Wij willen het zeker weten, daarom heb ik voor volgende week al een afspraak gemaakt bij een echobureau voor een geslachtsbepaling. Dan ben ik 17 weken en 3 dagen. Ben te nieuwsgierig en kan niet wachten tot mijn 20 weken echo. hahah. Hebben jullie een voorgevoel wat het zou worden of helemaal niet? En vinden jullie het ook zo leuk om al die bakerpraatjes en testjes te doen of het klopt? Ik ben zo benieuwd of volgende week al die testjes goed waren! haha al is het natuurlijk onzin maar vind het toch leuk om te doen!
We zijn het er over eens, we willen weten wat het word MAAR willen het verder niet vertellen... onze mening kan natuurlijk nog veranderen in 4 weken
Wij wilden het gelukkig allebei weten. Ik misschien nog wel iets meer dan mijn man, ik ben best een beetje ongeduldig en nieuwsgierig van aart. Mijn moeder zei vanaf het begin af aan al dat het een meisje zou worden, zelf dacht ik in het begin ook een meisje. Toen had ik later ineens heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn. Jongens namen hadden we dan ook al. Maar toch bleek dinsdag dat het een meisje wordt! We zijn echt super blij! Helemaal leuk! Verder mag ook iedereen het van ons weten.
Wij wilden het ook graag weten, helaas was het op de 20-weken echo ivm positie niet te zien. Toen hoefde het ineens niet zo nodig meer. Vandaag toch alsnog een echo (als model voor een studiegroep) gehad en het bleek vrij zeker een meisje te zijn. Iedereen in mijn omgeving dacht overgens dat ik een jongetje zou krijgen. hahaha... think pink!
Wij wilde het ook graag weten, niet omdat we een voorkeur hebben maar meer om ons voor te bereiden bij spulletjes kopen. Maar bij de 20 weken echo, lag het kindje met de rug naar de buitenkant en konden we het helaas niet zien.
Wij wilden het ook heel graag weten. Wij zijn gewoon heel nieuwsgierig en ik vind het heel leuk om van te voren er rekening mee te kunnen houden met het kamertje en kleertjes. Wij kregen toen een jongen. Ik ben nu weer zwanger en heb begin mei mijn 20 weken echo. Ook nu wil ik het weer heel graag weten. Moet ik nu jurkjes gaan kopen of kan ik wat kleertjes van mijn zoontje van de zolder tevoorschijn gaan halen? Hoe zit het trouwens met jullie voorkeuren, ik weet er rust toch een soort van een taboe op maar hebben jullie niet stiekem een voorkeur gehad voor een bepaald geslacht? (ja tuurlijk weet ik als het maar gezond is is het belangrijkste en er zijn mensen die geen kinderen kunnen krijgen dus we moeten blij zijn dat we zwanger kunnen raken maar ik vroeg het me gewoon af)
vooral mijn vriend wil het graag weten mij maakt het niet zoveel uit maar als hij het weet wil ik het ook weten. of allebei wel of allebei niet heb ik. ik denk zelf heel sterk dat ik zwanger ben van een jongen mijn zus denkt een meisje. voorkeur heb ik eigenlijk niet hoor misschien bij de tweede maar nu niet. vind het beide prachtig. mijn vriend zou het heel erg leuk vinden om een meisje te krijgen hij vind mijn nichtje helemaal geweldig en voor zijn moeder die twee zoons heeft is het ook wel leuk maar mijn moeer heeft dus twee dochters en een klein dochter dus voor die zou een jongen weer leuk zijn hahaha kort om maakt niks uit. maar we willen het wel weten. we zouden toch nog even tot juni moeten wachten.
Ook wij willen het niet weten! ja het zou makkelijk zijn om te weten of je jurkjes of broekjes kan gaan inslaan?! maar vind de lol er ook een beetje vanaf. Bijna iedereen weet al wat het wordt, en zegt het ook sommige zelfs met de naam erbij! Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk! Wij kiezen ervoor om ons dubbel te laten verrassen! en beide erg welkom, en daarna ga ik wel los op jurkjes of broekjes allemaal een hele fijne zwangerschap!
Wij willen het wel graag weten, maar willen het geheim houden voor de rest. Het lijkt me heerlijk om gericht spulletjes e.d. voor de kleine te kopen. Als ik alles vooraf al klaar heb, ben ik veel geruster vlak voor de bevalling. Tja, ik ben een praktische vrouw. Gelukkig wil mijn man het ook wel weten.
En of we een voorkeur hebben? Even voor de duidelijkheid: we zijn met beide geslachten ontzettend blij. Gezondheid is natuurlijk het belangrijkst. Maar tja, stiekempjes hebben we wel een voorkeur. Ik een meisje, mijn man een jongetje. Ik vind mijzelf echt een meisjesmoeder. Houd van strikjes, jurkjes en roze. Mijn man zoekt een stoer zoontje die met hem mee wil op de vrachtauto als hij een jaar of 6 is... hihi. Het zou leuk zijn als het meisje op mij lijkt en het jongetje op zijn papa.
Hoi Janny ja tuurlijk ben je met allebei even blij! Ik heb dat ook hoor ik heb nu een jongetje en sommige mensen vragen aan me van wat zou je nu het liefste willen? Kijk als ik het zelf kon kiezen en bepalen zou ik gewoon een meisje willen, dan hebben we het van allebei eentje. Dus stiekem toch wel een voorkeur. Al zou een jongetje ook weer heel leuk zijn voor mijn zoontje. En dan reageren sommige mensen toch nogal raar omdat je toch een soort van v oorkeur blijkt te hebben (ja ze vragen het toch..het maakt me verder niks uit) Dus ik snap wel wat je bedoelt hoor. En over dat praktische haha zo ben ik ook. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan en vind het gewoon fijn dat ik al weet wat het gaat worden zodat ik al goed voorbereid ben! Fijne zwangerschap verder nog!
We zijn vanochtend voor de 20 weken echo geweest Ik heb 25 min lang gelegen en hebben echt alles uitgebreid gezien en alles was helemaal goed we hebben zelft vingertje en teentjes geteld helemaal geweldig.En als laatste zagen we het geslacht ik zag het zelfs al voor dat ze het zei .Ik zei ik zie volgens mij schaamlipjes en dat klopte als een bus .Overduidelijk een meid,en we zij er helemaal blij mee en onze dochter van 8 is helemaal in de wolken dat ze een zusje krijgt. Dat was ff mijn verhaal. groetjes maica
Wij wilden ook heel graag weten wat het word! Het word een MEISJE! We hadden in het begin ook gelijk zoiets van iedereen mag het weten van ons...
Ik wilde het weten, hij niet. Mama is de baas zegt hij dus besloten om wel te vragen wat het zou worden. We hebben de mensen om ons heen verteld dat wij het niet wilde weten, dit om gezeur, en het raden te voorkomen. Tegenwoordig gaan ze er allemaal maar van uit dat ouders het willen weten. Je krijgt opmerkingen van "ik koop nog niets hoor, ik wil eerst weten wat het gaat worden " Uiteindelijk hebben we besloten het gewoon aan iedereen te vertellen. Papa was zo blij dat hij zijn mond niet meer kon houden.