Gisteren heb ik de termijnecho gehad. Alles was goed en ik bleek gisteren 10 weken en 1 dag te zijn. Volgens de echoscopiste was alles goed. We zagen de baby al een beetje bewegen en ze zei dat dat redelijk uniek was voor deze termijn omdat ze juist al hun energie nodig hebben om te groeien. Ik had echter verwacht dat de baby al lang zou bewegen en vond het niet echt bijzonder. Is dit nu echt zo?
Ik heb een echo gehad met 9 wkn en 5 dgn en toen bewoog ons spruitje ook, maar ik ond dit toch wel heel bijzonder. Wist niet vanaf welke termijn ik de beweging zou kunnen zien op een echo, maar bijzonder vond ik het wel omdat het onze uk was die daar spartelde. Gefeliciteerd met je goede echo en spartelende baby! : )
Dat ik 10 weken zwanger was hadden we ook een echo. De termijn echo. Het baby'tje bewoog wel, maar heel licht. Ik had toen ook verwacht dat het veel meer was!
Bij mijn termijn echo 10w2d was het net een stuiterbal. Vk had moeite met opmeten omdat hij niet stil lag. Hij is overigens nog steeds erg druk. Wist niet dat dat bijzonder was. Maar het is wel fantastisch om het zien te bewegen
Hier ook enorm bewegelijke met 10 weken. Dacht juist dat dat normaal was voor dat termijn ?? Maar bijzonder en prachtig om te zien is het zeker !
Thanks! Ik dacht dus ook dat dat normaal was vandaar dat ik het vreemd vond dat ze dat zo zei. Hij lag soms wel even stil maar dan begon hij weer met zijn armpjes van alles te doen en een beetje rekken en strekken. Vreemd wel dat ze dat dan zei. Was sowieso een beetje een aparte vrouw maar goed... Met de baby was alles goed en daar gaat het om.
Die van ons bewoog ook, beetje wiebelen van links naar rechts zeg maar, met 9 weken en 3 dagen. Leek op lekker loungen op muziek hahahaha. Ze is op echos nog altijd vrij kalm. Beweegt dat alleen dr armpjes beentjes en lijfje. Heb haar nog niet zien zwemmen of rondtollen zeg maar.
ik had mn echo met 10+4. kindje was ook heel beweeglijk! dit is mn 3e zwangerschap, en dit kindje was echt veeeel drukker dan mn andere 2 bij de termijnecho! ze moest het beeld echt even stil leggen om het op te kunnen meten. dus ben benieuwd, haha. verschilt denk per kindje of het moment! vond het supermooi om te zien!
Hier verschillende echo's al gehad en indd ook met 10.3 weken en toen ook een stuiterbal. Met 13weken nekplooimeting en de vk zei meerdere malen "blijf ff stilligen anders kan ik niet meten" En hupsakee daar ging het weer heen en weer dus nog steeds lekker druk. Precies als Tycho, die wilde ook nooit stilliggen tijdens echo's en hij is nu 20 maanden en dat kind heeft energie voor 10 hahaha.Mama is eerder uitgeput dan hij. Als hij niet even naar buiten kan op een dag jeetje dan is hij helemaal stuiter de stuiter hahaha. Dat heeft hij weer van zn vader, dus denk dat dit kindje ook een "aartje naar zn vaartje" gaat krijgen hahaha
Mijn zoontje lag met 10 nog helemaal stil, 1,5 week daarna niet meer. Onze nieuwe spruit lag met ongeveer 10 weken al lekker te trappelen en te zwaaien. Stond (lag) er eigenlijk versteld van te kijken.
mijn twee jongens lagen bij alle echo's stil.. hooguit een klein zwaaitje of ff gapen. laatst de tweede echo gehad en dit kindje leek wel n trampoline te hebben was fantastisch om te zien!