutteltjes... ontzettend leuk om te doen zo samen...
ik wil het ook weten ( mijn man gelukkig ook) of we het stil houden voor de fam weten we nog niet, maar het is nog vroeg he! ik wil het weten om verschillende redenen zoals kleur kamertje ,kleertjes etc. maar ook omdat er verschillende testjes zijn gedaan bij ons ( rekensommetjes etc voor de lol ) er komt overal wat anders uit ! ik en mijn man dachten ook eerst dat onze eerste een jongen zou worden maar we krijgen steeds meer het gevoel dat het toch wel een meisje kan zijn. mijn moeder daar in tegen denkt dat het een jongen word en mijn tante zegt dat ze aan de hartslag kan horen dat het een meid word! hihi echt grappig allemaal, ik ben echt benieuwd wie strax gelijk heeft!
Ik wil het ook heeeeeeeeeeeeel graag weten...manlief gelukkig ook. Ik vertel het gewoon ook aan iedereen want weet toch wel dat ik mijn mond niet kan houden Verder denkt iedereen dat ik een meid krijg....ik denk zelf een jongetje (dat droom ik steeds) Ben heel benieuwd...het is allebei zooo leuk kan ik niet een van elk soort krijgen tegelijk?
Ook ik wil het weten, en mannetje ook! (gelukkig hebben we die echo al bijna, ben zo nieuwsgierig HIHI) wij houden het wel stil voor iedereen, willen we lekker voor ons zelf houden! Wij vinden het wel grappig hoe ze aan het gissen zijn wat het worden gaat! Iedreen denkt een meisje, en ik zelf denk een jongen.. dus wie gaat er gelijk krijgen HIHI!? ik zal het alleen weten met mannetje!
Wij willen het niet weten. Is de verrassing des te groter. Mijn zusje wist het wel en ook al de naam wisten we voor dat de kleine er was. Vond er niet veel aan.
Ook wij willen het straks heel graag weten. We hebben beide een heel sterk voorgevoel en zijn benieuwd of deze klopt! Wel houden we het voor ons, dus de rest van de familie zal het pas bij de geboorte weten.
Wij willen het niet weten, we kopen alles zo dat het voor een jongen en een meid zou kunnen, ook kwa kleertjes enz. En over de namen het is juist leuk om er 1 voor een jongen of een meisje te zoeken
Ik ben toch wel overtuigd dat ik het wel weten. Mensen om me heen hebben een jongen gezegd, maar vriend en ik denken allebei een meisje. Reden dat ik het nu extra graag wil weten, is dat mijn oma vrijdag overleden is. Een meisje wil ik heel graag naar haar vernoemen. Dat idee had ik sowieso al, maar wil nu niets liever. Ik deed ook die Chinese voorspelmethode en daaruit bleek een meisje. Mijn moeder zei jij gaat rond dragen wat op een meisje kan duiden...dus het lijkt erop dat mijn intuitie spreekt.
hallo allemaal Bij de onze eerste wilden we het niet weten maar volgende week woe hebben wij onze 20 eken echo en zouden het dit maal wel graag willen weten wat het word dus ik ben benieuwd of hij er goed bij ligt hihi.Maar nu is mijn vraag ,als iemand dit weet Hoe vaak hebben ze het mis Want ik zie het al helemaal voor me knalroze kamer of veel meisjes gerichte spullen en het word een jongen .Heeft iemand enig idee hier over. groetjes maica
Toen ik zwanger was van Milan wilde ik ook heel graag weten of mijn vermoedens klopte. Ik had al heel vroeg in de zwangerschap het gevoel dat het een jongen zou worden, niets kon me op andere gedachtes brengen het word een knul. Bij de 20 weken echo kreeg ik dus me bevestiging, het is een jongen !. Me vriend en ik hadden het over een tweede en toen wilde we het dit keer niet weten wat het zou gaan worden, maar nu ik weer zwanger ben en ik weer het zelfde sterke gevoel heb dat t weer een knul gaat worden wil ik toch wel weer weten of het echt zo is. Me vriend wil het toch ook wel weer weten want eigenlijk zijn we gewoon super nieuwsgierig en is het nog zo lang wachten tot november
me man is er van overtuigd dat dit een meisje gaat worden,heeft tegen Roan ook steeds over een zusje,wat dat betreft wil ik het eigenlijk wel weten om een teleurstelling te voorkomen,kan zelf alleen aan meisjesnamen denken,maar zeg altijd word toch een jongen want ik ben geen meisjesmoeder.Dus denk toch dat we het een verrassing laten zijn,of het moet zeer duidelijk te zien bij de echo,maar dat zien we dan wel!