20 weken echo gehad met 22 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door hellentjuhh, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag zijn we weg geweest voor de 20 weken echo ..
    Wat een geweldige ervaring !
    Ik zal niet zeggen dat ik niet bang was maar dat is wel logiche denk ik ..
    We moesten om 5 over 12 komen ,en pff om kwart voor 1 waren we aan de beurt ...
    Even gegevens doorgenomen en daar kon ik gaan liggen ..
    In de kamer waar we waren hing een mega groot scherm ..zoow konden wij haar/hem heel goed en groot zien ..
    Oow wat hebben we een lol gehad want onze kleine ukkie wou dus niet dat ze wat zag ..
    Ongelovelijk hoe druk het was ..van de ene kant naar de andere ...dan liet het weer de rug zien en dan draaide hij weer om geweldig ...
    Wat we allemaal wel gezien hebben uiteindelijk naar 3 kwartier is ..nieren .longen.alles in en om het hartje.. blaasje ..oren ..ogen ...tenen ..benen ..armen..handen...hersens... navelstreng ..placenta ...vruchtwater is goedgekeurd ...nek was goed ..maag was oke en de darmen zaten allemaal op zijn plek ....alles was allemaal goed gelukkig !
    Ze had dit nog nooit meegemaakt hoe druk dit kindje was ..gelukkig kon ze er om lachen ...Ook moest ik lachen om geert want die zei steeds oow wat een lol heeft het ik mag het nu al .....dat is mijn ...........
    Ook zag ik gelijk dat het de neus van geert gaat krijgen ,en mijn wangen want het is nu al een lekker dikke mollig koppie ...ook was het aan het gapen ...haar/zijn mond ging echt wagenwijd open zooow keilief ! ook was het aan net drinken van het vruchtwater ...en heel snel zagen we de ooglid open en dicht gaan ...
    Ook lig het nu in een stuit ...dus het koppie zit boven me navel en de beentjes onderin ..dit verklaard ook mijn maagpijn want het koppie douwt tegen mijn maag aan ...
    De vrouw die de echo deed moest steeds lachen omdat het echt alle kanten op sprong en zei steeds jeeetje druktemakertje lig nu is stil ik wil alles van je kunnen zien ...
    Ook alle botjes die er horen te zitten zijn goed en de voetjes staan ook op de normale stand ..En het weegt ongeveer nu 500 gram ....
    Al met al dus alles wat perfect .......Mijn placenta lag dus voorop zoals ik al vermoede dit geeft ook aan waarom geert het nog niet kan voelen vanaf de buitenkant ...

    Ik heb 3 foto's op de site van ons ukkie gezet met uitleg want de foto's waren een beetje onduiderlijk ...(dus als je nieuwschierig ben klik dan op de www knop )


    liefs hellen
     
  2. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gelukkig dat alles goed is
    gefeliciteerd
    mooie foto`s
     
  3. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Een leuk verslagje! Wat goed dat alles okee is! En mooie echo foto's!
     

Deel Deze Pagina